Potrivit lui, preţul unui bilet de călătorie nu va fi mai mare decât cel al concurentului CFR Călători.
Compania intenţionează să opereze pe mai multe linii, inclusiv în afara ţării, având în vedere că vagoanele sunt omologate să circule în UE, arata economica.net.
„Vrem să mai deschidem încă cel puţin trei linii. Una este Timişoara – Baia Mare. Din trimestrul al treilea urmează Timişoara – Viena. Pentru a treia linie, încă analizăm să vedem ce trasee sunt mai ocupate”, a menţionat şeful Astra Vagoane Călători Arad.
Duşuri şi servire ca în avion
În ceea ce priveşte noul brand de vagoane fabricate la Arad, Valer Blidar susţine că nu mai există unele ca acestea în Europa.
„Nu circulă vagoane mai moderne nicăieri în Europa. Vagoanele de dormit au inclusiv duşuri la noi. O cuşetă nu are mai mult de patru locuri. Oamenii vor fi serviţi ca în avion, cu sendvişuri”, a detaliat Valer Blidar.
Noul tren va fi operat de companie, prin intermediul firmei Astra Trans Carpatic, cu sediul în Bucureşti.
Astra îşi face astfel debutul pe piaţa transportului feroviar de călători, concurând cu compania de stat CFR Călători şi alţi jucători privaţi precum Regiotrans, Softrans.
Notice: Undefined variable: user_ID in /home/bucuresti/public_html/wp-content/themes/zox-news/comments.php on line 49
Trebuie să fii autentificat pentru a posta un comentariu Conecteaza-te