Firea a dat peste 90.000 de euro unor ”vedete” precum Pandutzu, Mariposa, Tequila s-o laude

0
294

Administrația Monumentelor și Patrimoniului Turistic (AMPT) a derulat în 2018 Programul Cultural “București – Centenar”, cu o valoare totală de 9.200.000 de lei, informeaza Libertatea.ro.
Banii au fost alocați în patru tranșe, de câte 2.300.000 de lei. AMPT a plătit, în fiecare etapă, pentru: servicii de producție TV – în valoare totală de 1.150.000 de lei; servicii de producție radiofonică – 690.000 de lei; servicii de agenții de presă – 230.000 de lei; servicii prestate de autori și artiști independenți (230.000 de lei).
Grozea, un „Influencer Marketing Visionary” Din acești bani, asocierea Treasure Island SRL și Hit Manager SRL a încasat 433.000 de lei, aproximativ 93.000 de euro. Treasure Island SRL are 13 angajați și este, conform site-ului oficial, o agenție de marketing și PR, “locul unde experiența brandurilor atinge cote uimitoare”.
A avut contracte cu mai multe instituții publice: Primăria Sectorului 1, Centrul Cultural al Sectorului 1, Centrul Tineretului București (aflat din subordinea Primăriei Capitalei).
Hit Manager SRL este o firmă cu sediul în Corbeanca, Ilfov, cu 2 angajați. Numele de scenă al companiei este Hit Yourself Consulting, iar cel care a fondat-o se numește Florin Grozea, fost membru al trupei HI-Q. Grozea este unic asociat și administrator al firmei. În 2018,  cifra de afaceri a Hit Manager SRL a fost de 220.000 de euro, iar profitul, de 11.000 de euro.  După cariera în muzică, Grozea a devenit, conform prezentării de pe Linkedin, “Influencer Marketing Visionary”, “Online Entrepreneur” și autor al cărții intitulate “Hit Yourself”.
Cine sunt influencerii?  Ce a prestat asocierea Hit Manager – Treasure Island? Un concurs de fotografii, cu premii simbolice, 10 videoclipuri pe YouTube despre București, a 100 de secunde fiecare, cu marca “București 100”, încă o serie de 10 videoclipuri pe YouTube, a câte 10 minute, în medie, cu titlul “100 de oameni din București”.  Cei mai mulți dintre bloggerii și vloggerii care au spus, în stil propriu, “Iubesc Bucureștiul” se află sub contract cu firma lui Grozea. Unul dintre ei este Alin Pândaru (Pandutzu), vlogger, cu 26.000 de abonați pe YouTube. El este autorul clipurilor din seria “100 de oameni din București”.
Citeste mai multe pe Libertatea.ro

<