Bucureştenii care locuiesc în Sectorul 4 al Capitalei sunt scutiţi, începând din acest an, de un drum la primărie atunci când vor să îşi reînnoiască contractele de parcare la bloc. Cererile pot fi depuse, până la 31 martie 2017, inclusiv online. 

„În premieră, cererile pentru reînnoirea contractului pentru utilizarea locului de parcare de reședință se pot depune în premieră și on-line, la adresa de e-mail: [email protected], urmând ca ridicarea noului contract de închiriere a locului de parcare de reședință să se facă de la locațiile D.G.I.T.L. Sector 4 în urma înștiințării pe e-mail”, a anunţat primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă. 

Conform sursei citate, cetățenii care au deja un contract de parcare valabil și doresc să îl reînnoiască, mai pot depune cereri în acest sens până la data de 31.03.2017, la unul din sediile D.G.I.T.L. Sector 4 situate în Str. Serg. Nițu Vasile nr. 50-54, Str. Străduinței nr. 1 și Calea Șerban Vodă nr. 43.
De asemenea, cererile pot fi obținute și online, de la adresa https://www.dgitl4.ro/doc/Cerere%20reinnoire%20acord%20parcare.pdf.
Ce documente sunt necesare pentru reînnoirea contractelor/acordurilor pentru utilizarea locului de parcare
Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale Sector 4 informează că, în conformitate cu prevederile H.C.L. Sector 4 nr. 150/2016 privind Metodologia de atribuire a locurilor de parcare rezidențiale, pe raza Sectorului 4 al Municipiului București, cetățenii au obligația ca până la data de 31.03.2017 să se prezinte la sediile D.G.I.T.L. Sector 4 situate în:
Str. Serg. Nițu Vasile nr. 50-54,
Str. Străduinței nr. 1,
Calea Șerban Vodă nr. 43,
pentru reînnoirea contractelor/acordurilor de utilizare a locurilor de parcare. În caz de neprezentare, acordul de parcare va fi anulat.
Cererile pentru reînnoirea contractelor/acordurilor de utilizare a locurilor de parcare vor fi însoțite de următoarele acte:
copie act de identitate,
vechiul contract/acord de utilizare a locurilor de parcare,
certificat de înmatriculare cu ITP valabil,
contract de comodat (dacă este cazul).
Contractul de închiriere se va încheia pe o perioadă de un an cu posibilitatea prelungirii de drept pe încă un an fiscal, cu respectarea prevederilor H.C.L. Sector 4 nr. 150/2016.
Locurile de parcare de reședință se vor atribui numai persoanelor care nu figurează cu debite restante la bugetul local al Sectorului 4.
Taxa aferentă utilizării locului de parcare se poate achita la sediile D.G.I.T.L. Sector 4.
Pentru reînnoirea contractelor/ acordurilor pentru utilizarea locurilor de parcare, programul cu publicul este următorul:
La sediul din str. Străduinței, nr. 1:
Luni, Marți, Joi și Vineri între orele 8:30 – 16:30.
Miercuri între orele 8:30 – 18:30.
La sediul din str. Serg. Nițu Vasile, nr. 50-54:
Marți, Miercuri, Joi și Vineri între orele 8:30 – 16:30.
Luni între orele 8:30 – 18:30.
La sediul din Calea Șerban Vodă, nr. 43:
Luni, Marți, Miercuri și Vineri între orele 8:30 – 16:30.
Joi între orele 8:30 – 18:30.
Informații suplimentare se pot obține de la Biroul Parcări de Reședință, la numărul de telefon – 021.460.12.92.

<
Transparenta face diferenta