Intra in contact cu noi

Bani

Bucurestiul te sufoca? Fa-ti timp cumparand online de la Sezamo

Publicat cu

pe

Supermarketul online Sezamo te scuteste de traficul din Bucuresti pentru a merge la cumparaturile curente asa ca de un an de zile peste 200 de mii de oameni au castigat mai mult timp cumparand online din supermarketul Sezamo.

Magazinul a implinit un an de la lansare si isi rasplateste clientii pentru fidelitate printr-un concurs cu premii, in urma caruia participantii pot castiga un an de cumparaturi gratuite, in valoare de 30.000 de lei sau alte trei premii, fiecare in valoare de cate 5000 de lei.

Misiunea Sezamo ramane, in continuare, aceea de a ajuta clientii sa duca vieti mai fericite, avand hrana de calitate superioara, in timp ce economisesc timp si bani. Pentru a se inscrie la concurs, clientii trebuie sa cumpere de minimum noua ori de la Sezamo, pana la data de 21 decembrie 2023. Intermediar au loc 3 tombole, o data la fiecare trei saptamani.

Reclama

Pentru a participa, clientii trebuie sa achizitioneze cumparaturile de la Sezamo cel putin o data pe saptamana. Castigatorul marelui premiu, cumparaturi la Sezamo timp de un an, in valoare de 30.000 de lei, va fi anuntat pe 22 decembrie 2023.

Regulamentul este disponibil aici.
Campania aniversara le ofera clientilor posibilitatea de a testa unele dintre cele mai bune produse din oferta prin comercializarea acestora, in perioada aniversara, la 1 leu per bucata, precum deliciosii mici de la Carmangeria Ozana, apa plata Borsec sau chiar ciabatta, dar si reduceri de pana la 70%.

In plus, clientii pot castiga si premii oferite de catre furnizorii supermarketului cu ocazia aniversarii, astfel incat fiecare zi vor avea o sarbatoare a gusturilor.

Reclama

Sezamo investeste continuu in reducerea amprentei de carbon a companiei: flota sa de masini electrice a parcurs aproape 2 milioane de kilometri cu zero emisii si a ajuns la peste 304 tone de CO2 salvate.
Datorita livrarilor direct la usa, clientii Sezamo au economist 1.401.685 km in ultimul an, adica echivalentul a 3,6 drumuri pe Luna, 303 drumuri dus-intors pe ruta Bucuresti – Paris sau aproape 445 de tururi complete ale tarii noastre pe linia de granita.

Obsesia pentru clienti se traduce si printr-o comunicare constanta cu acestia, astfel compania a initiat de la lansarea publica peste 54.000 de apeluri in care le-au solicitat feedback. La capatul celalalt al firului, peste 210.000 de clienti (echivalentul intregii populatii din sectorul 1) au discutat cu operatorii Customer Care Sezamo pentru a cere indrumari, a oferi feedback sau chiar a cere indicatii de folosire pentru anumite produse.

Specific, 131.560 apeluri, 70.586 mailuri si 7.893 sesiuni de chat. Durata medie de raspuns a unui apel este de 8 secunde, iar potrivit CSAT (Customer Satisfaction Score), 96,5% dintre clienti sunt multumiti.

Reclama
Gabril Makki, CEO Kifli.hu și Sezamo

Gabril Makki, CEO Kifli.hu și Sezamo / foto: Bucurestiul.ro

„Sezamo a venit pe piata din Romania cu o misiune clara: sa schimbe atat felul in care oamenii fac cumparaturi, cat si pe cel in care consuma alimente. Pe langa timp liber castigat si bani economisiti, clientii nostri mananca mai bine, au acces la produse de calitate superioara de la producatori de top si au siguranta ca datorita flotei noastre exclusiv electrice, isi aduc contributia la reducerea amprentei de carbon. Suntem aici pentru a ramane si singurul nostru competitor suntem tot noi prin cresterea continua a nivelului de servicii si calitate”, a declarat Gabril Makki, CEO Kifli.hu si Sezamo.

Sezamo a lansat in primul an de activitate mai multe actiuni de sustinere a clientilor sai, atat prin reduceri si plafonari de preturi, dar si prin servicii menite sa ii ajute sa economiseasca timp si bani.

In Romania, Sezamo comercializeaza 7 branduri proprii: produse lactate Miil, mezeluri Dacello, carne super premium marca Sutcha, produse tip bacanie Kitchin, hartie Moddia, cafea Ubomi, dar si seminte si bauturi bazate pe plante Yutto.

Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comanda la supermarketul online inlocuind pana la 8 drumuri in oras, la farmacie, macelarie, bacanie, patiserie, piata, pescarie, pet shop si magazin cu produse pentru diete speciale. In plus, o singura masina duce pana la 11 comenzi, ceea ce inseamna 10 masini mai putin in trafic.

Reclama

Sezamo livreaza cu o flota proprie de masini electrice (avand si statii proprii de incarcare la depozitul din Stefanestii de Jos), utilizeaza pungi reutilizabile, prietenoase cu mediul, confectionate din plastic reciclat, care reduc amprenta asupra mediului inconjurator, si ofera programul „Save the Food”, cu ajutorul caruia clientii pot contribui la stoparea risipei alimentare prin achizitionarea de alimente aflate in ultimele zile de valabilitate, la un pret redus. Aceste initiative intaresc angajamentul Sezamo fata de practicile prietenoase cu mediul inconjurator si invita clientii sa joace un rol activ in protejarea acestuia.

Supermarketul online ofera o selectie fantastica de peste 14.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar si branduri internationale de tip supermarket, toate intr-un singur loc.

Toate produsele comandate sunt livrate catre clienti din depozitul de 12.000 m2 situat in nordul Bucurestiului, in incinta CTPark, care include spatii de depozitare ambientala si unitati cu temperatura controlata, care permit pastrarea produselor in conditii cat mai bune si reducerea costurile de energie.

Reclama

Bani

Record de capturi de țigări de contrabandă în județele Dolj și Giurgiu în 2024!

Publicat cu

pe

În primele 3 luni ale anului 2024, autoritățile au capturat peste 14 milioane de țigarete, în valoare de peste 15 milioane de lei pe piața neagră. Circa 85% dintre capturi (12 milioane de țigarete de contrabandă) au fost înregistrate în zona de sud a țării, ceea ce reflectă tendința de creștere a traficului ilicit de produse din tutun din statele din sud (Bulgaria, Turcia), unde prețul țigaretelor este semnificativ mai mic., potrivit datelor centralizate pe platforma StopContrabanda.ro.

În primele 3 luni ale anului 2024, volumul total al capturilor țigaretelor de contrabandă la nivel național se situează la aproape 50% față de aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, față de peste 31 milioane de țigarete capturate în T1 2023, în primele 3 luni din 2024 au fost capturate aproape 14,5 milioane de țigarete, ceea ce indică o descurajare a fenomenului infracțional, pe fondul eforturilor extinse ale autorităților de monitorizare și control al traficului ilicit. Totuși, la nivel național, media consumului de țigări ilicite a crescut anul trecut cu peste un punct procentual, la 8,2%, după un minim istoric înregistrat în anul anterior.

Un fenomen grav, care periclitează siguranța economică și socială a comunității, contrabanda a fost declarată o amenințare la adresa securității naționale, data de 21 aprilie fiind declarată oficial Ziua Națională împotriva Traficului Ilicit de Produse. 

Reclama

“Contrabanda, contrafacerea și cea mai nouă ecuație cu multiple necunoscute  – comerțul ilicit online – implică riscuri majore pentru societate și consumatori, mai ales că rețelele ilicite se adresează tuturor categoriilor sociale, inclusiv celor vulnerabile. De aceea, lupta împotriva traficului ilicit trebuie purtată continuu și pe multiple fronturi, pentru a asigura prevenția accesului consumatorilor la acest tip de produse și a frâna impactul negativ al contrabandei asupra societății și economiei. Salutăm eforturile autorităților de întărire a granițelor, inclusiv prin dotările recente cu noi scannere vamale, care sunt vizibile în rezultatele înregistrate la început de an, și ne angajăm să rămânem un partener de încredere autorităților cu atribuții în domeniu”, a declarat Ileana Dumitru, Director Relații Externe al Ariei Europa de Sud – Est în cadrul BAT.

Dolj și Giurgiu: record de capturi de țigarete de contrabandă în 2024

Circa 85% din totalul capturilor țigaretelor de contrabandă în primele 3 luni ale anului 2024 au fost înregistrate în județele Dolj și Giurgiu, potrivit datelor centralizate pe StopContrabanda.ro.  Astfel, în cele două județe de la granița cu Bulgaria au fost capturate aproape 12 milioane de țigarete de contrabandă de la începutul anului până în prezent.

Una dintre cele mai mari capturi ale anului a fost înregistrată în luna februarie la Punctul de Trecere a Frontierei (PTF) Bechet, în județul Dolj, unde au fost descoperite peste 4,7 milioane de țigarete de contrabandă aflate în posesia unui cetățean bulgar care transporta, conform documentelor de însoțire a mărfii, produse de patiserie refrigerate din Grecia în România.Totodată, poliţiştii de frontieră din cadrul PTF Giurgiu au reținut la început de an aproape 4 milioane de țigarete de contrabandă, asupra unui ansamblu rutier condus de un cetăţean turc. 

Reclama

Cea mai mare acțiune DIICOT din ultimii ani. Contrafacerea, în creștere

Pe 26 martie, procurorii DIICOT – Serviciul Teritorial Timișoara împreună cu polițiștii Direcției de Investigare a Criminalității Economice din cadrul IGPR  și ai Serviciului  de Investigare a Criminalității Economice din IPJ Arad au pus în aplicare 79 de mandate de percheziție pe raza mai multor județe, vizând destructurarea a două grupuri infracţionale organizate autohtone, dar cu ramificaţii transfrontaliere  în Cehia, Bulgaria și  Ucraina, constituite în scopul săvârșirii infracțiunilor de  contrabandă cu ţigarete, produse accizabile (tutun) ș.a[3].

Astfel, pe parcursul investigațiilor au fost indisponibilizate peste 38 de milioane de țigarete de contrabandă, 64 tone tutun pentru fumat, 8,3 tone de materiale pirotehnice şi au fost desfiiinţate 3 fabrici clandestine de ţigarete de contrabandă, două aflate pe teritoriul României şi una în Cehia. Prejudiciul cauzat bugetului consolidat al statului prin activitatea infracţională a celor două grupuri se ridică la peste 12 milioane de euro.

Reclama

Totodată, pe fondul acțiunilor consistente ale autorităților de a limita fenomenul contrabandei la granițele țării, contrafacerea și comerțul de tutun vrac continuă să ia amploare. La finalul lunii martie, poliţiştii de frontieră din cadrul  PTF Calafat au capturat 1.340 kg de tutun vrac neprelucrat, transportat de 3 cetățeni bulgari. Cantitatea este estimată la o valoare de aproximativ 135.000 lei.

În primele 3 luni ale anului curent, potrivit datelor oficiale, autoritățile române au capturat bunuri contrafăcute în valoare de peste 56 milioane de lei (11 milioane de euro). Între bunurile cel mai frecvent contrafăcute și reținute la granițele României se numără produsele din tutun, obiectele de încălțăminte și îmbrăcăminte sau cele cosmetice. Cele mai mari volume de bunuri contrafăcute reținute la început de an se numără tot la frontierele de sud ale țării, în județele Dolj, Giurgiu sau Constanța.

România are cel mai ridicat nivel al taxării produselor cu tutun dintre țările Europei de Sud – Est, ceea ce se reflectă în mod direct în volumul contrabandei, care este de asemenea cel mai ridicat din regiune. Nivelul prejudiciului adus bugetului de stat se ridică la circa 2 miliarde de lei  anual pierduți de bugetul statului român ca impact al contrabandei cu țigări.

Reclama

Datele despre evoluția capturilor de țigarete de pe teritoriul României sunt centralizate în timp real pe platforma www.stopcontrabanda.ro, o inițiativă BAT care are scopul de a susține eforturile autorităților, prin centralizarea capturilor din intreaga țară, dar și de a informa consumatorii cu privire la efectele contrabandei cu țigări asupra societății. Campania este desfășurată în parteneriat cu Poliția Română, Poliția de Frontieră Română, Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) și Autoritatea Vamală Română. Campania „Stop contrabanda” a fost lansată de BAT în 2017, pentru a crea un punct unic de informare cu privire la contrabanda cu țigări.

Continua sa citesti

Bani

Fără țigări minorilor! BAT și ANPC promovează comerțul responsabil cu țigări!

Publicat cu

pe

BAT in parteneriat cu Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), demareaza luna aceasta campania anuala „Alege Asumat un Comportament Comercial Curat”. Aceasta initiativa urmareste sa informeze si sa sensibilizeze opinia publica cu privire la importanta respectarii legislatiei pentru prevenirea accesului minorilor la  produsele din tutun si nicotina. Anul acesta, legislatia in domeniu a suferit modificari importante, concepute pentru a reduce riscul ca minorii sa aiba acces la astfel de produse. Printre aceste modificari se numara extinderea interdictiei de comercializare catre minori a tigaretelor electronice, indiferent daca acestea contin nicotina sau nu, si interdictia de a comercializa produsele din tutun si nicotina prin automate.

Initiativa BAT care isi propune sa promoveze modificarile legislative si sa sublinieze importanta tolerantei zero fata de vanzarea produselor cu nicotina catre minori se desfasoara la nivel national in aproximativ 32.000 de magazine partenere, precum si in zonele publice dedicate afisajului stradal din centrul Bucurestiului.

Reclama

„BAT investeste in mod constant in campanii care promoveaza standarde si principii comerciale responsabile, atat in cadrul propriei activitati, cat si in colaborarea cu partenerii comerciali. Consideram ca o legislatie menita sa reduca la minim riscul ca minorii sa aiba acces la toate categoriile de produse din tutun si nicotina, precum si la tigari electronice cu si fara nicotina reprezinta un semn de normalitate si responsabilitate. BAT se angajeaza sa continue sa deruleze programe de informare in acest sens, si ne dorim sa avem sprijinul tuturor autoritatilor competente in domeniu pentru a asigura implementarea si respectarea riguroasa a acestor reglementari”, a declarat Ileana Dumitru, Director Relatii Externe al Ariei Europa de Sud-Est, BAT.

Romania se numara printre primele tari din Uniunea Europeana care implementeaza o interdictie asupra vanzarii catre minori a tuturor formelor de produse care contin tutun si nicotina, inclusiv a tigaretelor electronice fara nicotina.

BAT a desfasurat continuu, in ultimii ani, programe de informare a comerciantilor si consumatorilor cu privire la prevederile legale, dar si la motivele pentru care minorii nu trebuie sa aiba acces la produsele cu nicotina. Incepand din 2019, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor s-a alaturat campaniei BAT si pune la dispozitia consumatorilor numarul de contact 021/9551 – Telefonul consumatorilor, unde oricine poate sesiza incalcarea legii.

Reclama

„In calitate de vicepresedinte ANPC, sunt bucuros sa ne alaturam, si in 2024, acestei campanii care isi propune sa informeze publicul cu privire la reglementarile legale referitoare la comercializarea produselor din tutun si nicotina exclusiv catre persoane adulte. Ne angajam sa monitorizam respectarea legilor si incurajam pe oricine identifica incalcari ale acestora sa le semnaleze, la numarul de telefon pus la dispozitie de catre ANPC.”Sebastian Hotca, Vicepresedinte ANPC.

Continua sa citesti

Bani

Guvernul iar face manevre pe spatele contribuabililor la buget! Marii producători din industria tutunului, susțin taxarea echitabilă a tuturor produselor cu nicotină!

Publicat cu

pe

BAT și Philip Morris România, mari producători din industria tutunului, susțin taxarea echitabilă a tuturor produselor cu nicotină și solicită Guvernului accizarea pliculețelor cu nicotină, recent introduse pe piața din România.

Cei doi mari jucători de pe piața tutunului din România solicită Guvernului să taxeze echitabil toate categoriile de produse cu nicotină, inclusiv pliculețele cu nicotină, recent introduse pe piața din România.

În prezent, în Romania, toate categoriile de produse cu nicotină sunt accizate corespunzător, singura excepție fiind pliculețele cu nicotină pentru uz oral. Deși în fază incipientă, piața acestor produse care nu conțin tutun reprezintă o alternativă cu risc redus* față de fumat pentru consumatorii adulți.

Reclama

„Este esențial ca toate produsele cu nicotină să fie taxate ținându-se seama de profilul lor de risc. Credem că un nivel al accizelor pentru produsele cu nicotină pentru uz oral comparabil cu cel aplicat țigaretelor electronice va avea efecte pozitive atât pentru bugetul de stat cât și pentru consumatori, care vor putea avea o mai mare încredere în produsele ajunse pe piața din România”, au declarat reprezentanții celor două companii.

În prezent, la nivelul Uniunii Europene, pliculețele cu nicotină pentru uz oral sunt supuse accizelor nearmonizate în 6 state membre: Suedia, Italia, Danemarca, Letonia, Estonia și Ungaria.

Ca urmare a investițiilor în cercetarea și dezvoltarea unor produse cu risc redus față de țigarete, au fost lansate mai multe produse alternative menite a reduce rata fumatului. Pliculețele cu nicotină sunt o categorie de produse folosite la scară largă în țările scandinave. Suedia este considerată un model de urmat pentru felul în care produsele din tutun pentru uz oral pot contribui la reducerea fumatului. În 2022, doar 5,6% din populația Suediei mai fuma, cel mai mic procent din Europa. Renunțarea la fumat a suedezilor a coincis cu utilizarea produsului numit „snus”, care se comercializează acolo sub forma unor pliculețe cu nicotină pentru uz oral. În prezent, aproximativ 14% din populația adultă a Suediei folosește în mod regulat pliculețele cu nicotină pentru uz oral, conform Agenției de Sănătate Publică din Suedia. Produsele cu nicotină pentru uz oral au fost recent incluse pe lista produselor care nu pot fi vândute către minori în România, alături de țigaretele electronice, printr-o lege adoptată de către Parlamentul român. Pasul firesc următor este ca aceste produse să fie taxate, astfel încât statul român să aibă o evidență mai bună a produselor introduse pe piața din România.

Reclama
Continua sa citesti
Reclama
Reclama

La mare cautare