Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a anunțat, printr-o postare pe Facebook, că începând din această dimineaţă, bucureştenii pot circula pe Pasajul Ciurel. Podul, care a costat 240 de milioane de lei și ale cărui lucrări au început în 2010, nu duce nicăieri, însă.

<

Podul hobanat trebuia să facă parte din străpungerea spre Autostrada A1, o alternativă la Bd. Iuliu Maniu, dar restul proiectului nu a fost construit.

În momentul de față, pasajul nu face decât să traverseze linia tramvaiului 41, respectiv Șoseua Virtuții. Adică, practic, cu 240 de milioane de lei a fost desființat semaforul de la intersecția Șos. Virtuții cu Splaiul Independenței, din zona Semănătoarea. 

”Începând din această dimineață, bucureștenii pot circula pe Ciurel (1 pod hobanat peste Dâmbovița, 3 pasaje supraterane și 9 bretele rutiere) care simplifică foarte mult legătura dintre cele două artere – Șoseaua Virtuții și Splaiul Independenței. În etapa a doua a investitiei, pentru care sunt aprobate atât proiectul tehnic, cât și culoarul de exproprieri, se construieste drumul expres între Nod Virtuții și Autostrada A1.

Din păcate, timp de zece ani această investiție a stagnat din cauza intereselor meschine, dovedite ulterior și nelegitime în instanță, ale unor ONG-iști care acum au tupeul să aspire la funcțiile de primar, al sectorului 6, respectiv al Capitalei”, a scris Gabriela Firea pe Facebook.

Transparenta face diferenta