Lidl, al treilea cel mai mare jucător din comerţul alimentar românesc, va deschide pe 25 august magazinul cu numărul 22 din Bucureşti, care va fi situat pe strada Turnu Măgurele, potrivit unui anunţ al companiei. În noul magazin vor lucra 20 de persoane. Magazinul va avea o suprafaţă de 1.200 de metri pătraţi şi aproape 100 de locuri de parcare. 
Lidl a intrat în România în 2011 prin preluarea unei reţele de 107 magazine de tip discount. Ulterior, nemţii au deschis magazine de la zero şi au ajuns la circa 200 de unităţi cu afaceri de 1,1 mld. euro anul trecut. Cifra de afaceri plasează Lidl pe locul trei în topul celor mai mari jucători din comerţul alimentar local după Kaufland şi Carrefour.
Nemţii au venit în România cu un alt model de business faţă de ceilalţi jucători, pariind puternic pe mărci private, produse care reprezintă 80% din oferta de la raft. Planurile Lidl vizează deschiderea a cel puţin zece magazine în acest an, iar reprezentanţii companiei spuneau anterior că fiecare magazin nou are nevoie de un capital de 2 milioane de euro.

<
Transparenta face diferenta