Unul dintre cele mai cautate mall-uri din Bucuresti anunta noile reguli de acces

0
565

AFI Europe România anunţă un set complex de măsuri pe care toţi clienţii şi chiriaşii mall-urilor companiei din Bucureşti şi Ploieşti trebuie să îl respecte, pentru a face cumpărături în deplină siguranţă atunci când centrele se vor redeschide, astfel că la intrarea în cele două centre comerciale clienţii vor trece obligatoriu printr-o poartă termoscanner, în lifturi vor intra doar doi oameni odată, iar în foodcourt mesele şi scaunele vor fi într-un număr mai mic şi la distanţă corespunzătoare, potrivit news.ro.

<

Data redeschiderii centrelor comerciale nu a fost încă stabilită.

Numărul persoanelor care vor intra în cele două mall-uri va fi limitat – un client la 10 metri pătraţi, iar intrarea şi ieşirea vizitatorilor se vor face separat.

În plus, se va diminua programul de funcţionare în funcţie de cerinţa fiecărui chiriaş.

„La intrarea în cele două centre comerciale clienţii vor trece obligatoriu printr-o poartă termoscanner, o soluţie pe bază de IR, foarte eficientă în spaţiile cu trafic intens de persoane, unde li se va lua temperatura. În cadrul centrului comercial AFI Cotroceni vor fi montate 16 astfel de dispozitive, iar la AFI Ploieşti un număr de 4, care se vor regăsi la toate intrările, dar şi în zonele de tranzit, pe culoare, la parter şi etaj”, precizează compania.

Mai mult, toate intrările vor fi prevăzute cu covoare dezinfectante şi gel dezinfectant pentru mâini.

„Ne dorim să redeschidem AFI Cotroceni şi AFI Ploieşti cât mai curând, respectând toate măsurile impuse de autorităţi. Pentru siguranţa clienţilor şi a chiriaşilor am investit peste 300.000 euro şi am implementat toate măsurile sanitare în vigoare astfel ca oamenii să poată face cumpărături în afara oricărui pericol. Lunar, cheltuielile operaţionale pentru respectarea şi întreţinerea acestor măsuri vor fi de 50.000 euro. Încă de la intrarea în mall, clienţii vor trece printr-o poartă termoscanner care le va lua temperatura, iar pe traseul lor prin mall vor fi afişate materiale de informare prin care le comunicăm şi reamintim măsurile noastre: de la dezinfectant, la marcarea zonelor de siguranţă, folosirea contactless a toaletelor şi a scărilor şi multe altele”, a declarat Sorin Scîntei, general manager AFI Cotroceni.

O altă regulă este cea a distanţării sociale de 2 metri, care va fi aplicată prin lipirea de stickere pe podea la această distanţă, pentru a-i atenţiona pe oameni să nu depăşească zona de siguranţă, mai ales când aşteaptă în faţa unui magazin sau la coadă, la casă. În lifturi vor intra doar 2 oameni odată, iar în foodcourt vor fi instalate pe mese stickere de atenţionare, iar mesele şi scaunele vor fi într-un număr mai mic şi la distanţă corespunzătoare.

Pentru o siguranţă sporită, mall-urile vor fi dezinfectate în totalitate cu nebulizator în fiecare noapte.

Echipa AFI Europe România a introdus şi o serie de instrucţiuni speciale pentru folosirea lifturilor, a scărilor rulante şi a toaletelor, mai ales că cele două mall-uri sunt prevăzute cu sisteme „contactless” în toalete, intrări şi zone de servicii.

În plus, scările rulante sunt prevăzute cu sistem de igienizare UV, iar sistemul de ventilaţie este dotat cu filtre speciale.

„AFI Cotroceni şi AFI Ploieşti vor fi igienizate permanent, mai ales pe zonele de contact – balustrade, butoane şi clanţe, iar clienţii vor fi informaţi să folosească dezinfectantele pentru mâini puse la dispoziţie pe fiecare culoar şi în zona de mese, cât şi să evite zonele aglomerate”, mai arată compania.

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafaţă comercială închiriabilă de peste 90.000 mp.

AFI Ploieşti a fost inaugurat în octombrie 2013, în urma unei investiţii de peste 50 milioane euro. Mall-ul oferă o suprafaţă închiriabilă (GLA – gross leasable area) de 34.000 metri pătraţi pe două etaje, găzduind peste 100 de branduri naţionale şi internaţionale, o zona de food court şi un cinema cu 6 săli. În 2019, AFI Ploieşti a fost evaluat la 68 milioane euro, traficul zilnic ridicându-se la 17.000 de vizitatori.