Ramai alaturi de noi

Transport

FOTO-Dovada incompetentei: Structura de rezistenta a podului Constanta, carpita cu ipsos de ochii lumii!

USR Sector 1 a publicat luni noi imagini cu stâlpii de susţinere ai Podului Constanţa, aflat pe Calea Griviţei din Capitală, care au fost acoperiţi cu ipsos, acuzând CFR, instituţia care ar trebui să se ocupe de reabilitarea podului, că „a mascat problemele structurale cu ipsos” şi „a spoit problemele grave” doar în urma presiunii publice. USR solicită publicarea expertizei tehnice realizată de Ministerul Transporturilor în luna februarie, notează news.ro.

„Podul Constanţa, de la nepăsare la premeditare. Aceste poze sunt făcute astăzi. Au mascat problemele structurale cu ipsos! (LE: adeziv de exterior) Specialiştii pe care i-am consultat ne confirmă că această lucrare are valoare structurală ZERO. Săptămâna trecută autorităţile responsabile au anunţat că se vor realiza lucrări de reparaţii şi am crezut că se va întâmpla în sfârşit ceva normal. Însă astăzi suntem martorii unui act de politiciansim pur: spoiala (în adevăratul sens) unor probleme grave ca urmare a presiunii publice”, scrie USR Sector 1 pe pagina de Facebook.

Reprezentanţii USR cer Ministerului Transporturilor să publice expertiza tehnică realizată în luna februarie.

Compania care administrează reţeaua naţională de căi ferate, CFR SA, a anunţat săptămâna trecută că va desfăşura în luna mai 2018 lucrări de intervenţie în zona Podului Constanţa, din Bucureşti, în baza avizului emis de Primăria Municipiului Bucureşti, la solicitarea Regionalei CF Bucureşti. Situaţia podului, aflat pe Calea Griviţei, a fost amplu dezbătută în ultimele zile, după publicarea unor poze care arată un nivel avansat de degradare al acestuia.

”Lucrările de intervenţie se vor executa în zona Podului Constanţa, administrată de CFR, la km 4+327, în anumite intervale orare doar în cursul nopţii, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul acestor lucrări asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic. Pentru menţinerea condiţiilor optime şi de siguranţă rutieră, traficul în zona Podului Constanţa, în perioada intervenţiei, va fi dirijat şi semnalizat temporar cu ajutorul indicatoarelor rutiere”, se arată în comunicat.

Totodată, în paralel cu desfăşurarea lucrărilor de intervenţie, Regionala CF Bucureşti continuă parcurgerea etapelor premergătoare implementării programului de reparaţii la Podul Constanţa, pentru zona administrată de CFR SA, potrivit companiei.

Până în prezent au fost elaborate expertiza tehnică şi DALI (documentaţie tehnico-economică similară studiului de fezabilitate), documentaţii tehnice obligatorii în vederea demarării procedurilor de lansare a licitaţiei pentru elaborarea proiectului tehnic şi execuţia lucrărilor de reparaţii, potrivit CFR SA.

”Valoarea estimativă a lucrărilor de reparaţii, conform devizului general emis, este de 5,13 milioane lei, licitaţia urmând a fi lansată în semestrul II al acestui an”, se arată în comunicat.

Podul Constanţa, aflat în strare avansată de degradare, este în administrarea CFR, în timp ce şoseaua de sub pod este în administrarea Primăriei Capitalei. Reprezentanţii municipalităţii spuneau săptămâna trecută că nu pot face nimic pentru repararea podului, pentru că nu este în administrarea lor, însă au prevăzut în bugetul pe anul 2018 bani pentru lucrări de reabilitare a şoselei şi a caii de rulare a tramvaielor de pe Calea Griviţei.

„(…) Singura instituţie abilitată de lege să execute lucrări de consolidare/reabilitare la acest obiectiv (Podul Constanţa, n.r.) este Compania Naţională de Cai Ferate CFR SA. Precizăm că singurul aviz solicitat în ultimii ani pentru Podul Constanţa a fost cel din 13 iulie 2017, când, la solicitarea Companiei Naţionale de Cai Ferate CFR SA, Primăria Municipiului Bucureşti a emis un aviz de intervenţie necesar executării unor „lucrări de îndepărtare a unor fragmente de beton care prin desprinderea lor pun în pericol participanţii la traficul rutier în zona Pod Constanţa (intersecţia Calea Griviţei cu sos. Chitilei – Bd Bucureştii Noi), lucrări ce urmau a fi executate de Compania Naţională de Cai Ferate CFR SA Bucureşti, sucursala regională Bucureşti – secţia L3 Bucureşti”, a transmis săptămâna trecută PMB.

Ultimele stiri

Sanatate15 ore inainte

Angajat ”Marius Nasta”: Nu avem dezinfectant, apa refuleaza, ies materii fecale…

Bacteria periculoasă care a ucis 3 pacienţi de la Institutul Marius Nasta provenea din spital. Secţia de terapie intensivă şi blocul...

Bani19 ore inainte

Gabriela Firea creste taxele si impozitele in tot Bucurestiul

O serie de impozite şi taxe locale din Bucureşti ar urma să fie majorate începând cu anul 2020, conform unui...

Actualitate19 ore inainte

Consilier parlamentar gasit mort in Lacul Herastrau!

Imagini înfiorătoare în Parcul Herăstrău, după ce un bărbat s-a înecat în apele lacului. Anchetatorii iau în calcul varianta unei...

Sanatate23 de ore inainte

Decizie radicala a DSP Bucuresti dupa ce doi oameni au murit

Decizie radicală luată de Direcţia de Sănătate Publică Bucureşti în cazul infecţiilor de la Institutul Marius Nasta. DSP a decis...

Actualitate23 de ore inainte

Mai multi protestatari ridicati de Politie din fata Ministerului Justitiei

Mai mulți protestatari Rezist, printre care și Marian Ceaușescu, au fost ridicați de Poliție, anunță Realitatea TV. Aceștia ar fi...

Sectorul 523 de ore inainte

O noua avarie GIGANTICA a RADET! Peste 200 de blocuri au ramas fara apa si caldura

Potrivit site-ului regiei, furnizarea apei calde şi a încălzirii a fost întreruptă dimineață la ora 10, în urma unor avarii...

Bani2 zile inainte

RADET intra in faliment! Securitatea Bucurestiului este in pericol

Administratorul special al RADET, Alexandru Burghiu, a declarat marţi că, „pentru stabilitate pe termen mediu şi lung”, a fost aleasă...

Transport2 zile inainte

O masina a luat foc, apoi a explodat in centrul Bucurestiului

O mașină a explodat în mers, marți, pe Bd. Lascăr Catargiu, din Capitală. Mașina transporta un compresor de aer care...

Sectorul 22 zile inainte

Revolutie in Sectorul 2: Primaria renunta la promisiunile guvernului si anunta ca ia pe cont propriu modernizarea stadionului Dinamo

Stadionul lui Dinamo e singurul din Capitală care nu va fi gata la timp pentru EURO 2020. Mai mult, există...

Actualitate2 zile inainte

Si tarziu si prost! Ciotul de autostrada din A3 incepe sa aiba denivelari

Autostrada Urbană, inaugurată în urmă cu două luni, a fost proiectată și construită de Asocierea Aktor – EuroContruct Trading 98...

Share Page

Close