Sfânta Varvara, una dintre cele două cârtiţe care a mai rămas să sape la Metroul de Drumul Taberei, a finalizat lucrările, anunta Metrorex.
Cealaltă cârtiţă (TBM – Tunnel Boring Machine), Sfânta Filofteia, şi-a încheiat misiunea pe 21 mai şi urmează să fie scoasă la suprafaţă joi, 27 iulie, potrivit unui anunţ Metrorex.
Cele două cârtiţe care au săpat tunelurile Metroului de Drumul Taberei au fost puse pe poziţie în 15 noiembrie 2012.
Tronsonul 1 Drumul Taberei – Eroilor al Magistralei 5 va avea un depou şi zece staţii de metrou: Râul Doamnei, Constantin Brâncuşi, Valea Ialomiţei, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor.
Obiectivul principal al proiectului este acela de a facilita legătura intre vestul și centrul oraşului, prin intermediul unei linii de transport cu metroul ce va avea o lungime construită de 6,87 km.
Valoarea totală a proiectului este de circa 3,12 miliarde de lei cu TVA. Proiectul este cofinanţat din Fondul de Coeziune prin Programul Operaţional Infrastructură Mare. Linia de metrou ar urma să fie operaţională peste un an.
Sursa: economica.net

<
Transparenta face diferenta