Deputatul independent Nicuşor Dan, candidat la Primăria Capitalei, a declarat că metroul de suprafaţă reprezintă una dintre soluţiile pentru traficul din Bucureşti, precizând că acesta va funcţiona pe şase rute şi va avea şase gări principale.

<

„Mesajul meu e că Bucureştiul poate să aibă un transport public eficient într-un timp rezonabil şi asta va duce la decongestionarea traficului. Pentru asta e nevoie să folosim inteligent resursele pe care le avem şi o astfel de resursă este infrastructura CFR din jurul Bucureştiului şi din Bucureşti. Vorbind foarte grosier, e vorba de a tripla lungimea metroului care deserveşte Bucureştiul în acest moment. Cifra estimativă e de 800.000 de utilizatori pe zi”, a spus Nicuşor Dan, miercuri, într-o conferinţă de presă.

El a precizat că staţiile interioare vor fi conectate la STB şi metrou, iar staţiile de pe linia de centură – în principal la cele mai importante intrări din oraş şi acolo unde va fi nevoie vor exista parcări park&ride, cum sunt intrările dinspre Târgovişte, Piteşti, Alexandria, Giurgiu.

„Mesajul este că oriunde te găseşti pe linia de centură vei avea un tren direct către aceste gări interioare, care reprezintă puncte importante ale oraşului”, a explicat Nicuşor Dan, potrivit Agerpres.

El a dat câteva exemple – Chiajna, care va fi legată de AFI, de intersecţia cu Lujerului, Gara de Nord, Pipera şi zona Giurgiului-Ferentari, despre care a menţionat că va fi conectată direct cu Pipera, Gara de Nord, AFI.

Transparenta face diferenta