Veranda Mall le recomanda bucurestenilor mai bine sa stea acasa decat sa vina la cumparaturi bolnavi

0
133

Veranda Mall a adoptat o serie de măsuri suplimentare pentru protecţia angajaţilor şi clienţilor faţă de infectarea cu virusul COVID-19, informează reprezentanţii centrului comercial într-un comunicat remis joi.

<

Astfel, Veranda Mall a implementat schimbări în regulamentul de funcţionare, pentru a se asigura că toţi angajaţii sunt suficient de bine informaţi privind riscurile de infectare cu acest virus şi că vor comunica de îndată orice contact cunoscut cu persoane care au venit din zone de risc sau au fost declarate infectate, precum şi orice deplasare în şi dinspre zonele considerate de risc, potrivit Agerpres.ro.

De asemenea, centrul comercial a încheiat un parteneriat cu o firmă de transport pentru a se asigura că toţi angajaţii care nu deţin sau nu folosesc o maşină personală pentru deplasările la şi de la birou evită transportul în comun, se menţionează în comunicat.

Veranda Mall a implementat măsuri de prevenţie, curăţenie şi siguranţă în spaţiul de birouri şi a comunicat constant bunele practici şi recomandările provenite atât de la Ministerul Sănătăţii, cât şi de la organizaţiile profesionale din care face parte, tuturor chiriaşilor centrului comercial.

O altă serie de măsuri vizează informarea şi protejarea tuturor clienţilor prin următoarele acţiuni: suplimentarea personalului firmei de curăţenie şi implementarea unor măsuri de curăţenie suplimentare, precum instalarea unor dispensere cu dezinfectant lângă toate intrările şi toaletele, monitorizarea mult mai frecventă a curăţeniei în toate spaţiile comune, dezinfecţia mult mai frecventă în toate spaţiile comune, dezinfectarea continuă a tuturor suprafeţelor de contact cu risc crescut (mânere, balustrade, butoanele lifturilor ş.a.); implementarea unor măsuri de prevenţie suplimentare, precum achiziţionarea de termometre cu infraroşu (non-contact), diminuarea locurilor de luat masa din food court pentru a se asigura că oferă spaţiu de siguranţă clienţilor, schimbarea filtrelor de aer şi accelerarea reîmprospătării aerului prin intermediul sistemului de ventilaţie (acesta este setat să introducă în permanenţă aer proaspăt, fără a recircula aerul din mall); modificarea planului de marketing, astfel încât să se evite creşterea traficului centrului comercial şi/sau aglomerarea temporară a clienţilor în anumite puncte datorată unor acţiuni de marketing, prin măsuri precum suspendarea campaniei de comunicare a extinderii mall-ului şi a acţiunilor aferente acesteia, anularea tuturor evenimentelor din mall din perioada următoare, inclusiv a acţiunilor de Paşte şi oprirea campaniilor de creştere a traficului.

De asemenea, clienţii Veranda sunt informaţi cu privire la recomandările oficiale de prevenire a îmbolnăvirii, prin afişarea mesajelor de interes public în spaţiile publice din mall şi pe reţelele sociale.