Primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, anunta ca va reduce parcul auto al primariei la jumatate. Majoritatea masinilor sunt folosite de catre directorii din primarie.

<

„V-ati intrebat vreodata cate masini are o primarie de sector? Nu cred ca v-ati intrebat dar sunt sigur ca vreti sa stiti. Vedeti aici situatia. Daca scot politia locala din schema, mai mult de jumatare sunt pentru directorime. Foarte multe dustere si alte 4×4 au fost cumparate in ultimii patru ani. Vom reduce parcul auto, generator de costuri (soferi, revizii, combustibil, parcari etc) la jumatate.

Sa nu va para rau, dar am nevoie de bani pentru investitii. Investitii in sector, investitii pentru cetateni. Gata cu boieria pe bani publici. (Asa am vazut la Oradea…)”, a scris Ciucu pe Facebook.

Primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, a anuntat in urma cu doua saptamani ca dupa ce a vizitat Clujul si Oradea, unde s-a intalnit cu Emil Boc si Ilie Boljan, are noua viziune despre ce trebuie facut in Capitala.

„Azi, la Oradea, mi-am petrecut ziua cu primarul orasului, Florin Birta si cu actualul presedinte al Consiliului Judetean, Ilie Bolojan. Florin Birta a fost alaturi de Ilie Bolojan ca viceprimar in toti acesti ani si, va spun, nu stiu daca dl. Bolojan putea face o alegere mai buna.

Ziua de azi a fost revelatoare pentru mine. Dupa mai multe discutii tehnice, despre modus operandi, am ajuns in miezul lucrurilor, la chestiuni care tin de atitudinea corecta pe care un primar trebuie sa o aiba fata de mandatul sau. Efectiv, acum imi este clar, mult mai clar, foarte clar, ceea ce trebuie sa fac in primele 6 luni ale mandatului meu. Acestea sunt cele mai importante, sunt cruciale. Voi intra in amanunte despre ceea ce am gasit si ce am invatat la Oradea intr-o postare ulterioara.

Acum vreau doar sa va impartasesc sentimentul care ma domina: decizia de a veni in aceste zile la Cluj si la Oradea a fost excelenta! Mi s-au deschis ochii, e posibil sa fie cruciale pentru mandatul meu si Sectorul nostru. Pot parea vorbe mari, dar va spun ca asa simt. Si eu, si administratorul public, Paul Moldovan, revenim in Bucuresti inspirati”, a anuntat Ciucu.

Concret, ce a invata Ciucu dupa vizita la Cluj:

Nu poti rata sa nu observi calitatea lucrarilor, atentia la detaliu si la functionalitati. Ovidiu Cimpean, unul dintre principalii colaboratori ai primarului Emil Boc, mi le-a explicat cu rabdare.

Pavajul are 10 cm, ca sa nu se sparga. Ovidiu zice ca 200 de ani nu il mai schimba nimeni. La noi, la Romana, Universitate si Unirii deja e crapat sau spart. S-a folosit pavaj de 4 cm.

Strada cu pista verde avea 4 benzi. Acum are 2. A fost latit trotuarul si a aparut pista de biciclete cu latime de un metru si jumatate.

Mobilierul stradal este simplist, este pozitionat astfel incat sa descurajeze parcare pe trotuar (colt etc.), cu rost. Stalpii, bancile, au prize pentru auto si biciclte/trotinete electrice, Wi-Fi, iluminat, usb etc.

Capacele de canal sunt din peisaj, nu fac nota discordanta. Copacii au fost plantati de curand dar nu sunt doar niste nuiele, deja asigura umbra vara, pot respira si au un grilaj care sa retina noroiul.

Revin, e fain atunci cand calitatea lucrarilor este normalitate. Fara defecte din start, durabile.

Transparenta face diferenta