Intra in contact cu noi

Bucuresti

Aeroportul Otopeni, sub cel din Kabul: „Cel mai inapoiat aeroport din UE/ Lipsa totala de respect, totul e lipicios, cleios, balustrade, geamuri, scaune. Muste”

Publicat cu

pe

O postare a afaceristului Stefan Mandachi in legatura cu starea dezastruoasa a Aeroportului Otopeni a generat sute de comentarii in care sunt relatate cazuri similare, scrie Aktual24.ro.

„De departe cel mai inapoiat aeroport din Uniunea Europeana este Otopeni. Am fost in toate aeroporturile din capitalele Europei iar la noi e un talmes basmes, o carpitura comunista, invechit, nepractic. In afara de Politia de frontiera, care mereu e ok, totul e o improvizatie.

La sosiri, de la un capat la altul o vraiste plina de peticeli, cu foi A4 lipite cu scotch, cu gresie carpita de la lichidare de stoc la 29.99 de la Dedeman, fara wifi, zero wc-uri pana dupa bagaje.
Serviciile? Nu prea exista. De pilda, cucoana de la dispecerat te injura si refuza sa-ti deschida bariera, desi ai platit.

Reclama

Aeroportul este poarta prin care intra cei mai multi investitori, turisti, sportivi, diplomati, e locul in care faci cunostinta pentru prima data cu Romania, prima impresie, prima carte de vizita, primul ”Buna ziua”. Intrarea in tara este o rusine.

Marketing de tara cand pasesti la noi? Nimic. Vreo strategie de promovare? Zero barat. Delta Dunarii pe vreun afis? Nimic. Zero Bucovina, zero Bran, Maramures, Neamt, Valcea etc. Cateva indicatoare ponosite si trei reclame la bijuterii, care au rol sa acopere crapaturile si rigispul. Un singur bancomat cocotat intr-un cotlon.

(…) Manageri din bani publici, zeci de milioane aruncate pe gaste. Zero brand de tara, zero strategie, zero chef de munca”, a relatat Mandachi pe Facebook.

Reclama

Au urmat sute de comentarii in care sunt relatate situatii similare. Iata o selectie relevanta:

Am patit-o si eu, in aprilie!!! Povestea pare trasa la indigo, la a mea adaugandu-se faptul ca nu au venit barajele timp de 3 ore. Afisau cand jos, cand sus, iar la un moment dat, au zis ca e posibil sa nu fi incarcat barajele la Napoli. In realitate, ei au iesit din tura si nu mai coboraseara bagajele din avion.
Mi s-a parut ca traiesc o regie de film….pana cand am ajuns in punctul acela cu parcarea. Acolo a fost maximum!!!

x

Reclama

Adaug mirosul de WC public in culoarul lung de pana la control pasapoarte. Desi nu sunt toalete. Si lipsa unui afisaj central pentru preluat bagajele, umblau pasagerii de la o banda la alta, incercand sa vada ce scrie la fiecare. Da, un aeroport fix ca administratia statului: las’ ca merge si asa, supusii trebuie sa ne plateasca oricum.

x

Ai uitat de mirosurile care iti intorc pe dos toate simturile si starea angajatilor de la „paza”… Nicaieri in lume nu am vazut personal stand rezemat de pereti, scobindu-se in nas, cu camasile murdare scoase din pantaloni. Asta completeaza imaginea Romaniei. Cred ca Otopeni nu mai trebuie dezvoltat. Tara noastra are nevoie de un aeroport nou-nout, construit pe unul dintre campurile care inconjoara capitala si oricum zac nelucrate. Si obligatoriu trebuie facut in parteneriat public-privat. Doar asa ar exista sansa unui management performant. „Tiranul” Erdogan a promis aeroport nou si l-a construit in 4 ani – un adevarat nod intre Occident si Orient. Asta ar fi fost posibil si la noi, daca aveam o conducere adecvata, un plan de tara, niste ambitii. Dar noi ne lamentam in dezbateri sterile si ne laudam cu parcuri la sate sau reabilitari de blocuri, sa manance toata lumea…

Reclama

x

Aeroportul e deplorabil, managementul de asemenea, de acord, dar in privinta parcarii nu e chiar asa. E o intamplare nefericita cea cu parcarea, independenta de calitatea aeroportului. Ca turist care vii cu masina personala la aeroport, iti planifici si unde sa lasi masina. Fara sa scrie tariful, sunt indicatoare la intrarea in fiecare parcare de pe aeroport sunt indicatoare care arata ca e parcare pe termen scurt si de asemenea indicatoare pentru parcarea pe termen lung. E suficienta informatie chiar pentru cineva care vine data la aeroport sa se orienteze si sa ia deciziile potrivite.

x

Reclama

Da, dar cine e in consiliul de administratie? Toate putorile politice, toti incompetentii, toti repetentii clasei sunt pusi in consiliul de administratie de la Tarom, ca e frumos, se plateste bine, precum la CEC, la Loteria Romana, ei neavand nicio treaba nici cu business-ul, nici cu administrarea in general. Inclusiv femeile de serviciu sunt obraznice, lenese si ostentative.

x

Serviciile de la aeroport sunt zero! Am patit-o la controlul de bagaje, lipsa totala de respect, personalul face diferenta. Sunt prost platiti si de aceea nu ofera nimic, nu sunt motiviati sa lucreze. Daca mai multe persoane fac reclamatii, poate se mai schimba ceva.

Reclama

x

Totul perfect adevarat. Pe langa astea, mie acum cativa ani mi-a furat din masina, din parcarea aeroportului, un laptop. Masina era parcata in parcarea “oficiala” supravegheata video. Am fost la ei, nimeni nu avea acces la camere, am fost la sediul politiei din aeroport, cumva cica au obtinut ei acces la camere. Dar surpriza, nu se vedea nici clar, da cica parca nici nu batea camera pana acolo. Teapa teapa. Dar, cand individu ala ia spaga 26 milioane de euro pentru spatiile din aeroport, apoi isi recunoaste vina si scapa, ce pretentii sa mai avem ? Nimic. By the way, baga mana bine in buzunar cum o fac si eu ca vin legilea alea noi cu impozitele regandite de mintile luminate ale statului.

x

Reclama

Nu sunt capabili nici sa creeze din acele benzi culoarele pe care sa circuli pentru a ajunge la control pasaport. Cei din conducerea aeroportului sunt schimbati la 3 luni si tot timpul sunt pusi aceleasi slugi proaste care nu au competenta necesara pentru a organiza activitatea aeroportului. O bataie de joc.

x

Am atatea povesti din Otopeni… dar ultima a fost in drum spre… in autobuz, a venit controlul. Platisem cu telefonul , mi s-a vorbit intr-un mod oribil, m-am fastacit, eram singura inconjurata de 3 controlori, eu criminala, sa ma identific sa vada si ei cu cine stau de vorba … intr-un final am reusit sa pun telefonul sa-l validez. Nici un moment de empatie, rabdare, politete, profesionalism… sa nu mai spunem de cerut scuze.

Reclama

x

Am fost in multe aeroporturi in jurul lumii… sincer o spun ca Otopeni e al doilea cel mai jalnic aeroport dupa Kabul.. pe care eu l-am vazut..

x

Reclama

Eu nu stiu cum mai supravietuieste efectiv tara asta cu atatea capuse care sug bani de la buget cat mai muuuuuuuuulti. Efectiv mi-ai reamintit ca este urgent sa plec – instinct de conservare. Multumesc.

x

Stati linistiti ca o sa fie si mai rau, a intrat intr-o degradare semnificativa, delasare din partea tururor iar nesimtirea si nepasarea e la ea acasa. Acum o saptamana am trecut pe acolo si nu vreau sa ma intorc curand, pe noi doamna de la curatenie nu ne -a lasat sa folosim baia ca spalase pe jos, era ora 1 30 noaptea, mi-e greu sa cred ca iesea din tura , doar vroia sa doarma pana la 6 sau cand termina programul .. in fine, nu ma mai repet, caldura si mizerie,  miros urat, angajati plictisiti .. mda, cum zice o doamna mai sus, cand ni se face dor de tara , dupa imagini de genul, plecam iar mancand pamantul..repetam asta de peste 20 de ani, ma intreb copiii nostrii vor mai veni macar in vizita? Romania e frumoasa, pacat ca e locuita! Dam vina pe politicieni si nu stiu ce ,dar schimbarea tre sa vina din fiecare dintre noi

Reclama

x

Totul e lipicios, cleios, balustrade, geamuri, scaune. Muste. Personalul de la curatenie sta rezemat in mopuri si vorbeste. Tare. Ca in piata. Baile sunt insalubre si putine. La preluare bagaje, sunt masute improvizate cu parfumuri. O stare de manea, de smechereala.

x

Reclama

Acum ceva ani am lucrat vreo 3 la acest aeroport, pot spune ca atata coruptie de la cel mai inalt nivel pana la acei paznici de la Romprest (acum nu mai stiu daca tot ei sunt), japca de la jetoanele de plata parcare pana la carucioarele de bagaje, se stie toata treaba asta spusa de tine pana la ce am spus si eu dar nu se vrea sa se schimbe nimic. Deci totul in acest aeroport este o japca pe fata pe banii nostri. Asta se intampla in toata Romania datorita clasei politice si a institutiile statului.

x

Am vazut si eu Otopeniul foarte recent, un gunoi infect, vechi si comunist. Nu inteleg de ce functioneaza, ar trebui reconditionat, cel putin. Pana si aeroportul nostru de la Suceava, asa cum este el, mic si amarat, dar este mai ok decat acel gunoi infect numit ,,Otopeni” !

Reclama

x

Te inteleg. Acum 2 zile am trecut pe acolo. Mirezie in toaletele existente, taximetristi tupeisti, parcare scumpa.. si altele. In UK 35 zile de parcare 115 in banii care ai platit probabil aveai si un service inclus de intarzieri si ignoranta celor de la aeroportul din otopeni nici nu vreau sa discut… dezamagitor!

x

Reclama

Aeroportul este poarta de intrare, cartea de vizita a unei tari. Cum e posibil sa nu vada si sa nu auda nimeni din conducerea acestei tari cum e administrat aeroportul Otopeni? Ne mai miram de ce suntem catalogati cum suntem in afara tarii! Incompetenta,lipsa de cultura si educatie a celor care conduc Romania are o mare influenta negativa asupra intregii populatii.

Sursa: Aktual24.ro

Reclama

Bucuresti

Cât va costa reabilitarea fântânii arteziene „Charles de Gaulle”

Publicat cu

pe

Primăria Capitalei va reabilita fântâna arteziană “Charles de Gaulle”. Un proiect în acest sens a trecut în ședința CGMB, din 31 ianuarie, cu 27 voturi, pentru, scrie Buletin de Bucuresti. Potrivit proiectului de hotărâre, finanțarea va fi făcută din bugetul propriu al Municipiului București prin Administrația Lacuri, Parcuri și Agrement si se ridică la 7.4 milioane.

Potrivit proiectului de hotărâre, finanțarea va fi făcută din bugetul propriu al Municipiului București prin Administrația Lacuri, Parcuri și Agrement si se ridică la 7.4 milioane de lei. Durata estimată de execuție este de 24 luni, iar contractul intră în vigoare la data semnării.

Potrivit notei de fundamentare, bazinul fântânii este degradat puternic, iar placările laterale sunt degradate aproape în totalitate. Mozaicul de pe fundul bazinului este stricat, iar instalaţia de pompare a apei este uzată.

Reclama

Lucrarea de reabilitare presupune, consolidarea cuvei de beton armat; desfacerea straturilor cuvei; placarea pereţilor cuvei cu piatră şi remontarea mozaicului existent restaurat; demolarea integrală a spaţiilor tehnice şi construirea unui spaţiu tehnic complet îngropat, refacerea instalaţiilor aferente obiectivului, inclusiv a sistemului de iluminat. Fântâna face parte din peisagistica Parcului Herăstrău și se află în spatele statuii lui Charles de Gaulle. Bazinul are formă dreptunghiulară, iar pe centru este dispus un mozaic decorat cu forme variate.

În anul 2004, conform plăcii din marmură, amplasată pe latura sudică a bazinului, fântâna a fost reabilitată de Primăria Municipiului București.

Parcul Herăstrău a fost amenajat după 1933 şi va purta numele Parcul Naţional Carol al II-lea. Situat în partea opusă parcului Carol, în zona de nord a orașului, noul parc avea o suprafaţă de 60 de ha și un lac cu o suprafaţă de 80 de ha, cuprins între Calea Dorobanţilor, Arcul de Triumf și Vila dr. Minovici. După cel de-al doilea război mondial, parcul Carol al II lea va deveni Parcul de Cultură și Odihnă „I. V. Stalin”, până în 1963.

Reclama

Începând din anul 2018, Parcul Herăstrău a devenit Parcul Regele Mihai | al României, în urma Hotărârii Consiliului General al Muncipiului Bucureşti de la finele anului 2017.

Continua sa citesti

Bucuresti

Bucureștenii au cel mai înalt grad de educație. Cine e pe ultimul loc?

Publicat cu

pe

Conform statisticilor publicate de PeCifre, preluate de la rezultatele Recensământului Populației din 2021, București, Ilfov, Cluj, Timiș și Brașov sunt cele 5 județe/zone cu cel mai înalt grad de educație din România, în această ordine, potrivit Monitorul de Cluj. „Bucureşti, Ilfov, Cluj, Timiş, Brașov.

Clasamentul județelor în funcție de procentajul absolvenților de studii universitare:

Bucureşti 35.14%
Ilfov 25.13%
Cluj 24.60%
Timiş 22.01%
Braşov 20.70%
Constanţa 18.23%
Sibiu 18.02%
Bihor 16.56%
Iaşi 16.12%
Argeş 15.99%
Dolj 15.99%
Hunedoara 15.75%
Arad 15.63%
Prahova 14.82%
Alba 14.43%
Gorj 14.24%
Vâlcea 13.50%
Mureş 13.04%
Maramureş 12.42%
Caraş-Severin 12.39%
Galaţi 12.24%
Sălaj 11.83%
Satu Mare 11.74%
Brăila 11.68%
Mehedinţi 11.26%
Dâmboviţa 11.14%
Harghita 10.86%
Bistriţa-Năsăud 10.81%
Covasna 10.52%
Buzău 10.38%
Neamţ 10.31%
Olt 10.27%
Bacău 10.04%
Suceava 9.96%
Tulcea 9.88%
Vrancea 9.49%
Ialomiţa 8.80%
Teleorman 8.66%
Giurgiu 8.54%
Botoşani 7.90%
Călăraşi 7.35%
Vaslui 7.20%

Continua sa citesti

Bucuresti

Minicentrale termice pentru zonele unde agentul termic este livrat sub parametri

Publicat cu

pe

Primăria Municipiului București organizează o licitație pentru achiziționarea a 20 de minicentrale termice pentru zonele unde agentul termic este livrat sub parametri.

”Achiziţionăm 20 de mini centrale termice pentru a fi amplasate în zone unde agentul termic nu este livrat în parametri suficienţi. Compania Municipală Energetica Servicii a lansat în SEAP procedura pentru achiziţia unor capacităţi modulare de producere de energie termică (tip container) pentru reţeaua de termoficare”, anunţă primarul Nicușor Dan într-o postare pe Facebook.

Potrivit lui Nicuşor Dan, cele 20 de capacităţi modulare ”vor asigura furnizarea optimă a agentului termic şi apei calde pentru 340 de blocuri cu peste 16.300 de apartamente şi aproximativ 40.000 de locatari din toate cele 6 sectoare”.

Reclama
”Centralele vor fi amplasate în anumite puncte termice, situate la capetele de reţea unde funcţionarea a fost deficitară şi unde agentul termic a fost livrat în parametrii insuficienţi. Este vorba despre patru puncte termice din sectorul 1, şase din sectorul 2, alte trei puncte termice din sectorul 3, unul în sectorul 4, trei în sectorul 5 şi alte trei în sectorul 6”, arată Nicuşor Dan.
Continua sa citesti
Reclama
Stirile Zileio săptămână in urma

Drum expres de la București la Târgoviște

Constructorul ESTA (Turcia) începe în martie lucrările pentru modernizarea și lărgirea la 4 benzi pe DN 71 Bâldana -Târgoviște, o...

Politicao săptămână in urma

Președintele PMP Cristian Diaconescu sprijină candidatura lui Florin-Mircea Andrei la Primăria sectorului 1

Președintele PMP, Cristian Diaconescu, și Rizia Tudorache, secretar general al PMP, au anunțat, în cadrul evenimentului de lansare a candidaților...

Transporto săptămână in urma

Primele troleibuze solaris au început să circule în București

Cincisprezece troleibuze Solaris din cele 100 achiziţionate de Primăria Municipiului Bucureşti au fost puse în circulaţie pe străzile Capitalei, anunţă...

Sectorul 1o săptămână in urma

Avocatul Andrei Florin-Mircea candideaza la functia de primar in Sectorul 1! Chinul bucurestenilor din Sectorul 1 aproape de final

Chinul bucurestenilor din Sectorul 1 este aproape de final deoarece mai este putin pana la alegerile locale. Circul promovat timp...

Bucuresti3 săptămâni in urma

Cât va costa reabilitarea fântânii arteziene „Charles de Gaulle”

Primăria Capitalei va reabilita fântâna arteziană “Charles de Gaulle”. Un proiect în acest sens a trecut în ședința CGMB, din...

Transport3 săptămâni in urma

Tentativă de sinucidere la stația de metrou Orizont

Tentativă de sinucidere, luni dimineață, la stația de metrou Orizont din Drumul Taberei. Persoana a fost salvată de angajații Metrorex,...

Reclama

La mare cautare