Stratul subţire de asfalt de pe una dintre pistele aeroportului Henri Coandă, turnat în 2010, a cedat din cauza infiltraţiilor de apă. Conducerea Aeroportului Bucureşti cheltuieşte astfel, alte milioane de euro pentru noi reparaţii.
După nici 6 ani de la recepţionarea lucrărilor de reparaţii curente a unei piste de la aeroportul Otopeni, unde s-au cheltuit peste 3,5 milioane euro, Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti, (CNAB), investeşte aproximativ 1,57 milioane de euro, fără TVA, în repararea a circa 1.200 m din aceeaşi cale de rulare.
Foşti membrii în Consiliul de Administraţie al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti ne-au declarat că lucrările de reabilitare a pistei 2 ar fi trebuit să înceapă încă de anul trecut, scrie Capital.ro.

<

„Este vorba de anumite exfolieri ale stratului de asfalt de pe pistă din cauza infiltraţilor de apă. Se înlocuiesc anumite dale de beton pe o lungime de circa 1.200 m se toarnă asfalt şi pista este echipată conform standardelor Uniunii Europene. Licitaţia pentru aceste lucrări a fost câştigată de Tehnoton Edilitare cu preţul cel mai mic“, ne-au precizat foşti membrii ai CA-ului CNAB. Aceştia ne-au explicat că lucrările de reabilitare a pistei, efectuate în perioada 2007-2010, nu au fost conforme cu datele din caietul de sarcini şi proiectului tehnic. „Sunt zone unde asfaltul s-a umflat şi s-au format găuri pentru că s-a turnat un strat subţire. În prezent se lucrează pentru repararea celor 1.200 m de pistă avariată“, ne-au mai declarat foştii angajaţi ai CNAB.

Citeste continuarea pe Capital.ro

Transparenta face diferenta