Intra in contact cu noi

Sectorul 6

Ștefan Florescu a prezentat Programul Administrativ al lui Traian Băsescu pentru București

Publicat cu

pe

Ștefan Florescu, candidatul PMP la Primăria Sectorului 6, prezintă Programul Administrativ al lui Traian Băsescu, candidat pentru funcția de Primar al Capitalei.

“CREŞTEREA CALITĂŢII VIEŢII ÎN BUCUREŞTI, O PRIORITATE

Bucureştiul anului 2035 trebuie să fie un oraş neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon sau, altfel spus, un oraş verde. „Green deal” nu este un slogan, ci un program prioritar prin care Europa îşi propune să devină neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon până în anul 2050.

Reclama

Acordul de la Paris – Convenţia cadru a Naţiunilor Unite asupra schimbărilor climatice, ratificată de Uniunea Europeană în octombriue 2016 are caracter obligatoriu pentru semnatari.

Programul “Green deal” reflectă asumarea de către UE a respectării şi realizării obiectivelor convenite prin Acordul de la Paris şi stabileşte obiective intermediare pentru anul 2030, obiective care sintetizat sunt următoarele:

1.Reducerea cu minim 40 la sută a emisiilor de gaze cu efect de seră comparativ cu anul 1990;

Reclama

2.Mixul energetic va cuprinde o cotă de cel puţin 32 la sută energie regenerabilă;

3.Creşterea cu cel puţin 32 la sută a eficienţei energetice.

La rândul său, România, care a participat şi participă la susţinerea acestui program, trebuie să-şi subordoneze toate obiectivele din „Planul Naţional de Dezvoltare pe Termen Lung” priorităţii de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră, de utilizare a energiei regenerabile şi de creştere a eficienţei energetice.

Reclama

În acest context, Bucureştiul trebuie să beneficieze de un program de dezvoltare pe termen mediu şi lung drept contribuţie esenţială la atingerea obiectivului de reducere a poluării. Acest lucru va asigura oraşului acces la fondurile europene şi va contribui esențial la creşterea calităţii vieţii în Bucureşti.

Programul pe care îl propun este unul al dezvoltării integrate care  ţine cont de principalele obiective ale programului  „Green Deal” cu care a fost învestită, prin votul Parlamentului European, actuala Comisie Europeană, condusă de doamna Ursula von der Leyen.

Programul „Green Deal” are  5 obiective fundamentale, pe care le-am valorificat în programul meu, pentru a maximiza şansele de finanţare a proiectelor Primăriei Capitalei din surse europene nerambursabile.

Reclama

Cele 5 direcţii de finanţare pentru perioada 2021 – 2027 sunt:

OP1 – O Europă mai inteligentă;

OP2 – O Europă mai ecologică;

Reclama

OP3 – O Europă mai conectată;

OP4 – O Europă mai socială;

OP5 – O Europă mai aproape de cetăţenii săi.

Reclama

Pentru atingerea celor 5 obiective, Comisia Europeană a stabilit următoarele programe prioritare:

1. Programul operațional „Creştere Inteligentă şi Digitalizare”;

2. Programul operațional „Sănătate”;

Reclama

3. Programul operațional „Educaţie şi ocupare”;

4. Programul operațional „Dezvoltare durabilă”;

5. Programul operațional „Transport”;

Reclama

6. Programe operaționale regionale (opt programe);

7. Programul operațional pentru „Tranziţie Justă”;

8. Programul operațional „Asistenţă tehnică”.

Reclama

Ce facem pentru a pleca pe acest drum al creşterii calităţii vieţii şi al reducerii emisiilor de carbon?

  • În primul rând, valorificăm şansa finanţării de la Uniunea Europeană a oricărui program şi proiect care înseamnă reducerea poluării: prin valorificarea energiei regenerabile, prin reducerea consumului de energie care provine din combustibili fosili, prin introducerea unor tehnologii cu randament energetic ridicat în producerea de energie termică şi electrică, prin valorificarea gunoiului oraşului, prin fluidizarea traficului, prin utilizarea  mijloacelor de transport public nepoluante sau prin stimularea mobilităţii individuale fără emisii de carbon.
  • Nu mai puţin importante sunt educaţia copiilor şi a tinerei generaţii, precum şi sănătatea publică, domenii prioritare pentru Uniunea Europeană.

Plecând de la aceste realităţi, priorităţile mele pentru mandatul 2020 – 2024 sunt următoarele:

1. Pentru reducerea poluării aerului şi a pânzei freatice:

a. Construcţia uzinei de sortare, reciclare, producţie energie electrică şi combustibil NG cu capacitate de procesare de un million de tone de gunoi menajer pe an, în condiţiile în care populaţia oraşului generează aproximativ 760 mii tone gunoi menajer.

Reclama

De două ori pe an societățile de salubrizare vor colecta de la populație textile, aparatură electrocasnică și electronică.

Atât procesul de colectare separată a gunoiului menajer cât și procesul de colectare bi-anuală a textilelor și a aparaturii electrocasnice necesită un proces de popularizare și informare intens, cel puțin în primii ani.

Cost estimat: 300 milioane de euro;

Reclama

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea  Europeană;

Termen: anul trei de mandat.

b. Societăţile de salubrizare vor amplasa europubele pentru colectarea selectivă a gunoiului menajer de la populaţie (sticlă, hârtie, plastic, resturi de alimente). Colectarea gunoiului de la instituţii, firme, şcoli şi spitale se va face selectiv cu europubele adaptate specificului;

Reclama

Termen: Europubelele vor fi puse la dispoziţie de societăţile de salubrizare din primul an de mandat.

2. Reducerea emisiilor de carbon şi a poluării prin reducerea consumului de combustibili fosili şi a emisilor de carbon generate de CET-uri şi de centrale individuale, prin reducerea consumului energetic al locuinţelor, prin  optimizarea producerii de energie termică şi electrică, prin diversificarea producţiei de energie, prin utilizarea de echipamente energetice de mare randament şi prin optimizarea infrastructurii RADET, după cum urmează:

a. Asigurarea apei calde menajere timp de 8 luni pe an din surse regenerabile prin      amplasarea de panouri solare oriunde acest lucru este tehnic posibil: locuinţe individuale sau blocuri de locuinţe, cu acordul asociaţiilor de locatari, instituţii publice, unităţi hoteliere, şcoli, spitale  etc.

Reclama

Cost estimat în 4 ani: 500 de milioane de euro;

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Termen: permanent.

Reclama

b. Izolarea termică a blocurilor şi a locuinţelor individuale cu polistiren grafitat de 10 cm grosime şi înlocuirea ferestrelor cu ferestre termopan;                                                                                                                                                                                          Cost estimat în 4 ani: 1 miliard de euro;

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Termen: permanent pe timpul mandatului.

Reclama

c. Pentru asigurarea încălzirii pe timp de iarnă a cartierelor Aviaţiei şi Lacul Tei, care primesc agentul termic de la peste 25 KM: construcția în zonă a unei centrale de cogenerare de 110 MW cu generatoare moderne de mare eficienţă energetică (preţ:  150 lei/Gcal faţă de 450 lei/Gcal de la ELCEN), reducându-se cumpărarea de agent termic şi energie electrică scumpă de la CET – Sud şi CET – Grozăveşti;

Costul investiţiei: cca 100 mil Euro;

Finanțare: Proiect pilot finanţat de furnizorul echipamentelor energetice cu amortizare în 8 ani din vânzarea de energie electrică şi agent termic;

Reclama

Termen: anul 2 de mandat.

d. Construirea în zona Colentina, pe amplasament identificat, a unei centrale de 50 MW cu cogenerare de înaltă eficienţă energetică;

Cost investiţie: 45 de milioane de euro;

Reclama

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Termen: anul 2 de mandat.

e. Construirea pe amplasamentul fostului CET Titan a unei microcentrale de 40 MW cu cogenerare de înaltă eficienţă energetică;

Reclama

Cost investiţie: 35 de milioane de euro;

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Termen: anul doi de mandat.

Reclama

f. Retehnologizarea centralei Casa Presei Libere, care acum arde gaz pentru prepararea apei calde şi trecerea acesteia pe sistem de cogenerare;

Cost investiţie: 50 de milioane de euro;

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Reclama

Termen: anul 3 de mandat.

g. Construirea unei magistrale tur – retur, paralel cu râul Dâmboviţa între CET Grozăveşti şi CET Sud din care se poate face distribuţia agentului termic către cartiere pe distanţe mult mai scurte comparativ cu distanţele sistemului circular actual. Investiţia nu afectează traficul rutier;

Cost investiţie: 1 miliard de euro;

Reclama

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Termen: anul 4 mandat.

h. Înlocuire magistrale principale şi magistrale de distribuţie, astfel încât în anul 4 de mandat să nu mai existe avarii majore pe timp de iarnă.

Reclama

3. Program infrastructură rutieră pentru creșterea mobilității, reducerea emisiilor poluante prin fluidizarea traficului rutier, modernizarea transportului public şi reducerea parcărilor pe carosabil

  • Reluarea programului „Infrastructură Urbană în Bucureşti” convenit cu Banca Europeană de Investiţii la 19 decembrie 2000, aprobat prin legea 489 din 2001 şi întrerupt de Adrian Năstase prin OUG nr. 13 din 2003, cu următoarele priorităţi care vizează creşterea mobilităţii şi ecologizarea transportului în Bucureşti:   

a. Fluidizarea traficului de pe pasajul suprateran Basarab prin  construirea de pasaje subterane la intersecţia Bd. Banul Manta cu Bd. Ion Mihalache în ambele sensuri de mers; şi în intersecţia Răzoare pe direcţia Bd. Geniului către Drumul Taberei cu ramificaţie spre Bd. Timişoara în ambele sensuri de mers;

Cost investiţie: 40 de milioane de euro;

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Reclama

Termen: anul doi de mandat.

b. Construire pasaj subteran la Arcul de Triumf dinspre Kiseleff către Mareșal Prezan și dinstre Kiseleff către Bd. Mărăşti și  Bd. Turda, în ambele sensuri, rămănând la suprafață traficul dinspre Piața Presei Libere către Piața Victoriei;

Cost investiţie: 30 de milioane de euro;

Reclama

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Termen: anul doi de mandat.

c. Supralărgirea următoarelor căi rutiere: Şoseaua Pipera – str. Niţu Vasile  şi Bulevardul Expoziţiei;

Reclama

Cost investiţie: 5 milioane de euro;

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Termen de finalizare: primul an de mandat.

Reclama

d. Parcare subterană Gara de Nord pe 4 nivele pentru 2 000 de autovehicule şi zonă comercială cu acces direct al persoanelor în Gara de Nord;

Cost proiect: 25 de milioane de euro;

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Reclama

Termen de finalizare: anul 3 de mandat.

e. Înlocuirea căii de rulare a tramvaielor pe 80 de km de linie simplă cu şină sudată pe suspensie elastică, ceea ce face posibilă introducerea trenurilor de metrou de suprafaţă cu circulaţie în linie izolată şi cu cale liberă în intersecţii (metrou uşor);

Cost investiţie: 25 de miioane de euro;

Reclama

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Termen finalizare: anul 2 de mandat.

f. Achiziţionarea a 41 trenuri de metrou de suprafaţă pentru linia 41;

Reclama

Cost achiziţie: 45 de milioane de euro;

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Termen: în circulaţie din anul 2 de mandat.

Reclama

g. Extinderea liniilor de troleibuz sau tramvai până la limita administrativă a oraşului, pentru a pregăti treptat înlocuirea  autobuzelor echipate cu motoare Diesel pe traseele din interiorul oraşului;

Cost investiție: 30 de milioane de euro;

Finanțare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Reclama

Termen: anul 4 de mandat.

h. Parcare subterană Piaţa Constituţiei pe patru nivele pentru 2.000 de autoturisme;

Cost investiţie: 30 de milioane de euro;

Reclama

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Termen: anul 3 de mandat.

i.Instalarea de stații de încărcare pentru autoturismele electrice în parcările subterane sau supraterane ale tuturor instituţiilor publice şi ale societăţilor comerciale, în parcările hipermarcheturilor şi în staţiile pentru taximetre.

Reclama
  • Toate instituțiille subordonate Primăriei Muncipiului București vor instala în parcările proprii staţii de încărcare pentru cel puţin 30 la sută din locurile de parcare, în proporție de cel puțin 30%, stații de încărcare electrică.
  • Toate autorizaţiile de construire pentru construcţii noi precum blocuri, hoteluri, restaurante etc vor crea obligaţia instalării de staţii de încărcare pentru autoturisme;

Cost proiect: va fi suportat de fiecare instituţie şi societate comercială;

Termen: se va stabili prin HCGMB.

j. Digitalizarea eliberării actelor precum: certificate de urbanism, autorizaţii de construire, dispoziţii de punere în posesie, adeverinţe diverse, răspunsuri la scris,ori şi interpelări etc. solicitate de către populaţie sau companii;

Cost estimat: 5 milioane de euro;

Reclama

Finanţare: finanţare nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Termen: primul an de mandat.

k. Digitalizarea legăturii dintre Primăria Capitalei şi companiile proprii prestatoare de servicii publice,  precum poliţia comunitară, transport public, alimentare cu apă, încălzire, spitale, şcoli, administraţia străzilor, pentru deplina cunoaştere a activităţii zilnice şi intervenția imediată la semnalările populaţiei;

Reclama

Cost investiţie: 15 milioane de euro;

Finanţare: Uniunea Europeană;

Termen: anul doi de mandat.

Reclama

l. În perspectiva creării Bucureştiului Metropolitan care să se extindă până la limita  administrativă a Judeţului Ilfov, se vor extinde reţelele de tramvai şi troleibuz ale Bucureştiului şi în Ilfov;

Finanţare: din fonduri alocate de UE regiunilor de dezvoltare, cu acordul prealabil al CJ Ilfov.

4. Cultură, patrimoniul construit, regenerare urbană

Reclama

a. Construcţia unei săli de spectacole cu o acustică, dotare tehnică  şi un număr de locuri care să acopere exigenţele desfășurării la Bucureşti a Festivalului Enescu;

Cost estimat: 100 de milioane de Euro;

Finanţare: PMB;

Reclama

Termen: anul 4 de mandat.

b. Consolidarea cu prioritate, refacerea faţadelor şi izolarea termică a clădirilor de patrimoniu, precum şi a clădirilor cu risc seismic ridicat;

Cost proiect: 100 de milioane de euro;

Reclama

Finanţare: nerambursabilă de la UE;

Termen: pe parcursul întregului mandat.

c. Punerea în valoare a monumentelor de for public şi de interes turistic din zona centrală a oraşului (Centrul Istoric, Piaţa Sf. Gheorghe, Dealul Patriarhiei, Piaţa Rosetti, Piaţa Kogălniceanu, Ateneul Român, Palatul Regal, Biserica Kretzulescu, Grădina Cişmigiu, Colţea, Teatrul Naţional, Piaţa Lahovari, Piaţa Amzei);

Reclama

Cost proiect: 10 milioane de euro;

Finanţare: nerambursabilă UE;

Termen: anul doi din mandat.

Reclama

d. Regenerare urbană, reabilitarea şi transformarea în zonă pietonală a Bulevardului Unirii de la Piaţa Constituţiei la Piaţa Unirii cu traversare la Strada George Georgescu, ca zonă de agrement, comerţ şi turism. Se va numi “Oraşul Nou”, în antiteză cu “Oraşul Vechi”;

Cost proiect: 5 milioane de euro;

Finanţare: PMB;

Reclama

Termen: primul an de mandat.

5. Educaţie

a. Finanţarea pregătirii şi specializării cadrelor didactice pentru predarea la distanţă în program de pregătire continuă;

Reclama

Cost proiect: 2 milioane de euro anual;

Finanţare: PMB;

Termen: pe toată durata mandatului.

Reclama

b. Dotarea atelierelor şi a laboratoarelor liceelor şi şcolilor profesionale cu echipamente didactice de ultimă generaţie, în deplin acord cu solicitările şcolilor, pentru o calificare superioară a tinerilor, lucru care va permite o integrare imediată a absolvenţilor în câmpul muncii;

Cost proiect: 10 milioane de euro;

Finanţare: PMB;

Reclama

Termen: anul doi de mandat.

c. Stimularea companiilor să preia în ucenicie şi pregătire practică tineri care doresc să se califice într-o meserie în cadrul sistemului de învăţământ dual;

Prin hotărârea CGMB se va stabili acordarea unui punctaj suplimentar firmelor care participă la licitaţii organizate de PMB şi care au în instruire tineri, pentru calificare  într-o meserie cerută pe piaţa muncii.

Reclama

d. Construcţia Universităţii de Informatică şi Inteligenţă Artificială „Ştefan Odobleja” cu dezvoltarea în timp a clădirii universităţii, a laboratoarelor de învăţare şi cercetare şi a unui campus universitar. Investiţia se va face în afara teritoriului administrativ al Municipiului Bucureşti, pe terenuri achiziţionate de municipalitate în judeţul Ilfov şi care să permită o extindere progresivă  atât a clădirii universităţii, a laboratoarelor de cercetare şi inovare, cât şi a campusului universitar. Investiţia este necesară pentru diminuarea numărului de specialişti IT care părăsesc ţara, creându-le condiţii similare de salarizare cu cele din alte state membre şi condiţii pentru inovare şi cercetare.

Cost inițial investiţie: 1,5 miliarde de euro;

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană.

Reclama

Termen: anul 4 mandat

Avem obligaţia acestei investiţii pentru a putea valorifica în ţară talentul în informatică al tinerilor din România.

6. Sănătate

Reclama

a. Instruirea personalului medical din spitalele administrate de PMB pentru utilizarea corectă a echipamentelor noi de ultimă generaţie cu care au fost dotate în ultimul an şi instruirea premergătoare achiziţiilor viitoare.

Cost proiect: 3 milioane de euro anual;

Finanţare: PMB asigurare instruire cu medici români care lucrează în spitalele din Europa;

Reclama

Termen: cursuri bianuale pe toată perioada mandatului.

b. Dotarea spitalelor din administrarea PMB, în funcţie de profil,  cu echipamente de ultimă generaţie pentru tratarea pacienţilor. Prin contractual de achiziţie furnizorii echipamentelor medicale  asigură consumabilele pentru minimum 5 ani;

Cost proiect:  30 de milioane de euro;

Reclama

Finanţare: din programul special de sănătate al Uniunii Europene;

Termen de implementare: doi ani.

c. Construcţia la Bucureşti a Spitalului Universitar European, conform proiectului susţinut de Parlamentul European. Plecarea a peste 16 mii medici din România în state vechi membre ale UE poate fi diminuată prin înfiinţarea unui spital de rang European în care medicii români să aibă cele mai înalte dotări şi laboratoare de cercetare şi care să devină o atracţie profesională şi financiară pentru medicii români din ţară şi din străinătate.

Reclama

Cost proiect: 1,5 miliarde de euro;

Finanţare: nerambursabilă de la Uniunea Europeană;

Termen: anul 4 de mandat.

Reclama

7. Infrastructură sportivă

a. Sală de sport polivalentă cu 20.000 locuri pe scaune, echipată cu toate facilităţile necesare găzduirii unor competiţii de nivel mondial şi olimpic. Amplasamentul va trebui corelat cu capacitatea sistemului de transport public de afluire şi defluire a publicului, spaţiu necesar pentru terenuri adiacente în aer liber, spaţiu pentru construcţia platformelor de parcare supraterană, parcare subterană pentru oficiali, acces uşor şi din toate direcţiile a mijloacelor de intervenţie sanitară şi pompieri;

Cost investiţie: 150 – 200 de milioane de euro;

Reclama

Finanţare: Banca Europeană de investiţii şi PMB;

Termen: anul 4 de mandat.

8. Lacuri şi parcuri

Reclama
  • Continuarea investiţiilor în amenajarea parcurilor municipale (Herăstrău, Cişmigiu, Carol etc) şi a salbei de lacuri a Bucureştiului, dezvoltând posibilităţile de agrement, în mod deosebit pe timp de vară. Parcurile municipale vor fi dotate cu echipamente care să încurajeze activitățile sportivfe în aer liber. De asemenea, demararea unui proiect de analiză a posibilității valorificării râului Dâmboviţa pentru agreement şi crearea de zone de relaxare;

Finanţare: din bugetul PMB – 10 milioane de euro.

9. Renovarea şi îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă în centrele de plasament, în căminele pentru bătrâni, în  adăposturile pentru oameni fără adăpost și în centrele pentru victimele violenței.

Termen: primul an de mandat

Finanțare: din cheltuieli curente ale primăriei.

Reclama

10. Lansarea și implementarea programului București  Wi-Fi, un serviciu oferit de Primăria Capitalei care va implemnta o rețea gratuită de acces la internet pentru toți cetățenii, cu scopul facilitării accesului la informații, al stimulării comunicării părinți-copii-educatori, dar și al comunicării între oameni.

11. Toate proiectele de infrastructură aflate în execuție la preluarea mandatului vor fi continuate şi finalizate.

12.Toate celelalte activităţi aflate în sarcina PMB se vor desfăşura conform legii.

Reclama

Premise economice şi sociale de desfăşurare a programului:

1. Populaţie înregistrată la 01.01.2020  – 2.151.665 locuitori, adică 11 % din populaţia ţării;

2. Contribuţie la Produsul Intern Brut național de 43,3 miliarde de euro, reprezentând 22 % din PIB național;

Reclama

3. Densitate populaţie –  9.029 locuitori pe Km pătrat;

4. Clăriri de locuit – 109.194 cu 726.987 locuinţe;

5. Gunoi menajer evacuat anual de la locuinţe – 750.000 tone;

Reclama

6. Buget primării calculate la rata de schimb de 1 Euro egal 4,84 lei;

– Primăria Capitalei – 7,2 miliarde lei sau 1,490 miliarde Euro

– Primăria Sector 1 – 1,8 miliarde lei sau 0,372 miliarde Euro

Reclama

– Primăria Sector 2 – 1,2 miliarde lei sau 0,248 miliarde Euro

– Primăria Sector 3 – 1,8 miliarde lei sau 0,372 miliarde Euro

– Primăria Sector 4 – 0,8 miliarde lei sau 0,165 miliarde Euro

Reclama

– Primăria Sector 5 – 1,5 miliarde lei sau 0,309 miliarde Euro

– Primăria Sector 6 – 1.0 miliarde lei sau 0,207 miliarde Euro

– Buget consolidat – 15,3 miliarde lei sau 3,161 miliarde de euro

Reclama

7. Resurse financiare alocate României de la nivelul Uniunii Europene

– Cadrul Financiar Multianual  2021 – 2027 – 46 miliarde Euro

– Sprijin temporar de recuperare – 17 miliarde Euro rambursabili

Reclama

– Sprijin temporar de recuperare – 17 miliarde Euro – grant

Total alocare UE pentru România 2021 – 2027: 80 miliarde Euro sau actualizat 85 miliarde Euro.

8. Considerente cu privire la programul „Creşterea Calităţii Vieţii în Bucureşti, o Prioritate”

Reclama
  • Conform studiilor, din cauza nivelului de poluare chimică, un tânăr în vârstă de 30 ani care trăieşte în Bucureşti va avea speranţa de viaţă redusă cu 22 luni, ceea ce reclamă aplicarea de urgenţă a unui program de reducere a poluării şi dezvoltare durabilă a oraşului, pentru creşterea calităţii vieţii.
  • Costul  total al programului este de 6,860 de miliarde de Euro, dintre care 5,831 reprezintă finanţare nerambursabilă de la Uniunea Europeană şi 1,029 miliarde Euro – contribuţie din buetul PMB, ceea ce reprezintă o contribuţie de  257 milioane Euro pe an, uşor de susţinut din bugetul PMB.

Cu o populaţie reprezentând 11 la sută din populaţia ţării şi cu un PIB realizat de Bucureşti reprezentând 23 la sută din PIB-ul Naţional, suma de 5,831 miliarde Euro reprezintă 6,8 la sută din suma alocată României în perioada de planificare 2021 -2027.

Reguli de lucru în primărie:

1. În prima zi de mandat Programul „Creşterea Calităţii Vieţii în Bucureşti, o Prioritate” va fi prezentat în delaliu personalului  PMB pentru ca fiecare salariat să ştie principalele obiective ale programului şi să conştientizeze că Primăria Capitalei are obiective precise de a căror îndeplinire sunt responsabili.

Tot în prima zi de mandat se solicită Comisiei Europene asistenţă tehnică pentru întocmirea proiectelor.

Reclama

2. În ziua a doua se va organiza dimineaţă o întâlnire cu directorii şi şefii de servicii din Primăria Capitalei, fiecare direcţie fiind informată cu privire la partea de responsabilitate care îi revine în realizarea obiectivelor programului.

3. În ziua a doua după-amiază se va organiza o întâlnire cu directorii companiilor municipale care, împreună cu directorii de direcţie din PMB vor avea următoarele sarcini:

– analiză la standard de studiu de fezabilitate a proiectelor din program cu prezentarea rezultatului analizei în 14 zile.

Reclama

–  directorii care în 14 zile nu prezintă  lucrarea, sau dacă lucrarea este necorespunzătoare, se revocă împreună cu toată conducerea.

4. Se va constitui o direcţie puternică, cu personal bine plătit, specializată pe întocmirea documentaţiilor necesare obţinerii fondurilor europene.

5. Ca regulă generală, directorii din primărie nu pot pleca din instituţie înainte de plecarea primarului şi nu pot ajunge la serviciu după sosirea primarului.

Reclama

6. Funcţie de nevoile familiale, personalul poate obţine dreptul la program flexibil în acord cu prevederile Codului Muncii.

7. Cu stabilirea unor sarcini  precise, în deplin acord cu fişa postului, parte din personalul primăriei poate obţine dreptul de a lucra de la domiciliu funcţie de natura problemelor familiale stringente.

8. Pentru deplina transparenţă a cheltuirii banilor, din prima săptămână de mandat Direcţia Economică va afişa zilnic pe site-ul PMB  toate informaţiile cu privire la: costurile pe care le implică toate contractele semnate de primărie, facturi intrate în contabilitate în ordinea strictă a intrării lor, plăţi efectuate zilnic în ordinea efectuărfii acestora.

Reclama

9. În primele şase luni de mandat va deveni funcţional un dispecerat permanent, 24 ore/zi, 365 zile/an, bine echipat cu personal şi mijloace tehnice pentru preluarea oricărei sesizări de la populaţie spre competentă şi rapidă rezolvare.

10. Având în vedere dificultatea programului, în funcţii de conducere a direcţiilor primăriei şi a companiilor subordonate primăriei, numirile în fucţii de conducere se vor face strict pe criterii de competenţă, prin evaluare în comisii la care vor participa şi reprezentanţi ai grupurilor politice reprezentate în CGMB.

11. Pentru a evita neînţelegeri şi dispute inutile în şedinţele de Consiliu, cu 48 ore    înainte de şedinţele CGMB, Primarul General va invita şefii grupurilor de consilieri pentru explicarea şi discutarea tuturor punctelor ce urmează a fi introduse pe ordinea de zi. Punctele care nu întrunesc susţinerea majorităţii consilierilor nu se introduc în dezbatere.

Reclama

12. Programul „Creşterea Calităţii Vieţii în Bucureşti, o Prioritate” va fi atent discutat cu primarii celor şase sectoare, cu şefii grupurilor politice din CGMB şi cu Consiliul General, putând primi îmbunătăţiri sau prioritizări la sugestia acestora.

13. Orice implicare a primăriilor de sector în realizarea programului este binevenită, orice solicitare de sprijin din partea sectoarelor va fi analizată cu deschidere spre bună şi corectă.

Reclama

Sectorul 6

De ce a murit Ana Oros, femeia spintecată de câini în zona Lacul Morii

Publicat cu

pe

Ana Oroș Daraban, de 43 de ani, a fost ucisă de o haită de câini comunitari pe data de 21 ianuarie 2023, într-o zi de sâmbătă, când se afla la alergat pe un teren din zona Lacul Morii.

În raportul de peste 100 de pagini consultat de G4Media.ro, Corpul de control constată că: Poliția Locală Sector 6 și Poliția Locală a Municipiului București au fost informate de către Autoritatea pentru Supravegherea și Protecția Animalelor (ASPA) că există terenuri private neîngrădite, insalubre, pe care se află câini comunitari, însă, pentru că ASPA nu avea atribuții de a ridica câini fără stăpân de pe ternuri private, instituția de protecție a animalelor a cerut polițiilor să ia măsuri împortiva proprietarilor de terenuri și de câini.

Una dintre aceste adrese a fost formulată de ASPA cu 4 zile înainte de decesul Anei Oroș, prin care ASPA solicita Poliției Locale Sector 6 verificarea împrejmuirii corespunzătoare a proprietăților private, în contextul unor câini ce ieșeau pe domeniul public până în zona digului Lacului Morii.

De asemenea, în septembrie 2022, șeful SPA (Serviciul Poliția Animalelor din subordinea Poliției Locale a Municipiului București) a fost informat despre existența stânelor de oi de către ASPA, precum și despre faptul că în acea zonă se află câini agresivi (aceeași victimă, Ana Oroș fusese mușcată cu un an înanite de mai mulți câini în zona Lacul Morii, în timp ce se afla la alergat), însă măsurile luate de SPA au vizat campanii de informare privind programele de sterilizare iar acțiunile de verificare la proprietarii de câini din zona menționată au fost efectuate în data de 22.01.2023, la o zi după uciderea Anei Oros.

După ce a făcut control în perioada ianuarie-mai 2023, la Autoritatea pentru Supravegherea și Protecția Animalelor (ASPA) și la Serviciul Poliția Animalelor din cadrul Direcției Generale de Poliție Locală și Control a Municipiului București (SPA de la Poliția Locală București), ambele în subordinea Primăriei Capitalei, Corpul de control a constat că „un factor important, ce a favorizat desfășurarea evenimentului din 21 ianuarie 2023, îl reprezintă faptul că parcela în cauză nu era împrejmuită conform prevederilor legale, lucruri care erau de competența poliției locale de sector și a DGPLCMB (Poliția Locală a Bucureștiului – n.red.)”.

„Neîmprejmuirea parcelei de teren (private) din zona Lacului Morii a contribuit la caracterul insalubru al zonei (aspect a cărui verificare și sancționare era de competența poliției locate de sector si a DGPLCMB), adică un câmp unde se aruncau gunoaie, cadavre de animale sau în care își desfășura (ilegal) activitatea o stănă de oi. Notăm că, în ceea ce privește politiile locale de sector, acestea nu sunt în subordinea PMB si prin urmare nu s-a putut verifica câte sau dacă au fost acordate amenzi de către poliția locală sector 6 pentru neîmprejmuirea terenurilor private din zona Lacului Morii”, se arată în concluziile finale cuprinse în raportul Corpului de control, document consultat de G4Media.

Concluziile Corpului de control al primarului general:

– Zona incidentului din 21 ianuarie 2023 soldat cu moartea Anei Oroș se află la „granița” dintre sectorul 6 și comuna Chiajna (comună care s-a clasat pe locul III național privind creșterea numărului de locuitori de la ultimul recensământ comparativ cu cel din 2022);

Citeste mai mult pe News Bucuresti.

Continua sa citesti

Sectorul 6

Sectorul 6, tot mai periculos: Jaf intr-un magazin, vanzatoarea a fost amenintata cu un cutit

Publicat cu

pe

Un tânăr a intrat, luni, într-un magazin din Sectorul 6 al Capitalei și, sub amenințarea cuțitului, a obligat vânzătoarea să îi dea 15 pachete de țigări și banii din casă. Agresorul a fost prins.

Secția 20 din cadrul Poliției Capitalei a fost sesizată prin apel 112, că, luni seara, un bărbat a intrat într-un magazin situat în Sectorul 6, având în mână un obiect tăietor-înțepător.

Bărbatul a amenințat angajata și a sustras aproximativ 15 pachete de țigări și aproximativ 5.000 de lei din sertar.

Vânzătoarea nu a avut nevoie de îngrijiri medicale și nici nu a suferit vătămări corporale.

De asemenea, polițiștii au făcut verificări, fiind depistat la scurt timp, un bărbat bănuit de săvârșirea infracțiunii, în vârstă de 20 de ani, urmând a fi dus la sediul secției, pentru audieri.

Cercetările sunt continuate de polițiști din cadrul Secției 20, în vederea stabilirii situației de fapt și luării măsurilor legale care se impun.

Potrivit surselor judiciare, autorul este muncitor in constructii. Magazinul este “Total Market” pe Calea Giulesti nr. 202. Tânărul a intrat in magazin cu un cuțit, imbracat in negru, cu gluga pe cap si cu fata partial acoperita.

Continua sa citesti

Sectorul 6

Primăria lui Ciucu, zeci de contracte încheiate direct cu o anumita firma în timp record

Publicat cu

pe

Ghinioanele la Primaria Sector 6, condusa de liberalul Ciprian Ciucu, se tin lant dupa ce un denunt al USR, care reclama fapte de coruptie a ajuns la DNA. Procurorii au dat iama in Directia Impozite si Taxe Locale Sector 6 unde au descoperit si alte fapte de coruptie, informează stireazilei.ro.

La orizont se intrevad si alte fapte dubioase privind licitatiile organizate mai ales in subordinea Administratiei Scolilor Sector 6, care au fost in subordinea viceprimarului USR, Alexandru Gadiuta pana de curand (n.r. – finalul lunii octombrie cand atributiile de viceprimar i-au fost date Mihaelei Stefan, iar Gadiuta a fost exclus din USR). Redactia Stirea Zilei a solicitat un raspuns pe aceasta temă institutiilor si persoanelor implicate dar pana la publicare nu a sosit nicio reactie.

O simpla privire asupra achizitiilor de la scolile din Sectorul 6 arata ca directorii care s-au perindat pe la aceasta institutie au dezvoltat niste algoritmi de achizitii care depasesc chiar si inteligenta artificiala, mai ales ca primarul Ciprian Ciucu sfideaza de mai mult timp inteligenta procurorilor si a jurnalistilor care se intreaba cum este posibil sa se organizeze zeci de achizitii directe cu aceeasi firma intr-o singura ora.

Reclama

33 de achizitii directe in 47 de minute

Pare incredibil, dar o simpla consultare a platformei de licitatii electronice arata ca in data de 26 Octombrie, Administratia Scolilor Sector 6 a inregistrat in platforma de achizitii 33 de oferte in 47 de minute la referatele de achizitii facute cu o zi inainte, adica pe data de 25 Octombrie. Doar o zi mai tarziu, la prima ora intre orele 08:55 si 08:59 Administratia Scolilor Sector 6 le-a acceptat pe toate in 4 minute. Mare graba, avand in vedere ca in data de 27 s-au mai realizat doar doua achizitii directe in jurul orei 13.

Firma castigatoare este MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY, are doi angajati, care presteaza servicii de topografie si la care actionar este Ariadna-Sonia Grimalschi (fosta – Tanase). In total pentru aceste servicii achizitionate prin oferta directa in conturile norocoasei companii vor intra 207.500 de lei dintr-un foc, adica vreo 40.000 de euro. Ariadna-Sonia Tanase mai detine si firma Urban Evaluation SRL la care este actionar 95%, restul de procente fiind ale societatii MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY. In trecut a mai detinut jumatate din actiuni la URBAN G.I.S. SRL, alaturi de Marius Samir Tanase, dar le-a cedat lui Gabriel Ortelius Tanase.

Reclama

Istoric de achizitii directe impresionant

Daca ne raportam la perioada 2020-2023 vedem ca firma a evaluat constant avand peste un 1,1 milioane de lei prin incredintare directa numai de la Administratia Scolilor Sector 6. O trecere in timp arata rezultate si mai spectaculoase prin care in mandatul de primar al liberalului Rares Manescu in anul 2015 firma Urban Evaluation a castigat din nou prin achizitie directa 64 lucrari de estimare in valoare de 455 mii lei la aceleasi scoli.

Deloc de neglijat acest aspect transpartinic al achizitiilor din Primaria Sectorului 6 care depasesc responsabilitatea asumarii politice, dar care toaca prin incredintare directa in mod constant catre aceleasi firme prin achizitii de servicii fragmentate milioane si milioane de lei.

Reclama
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY9900990071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:27Oferta acceptata27.10.2023 08:55
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5900590071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:24Oferta acceptata27.10.2023 08:55
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5900590071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:23Oferta acceptata27.10.2023 08:55
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5900590071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:22Oferta acceptata27.10.2023 08:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5900590071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:21Oferta acceptata27.10.2023 08:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5900590071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:20Oferta acceptata27.10.2023 08:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5900590071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:19Oferta acceptata27.10.2023 08:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5900590071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:16Oferta acceptata27.10.2023 08:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5900590071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:14Oferta acceptata27.10.2023 08:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5900590071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:13Oferta acceptata27.10.2023 08:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY3500350071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:11Oferta acceptata27.10.2023 08:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY3000300071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:10Oferta acceptata27.10.2023 08:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY8100810071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:09Oferta acceptata27.10.2023 08:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY8100810071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:08Oferta acceptata27.10.2023 08:57
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6400640071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:06Oferta acceptata27.10.2023 08:57
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:05Oferta acceptata27.10.2023 08:57
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7500750071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:04Oferta acceptata27.10.2023 08:57
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7500750071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:02Oferta acceptata27.10.2023 08:57
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7500750071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 13:01Oferta acceptata27.10.2023 08:57
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7500750071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 12:59Oferta acceptata27.10.2023 08:57
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7500750071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 12:58Oferta acceptata27.10.2023 08:57
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 12:57Oferta acceptata27.10.2023 08:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6400640071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 12:56Oferta acceptata27.10.2023 08:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6400640071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 12:55Oferta acceptata27.10.2023 08:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7500750071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 12:54Oferta acceptata27.10.2023 08:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6400640071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 12:53Oferta acceptata27.10.2023 08:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6400640071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 12:52Oferta acceptata27.10.2023 08:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY4800480071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 12:48Oferta acceptata27.10.2023 08:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5300530071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 12:47Oferta acceptata27.10.2023 08:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5300530071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 12:45Oferta acceptata27.10.2023 08:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5300530071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 12:43Oferta acceptata27.10.2023 08:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY4800480071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 12:42Oferta acceptata27.10.2023 08:59
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5300530071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)26.10.2023 12:40Oferta acceptata27.10.2023 08:59
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY200002000071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)01.09.2023 13:06Oferta acceptata04.09.2023 09:09
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY9184,509184,571351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)18.08.2023 13:11Oferta acceptata21.08.2023 12:28
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY22523,2022523,271351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)18.08.2023 13:09Oferta acceptata21.08.2023 12:29
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY9415,509415,571351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)03.08.2023 09:26Oferta acceptata03.08.2023 13:37
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY16732,8016732,871351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)03.08.2023 09:24Oferta acceptata03.08.2023 13:37
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY120001200071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 13:09Oferta acceptata03.08.2023 09:10
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY140001400071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 13:07Oferta acceptata03.08.2023 09:10
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY100001000071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 13:05Oferta acceptata03.08.2023 09:10
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY140001400071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 13:03Oferta acceptata03.08.2023 09:10
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY150001500071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:57Oferta acceptata03.08.2023 09:10
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY100001000071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:55Oferta acceptata03.08.2023 09:10
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY140001400071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:53Oferta acceptata03.08.2023 09:10
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5000500071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:51Oferta acceptata03.08.2023 09:11
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6888688871354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:49Oferta acceptata03.08.2023 09:11
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY100001000071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:47Oferta acceptata03.08.2023 09:11
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY100001000071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:44Oferta acceptata03.08.2023 09:11
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY100001000071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:43Oferta acceptata03.08.2023 09:11
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY9000900071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:41Oferta acceptata03.08.2023 09:11
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY8000800071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:40Oferta acceptata03.08.2023 09:11
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY9000900071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:38Oferta acceptata03.08.2023 09:12
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY8000800071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:36Oferta acceptata03.08.2023 09:12
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY8000800071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:32Oferta acceptata03.08.2023 09:12
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY100001000071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:31Oferta acceptata03.08.2023 09:12
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY8000800071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:29Oferta acceptata03.08.2023 09:12
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6000600071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:11Oferta acceptata03.08.2023 09:12
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6000600071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)02.08.2023 12:09Oferta acceptata03.08.2023 09:12
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY14036,4014036,471351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)31.07.2023 15:15Oferta acceptata01.08.2023 08:39
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY14184,8014184,871351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)31.07.2023 14:31Oferta acceptata01.08.2023 08:40
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY100001000071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)31.07.2023 14:22Oferta acceptata01.08.2023 08:40
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY16334,5016334,571351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)08.02.2023 11:55Oferta acceptata09.02.2023 09:04
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY12407,2012407,271351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)08.02.2023 11:52Oferta acceptata09.02.2023 09:05
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY2980,502980,571351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)08.02.2023 11:48Oferta acceptata09.02.2023 09:06
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6168616871351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)08.02.2023 11:21Oferta acceptata09.02.2023 09:06
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY112921129271351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)08.02.2023 11:18Oferta acceptata09.02.2023 09:06
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6772,506772,571351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)08.02.2023 11:15Oferta acceptata09.02.2023 09:06
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY125491254971351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)08.02.2023 11:12Oferta acceptata09.02.2023 09:07
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY15718,5015718,571354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)08.02.2023 09:54Oferta acceptata09.02.2023 09:07
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7665766571351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)07.02.2023 16:12Oferta acceptata08.02.2023 09:22
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7498,507498,571351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)07.02.2023 16:08Oferta acceptata08.02.2023 09:22
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY12373,5012373,571351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)07.02.2023 16:04Oferta acceptata08.02.2023 09:22
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY9486948671351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)07.02.2023 15:58Oferta acceptata08.02.2023 09:22
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6058,506058,571351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)07.02.2023 12:57Oferta acceptata08.02.2023 09:22
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY11443,5011443,571351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)07.02.2023 12:53Oferta acceptata08.02.2023 09:22
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY11524,5011524,571351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)07.02.2023 12:49Oferta acceptata08.02.2023 09:23
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY3874,503874,571351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)07.02.2023 12:45Oferta acceptata08.02.2023 09:23
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6970,506970,571351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)07.02.2023 12:33Oferta acceptata08.02.2023 09:23
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY9928,509928,571351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)06.02.2023 10:35Oferta acceptata07.02.2023 08:27
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY17598,1017598,171351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)06.02.2023 09:52Oferta acceptata07.02.2023 08:28
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5769576971351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)06.02.2023 09:43Oferta acceptata07.02.2023 08:28
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY4144,504144,571351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)06.02.2023 09:35Oferta acceptata07.02.2023 08:28
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY170001700071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)20.12.2022 13:55Oferta acceptata21.12.2022 08:14
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY9000900071351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)20.12.2022 13:47Oferta acceptata21.12.2022 08:14
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5500550071351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)20.12.2022 13:29Oferta acceptata21.12.2022 08:14
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5500550071351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)20.12.2022 13:17Oferta acceptata21.12.2022 08:15
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6000600071351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)20.12.2022 13:12Oferta acceptata21.12.2022 08:15
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)17.10.2022 15:20Oferta acceptata18.10.2022 09:17
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)17.10.2022 15:17Oferta acceptata18.10.2022 09:18
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY110001100071351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)17.10.2022 15:08Oferta acceptata18.10.2022 09:18
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY140001400071351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)14.10.2022 14:18Oferta acceptata17.10.2022 08:27
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY8000800071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)22.03.2022 09:45Oferta acceptata22.03.2022 11:55
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY8000800071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)22.03.2022 09:43Oferta acceptata22.03.2022 11:55
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY3000300071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)22.03.2022 09:41Oferta acceptata22.03.2022 11:55
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7500750071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)22.03.2022 09:39Oferta acceptata22.03.2022 11:55
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7500750071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)22.03.2022 09:37Oferta acceptata22.03.2022 11:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5000500071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)22.03.2022 09:35Oferta acceptata22.03.2022 11:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6000600071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)22.03.2022 09:32Oferta acceptata22.03.2022 11:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6000600071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)22.03.2022 09:24Oferta acceptata22.03.2022 11:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6000600071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)22.03.2022 09:23Oferta acceptata22.03.2022 11:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6000600071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)22.03.2022 09:21Oferta acceptata22.03.2022 11:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6000600071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)22.03.2022 09:19Oferta acceptata22.03.2022 11:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5500550071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)22.03.2022 09:15Oferta acceptata22.03.2022 11:56
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5500550071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)22.03.2022 09:12Oferta acceptata22.03.2022 11:57
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 16:20Oferta acceptata22.03.2022 11:57
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 16:18Oferta acceptata22.03.2022 11:57
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 16:16Oferta acceptata22.03.2022 11:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 16:14Oferta acceptata22.03.2022 11:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 16:11Oferta acceptata22.03.2022 11:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 16:10Oferta acceptata22.03.2022 11:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 16:05Oferta acceptata22.03.2022 11:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 16:03Oferta acceptata22.03.2022 11:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 16:01Oferta acceptata22.03.2022 11:58
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 15:59Oferta acceptata22.03.2022 11:59
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5000500071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 15:57Oferta acceptata22.03.2022 11:59
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5500550071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 15:54Oferta acceptata22.03.2022 11:59
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY8000800071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 15:52Oferta acceptata22.03.2022 11:59
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5500550071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 15:48Oferta acceptata22.03.2022 11:59
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5500550071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 15:46Oferta acceptata22.03.2022 11:59
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 15:39Oferta acceptata22.03.2022 12:00
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7500750071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 15:37Oferta acceptata22.03.2022 12:00
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7000700071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 15:34Oferta acceptata22.03.2022 12:00
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY5500550071324000-5 – Servicii de estimare (Rev.2)21.03.2022 15:30Oferta acceptata22.03.2022 12:00
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY6500650071351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)12.08.2021 15:08Oferta acceptata12.08.2021 15:39
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7500750071351810-4 – Servicii de topografie (Rev.2)12.08.2021 15:06Oferta acceptata12.08.2021 15:39
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY8000800071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)14.07.2020 12:53Oferta acceptata15.07.2020 11:14
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7500750071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)13.05.2020 10:56Oferta acceptata13.05.2020 13:38
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7500750071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)13.05.2020 10:54Oferta acceptata13.05.2020 13:39
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7500750071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)13.05.2020 10:53Oferta acceptata13.05.2020 13:39
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7500750071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)13.05.2020 10:52Oferta acceptata13.05.2020 13:39
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY7500750071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)13.05.2020 10:50Oferta acceptata13.05.2020 13:38
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY8000800071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)13.05.2020 10:49Oferta acceptata13.05.2020 13:38
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY8000800071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)13.05.2020 10:47Oferta acceptata13.05.2020 13:38
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY8500850071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)13.05.2020 10:44Oferta acceptata13.05.2020 13:38
31636203 MANAGEMENT & EVALUATION COMPANY8500850071354300-7 – Servicii de cadastru (Rev.2)13.05.2020 10:42Oferta acceptata13.05.2020 13:38

Achizitiile in oglinda realizate in 2015, in spatele firmei fiind aceiasi beneficiari

CastigatorAutoritate contractantaData contractTitlu contractValoare ron
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.SCOALA GIMNAZIALA PETRACHE POENARU23.12.2015Servicii evaluare cladiri cu suprafata construita desfasurata mai mare de 4000mp si mai mica 10000mp8000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Colegiul Tehnic de Posta si Telec. Ghe. Airinei9400
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Liceul Teoretic Tudor Vladimirescu8000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Liceul Teoretic Marin Preda8000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Liceul Teoretic Eugen Lovinescu8000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Liceul Tehnologic Sfantul Antim Ivireanul8000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Colegiul Economic Costin C. Kiritescu8000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Colegiul Tehnic Iuliu Maniu9400
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Colegiul Tehnic Gheorghe Asachi6700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Colegiul Tehnic Carol I8000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Colegiul National Elena Cuza8000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Colegiul National Grigore Moisil8000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr. 1688000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala spec Constantin Paunescu8000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala pt def de aud Sfanta Maria6700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.3118000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala Regele Mihai I6700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.3096700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.2798000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.2066700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala Adrian Paunescu8000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.1986700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.1976700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.1938000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala Sfintii Ctin si Elena6700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala Constantin Brancusi8000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Sfantul Andrei8000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.1676700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.1648000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.1636700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.1615400
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala Sfanta Treime6700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala Ion Dumitriu8000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.1568000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.1698000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.1535400
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.1428000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.1178000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Scoala Gimnaziala nr.596700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita Colt de Rai6700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita Paradisul Piticilor6700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita 2746700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita 2736700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita 2726700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita 2505400
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita 2466700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita nr.2305400
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita 2296700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita 2186700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita 2105400
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita 2096700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita 2085400
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita Dumbrava Minunilor6700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita Zana Florilor5400
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita Prichindel6700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita 1116700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita 946700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita 2176700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita Spiridusii6700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita Hillary Clinton6700
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita nr.418000
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita nr.405400
S.C. URBAN EVALUATION S.R.L.Administratia Scolilor Sector 610.12.2015Achizitie servicii de evaluare cladiri pentru Gradinita Fulg de Nea

Sursa: stireazilei.ro

Reclama
Continua sa citesti
Reclama
Bani5 zile in urma

Record de capturi de țigări de contrabandă în județele Dolj și Giurgiu în 2024!

În primele 3 luni ale anului 2024, autoritățile au capturat peste 14 milioane de țigarete, în valoare de peste 15...

Stirile Zilei5 zile in urma

Municipiul București intră în finala competiției ”Destinația Anului 2024”

Municipiul București intră în finala competiției Destinația Anului 2024, la categoria ”Orașe care inspiră”, iar Proiectul cultural ”Străzi deschise –...

Bani2 săptămâni in urma

Fără țigări minorilor! BAT și ANPC promovează comerțul responsabil cu țigări!

BAT in parteneriat cu Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), demareaza luna aceasta campania anuala „Alege Asumat un Comportament Comercial...

Bucuresti2 săptămâni in urma

Salonul Bicicletei revine în Capitală

Salonul Bicicletei, un eveniment destinat pasionaților de ciclism, este deschis în perioada 19-21 aprilie în parcarea de la mall Băneasa...

Politica2 săptămâni in urma

Un senator AUR a plecat la Alternativa Dreaptă!

Se confirmă ascensiunea Partidului Alternativa Dreaptă dar și fracționarea curentului conservator între acesta și AUR! Astfel, după reușita Alternativei Drepte...

Bucuresti2 săptămâni in urma

Profesor de 62 de ani din București, acuzat că avea o relație cu una dintre elevele sale. Bărbatul a fost reţinut pentru 24 de ore

Un profesor în vârstă de 62 de ani a fost reţinut, pentru 24 de ore, pentru că ar fi avut...

Reclama

La mare cautare