Intra in contact cu noi

Stiri Bucuresti actualitate

Un roman din strainatate o trimite pe Gabriela Firea sa invete administratie din Viena, nu din Tel Aviv!

Publicat cu

pe

Un român stabilit în Germania a tinut sa transmita un mesaj foarte dur primarului general al Capitalei, Gabriela Firea, după declaraţiile acesteia că dezăpezirea s-a făcut exemplar şi că nu sunt probleme cu transportul în Bucureşti.
Realitatea o contrazice pe Gabriela Firea care se declară mulţumită de modul în care s-a făcut deszăpezirea în Capitală: la orele prânzului toate străzile secundare sunt blocate sub munţi de zăpadă, maşinile sunt îngropate în nămeţi, trotiarele impracticabile. Nici pe arterele principale traficul nu se desfăşoară în condiţii normale, s-au înregistrat nenumărate blocaje ale mijloacelor de transport în comun, iar pietonii mergi prin zăpada de jumătate de metru.
Romanul spune că îi este ruşine când trebuie să vorbească despre ce se întâmplă în capitala României.
„Dezăpezirile se fac ca în anii 1970 în Germania”, spune Wassilko Petru care îi recomandă primarului general să meargă în marile capitale ale Europei pentru a învăţa cum se face deszăpezirea.

„Trăiesc în Germania şi ce văd în România mi se face rău.
Dezăpezirile se fac ca în anii 1970 în Germania .
Și aici poate să fie blocat un drum 2-3 ore dar nu că în Ro.
În orașe se scoate cît de repede zăpada de-la dezăpeziri din oraș.
Doamna Firea să se ducă în Austria (Viena) , Germania (München), Elveția să facă niște cursuri cum se administrează o capitală.
Dezăpesirile se fac 90% de primărie sau administrația drumurilor și autostrăzilor se ia numai în urgență firme particulare și se plătește tariful unitar că la transporturi.
Cînd văd că trebuie scoși deținuții și jandarmi că-să curețe trotoarele cu lopată în secolul 21 în loc să se cumpere utilajele care se folosesc în vară pentru măturat trotoarele și în iarnă pentru dezapezit și sare este un lucru normal în Occident, nu se pune nisip. Nu poți să închizi totul – gradiniţe, școli, părinții nu mai pot să lucreze și firmele lucrează cu personal redus.
Responsabili în oraşele mari e primăria numai în cartierele cu case sînt proprietarii caselor răspunzători de trotuarul din față casei. Dacă am un accident și îmi rup piciorul trebuie să plătească primăria daune și spitalizarea.
Pierderele economice sînt foarte mari.
Pentru autostrăzi și străzi naționale nu e vina viscoluluui e încapacitatea administratorilor să pună la timp parapeți sau să planteze tufișuri care opresc mult viscolul. Este o bătaie de joc ce se întâmplă.
Mi se face rușine cînd trebuie să vorbesc în Germania despre asta.
Cu stimă
Wassilko Petru”

Stiri Bucuresti actualitate

FJSC din Universitatea din București finalizează primul proiect de rebranding instituțional modern și își relansează imaginea

Publicat cu

pe

“Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării” (FJSC) din cadrul Universității din București finalizează un amplu proiect de rebranding și își lansează o nouă imagine vizuală, în colaborare cu grupul de comunicare WOPA. Aceasta este o premieră la nivel de rebranding instituțional modern: FJSC este prima instituție de învățământ superior public din România care își relansează imaginea, în linie cu așteptările și comportamentului noilor generații de studenți și profesori.

Astfel, FJSC va utiliza începând de joi, 16 martie 2023 un nou logo, ce beneficiază de un design contemporan și care ilustrează aspectele definitorii pentru prestigioasa instituție de invățământ: creativitate, claritate și transparența comunicării. Spectrul de culori utilizate în declinarea acestuia, cât și a elementelor de comunicare fizice și digitale, este unul contemporan, inspirat din platformele digitale, pentru a încuraja apropierea studenților de instituția de invățământ.

De asemenea, noul website al FJSC este gândit ca o platformă de interactivitate cu utilizatorii, după modele actuale ale celor mai importante instituții de invățământ internaționale. Cu un target dual – atât studenții existenți care au nevoie constant de informații academice actualizate pe parcursul studiilor, cât și viitorii studenți la licență sau master, liceeni sau absolvenți ai altor instituții de învățământ – website-ul și întreaga experiență online cu platformele FJSC pot influența decizii de carieră pentru viitor. Abordarea noului site a fost regândită pornind de la structură, pentru a facilita navigabilitatea și experiența utilizatorilor, iar scopul a fost de a implementa o cantitate considerabilă de informații care să poată fi accesată extrem de ușor. Acesta se regăsește la adresa: www.fjsc.unibuc.ro.

Reclama

“Peste 55% dintre absolvenții noștri profesează în domeniul studiat în facultate: Publicitate, Comunicare și Relații Publice, Jurnalism. Absolvenții FJSC sunt jurnaliștii viitorului sau viitorii strategi în comunicare și influenceri ai business-ul din România – deciziile și activitatea lor au o influență majoră atât în cadrul marilor multinaționale cât și în cadrul companiilor antreprenoriale locale. Suntem mândri să fim promotori în ceea ce considerăm a fi primul proiect major de rebranding în sistemul instituțional românesc de educație. Pentru un învățământ modern în jurnalism și comunicare, noua identitate digitală exprimă adecvarea facultății la provocările tehnologice și la impactul revoluției digitale,” declară profesorul Antonio Momoc, decanul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării.

“Noul website și noua identitate vizuală reprezintă un proiect complex, în care partenerii grupului de comunicare Wopa, strategi și creativi, au venit cu soluții care răspund nevoilor de comunicare ale FJSC. Felicit agenția pentru deschiderea cu care am colaborat, pentru propunerile creative și modul exemplar în care au implementat pro bono propunerile tehnice venite din partea beneficiarului, precum și așteptările colectate de în ultimii ani la profesorii de comunicare din facultatea noastră”, subliniază Dan Podaru, prodecan FJSC.

Noua identitate vizuală FJSC va fi lansată joi, 16 martie, iar în cadrul evenimentului de lansare vor lua cuvântul prof. univ. dr. Laura Comănescu, prorector al Universității, decanul FJSC – Antonio Momoc, prodecanul FJSC – Dan Podaru, Ionuț Datcu – CEO Wopa Communication, Andreea Bozoi – Managing Director, Fortuners, jurnaliștii Cosmin Stan (ProTV), Lavinia Petrea (ProTV), Paula Herlo (ProTV), Lucian Mandruță (DigiFM), Ligia Munteanu (Digi24), Tudor Mușat (B1 TV).

Reclama

Domeniul comunicării a înregistrat o creștere importantă în ultimii ani, în contextul accelerării investițiilor străine și a necesității de specialiști pregătiți pe acest segment. Doar în anul 2022, pe segmentul local de advertising, investițiile au depășit valoarea de 600 de milioane de euro, potrivit datelor industriei.

Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării a Universității din București este prima facultate de jurnalism înființată după 1989, prin Hotărârea de Guvern nr. 55 din 19.01.1990 și formează încă de la înființare studenți în trei specializări la nivel licență: Jurnalism, Publicitate, Comunicare și Relații Publice. Printre absolvenții FJSC se numără Petrișor Obae (paginademedia.ro), Alex Nedea (recorder.ro), Corina Caragea (ProTV), Tudor Mușat (B1TV) sau Luca Niculescu, fost jurnalist, fost ambasador, secretar de stat special pentru aderarea la OCDE.

Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București este acreditată de ARACIS (Agenția Română de Asigurare a Calității în învățământul Superior) și membră a Asociației Europene de Formare în Jurnalism (EJTA) și a Institutului European pentru Educație în Comunicații Comerciale. Profesionalizarea presei, responsabilitatea față de interesul public, etica profesională în comunicarea publică, educația media, alfabetizarea digitală, combaterea dezinformării reprezintă valorile prin care aceasta încurajează o cultură politică a participării  democratice. Misiunea FJSC este una strategică de formare a unor jurnaliști și comunicatori responsabili cu obiectivul major al informării corecte a opiniei publice, al promovării valorilor libertății și democrației contemporane. Facultatea are misiunea de a răspunde nevoilor de formare profesională, de a forma specialiști, dar și cetățeni responsabili.

Reclama
Continua sa citesti

Stiri Bucuresti actualitate

Viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu, anunţă că 466 de noi locuri de parcare sunt amenajate în aceste zile

Publicat cu

pe

Viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu, anunţă că 466 de noi locuri de parcare sunt amenajate în aceste zile şi că în decurs de un an numărul locurilor publice de parcare a crescut de la 10.462 la 28.185.

„Astăzi, Compania Municipală Parking Bucureşti amenajează noi locuri de parcare pe străzile Dumbrava Roşie, Calea Plevnei, B-dul Unirii şi Nerva Traian. În funcţie de vreme, echipele CMPB vor lucra şi în weekend, urmând să fie realizate, în total, 466 de noi locuri publice de parcare. În martie 2022, Primăria Capitalei, prin CMPB, avea în exploatare 10.426 de locuri de parcare. Într-un singur an, aproape am triplat numărul locurilor publice de parcare. Astăzi Municipalitatea administrează 28.185 de locuri marcate cu albastru”, a scris viceprimarul, pe Facebook.

El a estimat că în perioada 2023 – 2024 vor fi înfiinţate în jur de 85.000 de noi locuri parcare în interiorul Inelului Central, potrivit Agerpres.

Reclama

Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, a subliniat vineri importanţa proiectării de noi locuri de parcare în zona centrală şi de nord.

„Ce mă interesează pe mine foarte tare este să terminăm proiectarea locurilor de parcare din zona centrală şi din zona de nord. Ne-am stabilit un termen optimist pentru luna mai a acestui an, pentru a începe să marcăm noi locuri de parcare în zona centrală şi de nord. Într-adevăr, pe ceea ce înseamnă controlul a ce se întâmplă pe parcarea în Bucureşti sunt lucruri de îmbunătăţit semnificativ”, a spus Nicuşor Dan, într-o conferinţă de presă.

El a estimat că în prezent Compania Parking încasează aproximativ 2 milioane de lei pe lună, dar a subliniat că obiectivul autorităţii locale nu este taxarea populaţiei, ci încurajarea folosirii transportului public.

Reclama

„Obiectivul nostru nu este să luăm bani de la oameni. Obiectivul nostru este – prin a oferi condiţii mai bune de transport public şi prin taxarea parcării – să convingem oamenii, spre beneficiul tuturor, să se mute din maşina proprietate personală către transportul public. Banii pe care îi încasează compania sunt de ordinul 2 milioane de lei pe lună, cam aşa”, a spus Nicuşor Dan.

Continua sa citesti

Stiri Bucuresti actualitate

Structuri de economie socială în Regiunea Centru – Serie de mese rotunde

Publicat cu

pe

Arhiepiscopia Ortodoxă Română (AOR), alături de partenerii săi, Asociația Institutul Educațional pentru Politici Sociale Margareta (AIEPSM) și Mondo Consultanta SRL, a organizat în perioada 22-24 februarie seria de mese rotunde – Structuri de economie socială în Regiunea Centru, evenimente în cadrul proiectului „STRUCTURI DE ECONOMIE SOCIALĂ SOLIDARe”, co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

Întâlnirile au avut loc în spațiul Hotelului My Continental din Sibiu și la eveniment au participat zeci de actori cu un rol principal în dezvoltarea economiei sociale la nivel local și regional: beneficiari, persoane din grupul țintă, autorități publice, ONG-uri, agenți economici și nu în ultimul rând mass-media. Un rol important l-a avut reprezentantul Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Sibiu, care a putut răspunde clar și direct întrebărilor tehnice primite de la beneficiari.

Acțiunea a avut ca scop creșterea nivelului de informare și constientizare a actorilor sociali cu privire la încurajarea și dezvoltarea inițiativelor locale și intarirea parteneriatelor intre mediul privat si institutiile publice ca soluție de succes în promovarea economiei sociale. Totodata, s-a discutat mult și despre impactul acţiunilor de integrare pe piata muncii a grupurilor vulnerabile in cadrul structurilor de economie socială dezvoltate în cadrul proiectului în regiunea Centru. Dupa aproape doi ani de functionare, cele 22 de intreprinderi sociale subventionate prin proiect, trebuie sa gestioneze si nevoia de acompaniere a persoanelor angajate, dincolo de plata remuneratiei pentru munca prestata, si institutiile locale ar putea colabora la dezvoltarea unui program coerent si articulat de sprijin social si educational pentru aceasta categorie de persoane.

Reclama

”O concluzie în urma participării la aceste mese rotunde o reprezintă necesitatea preluării și introducerea în Strategiile de dezvoltare locală 2021-2027 a unor măsuri concrete în sprijnul întreprinderilor sociale de la nivel local. Aici cred că este nevoie de o implicare mai mare a administrațiilor publice locale și regionale, care și-ar putea planifica acordarea de facilități fiscale întreprinderilor sociale, oferirea unor contracte rezervate pentru serviciile sau bunurile acestor intreprinderi sau a altor măsuri reale de sprijin. Până la urmă beneficiarul major este comunitatea locală, toate aceste beneficii se întorc în rândul societății”, a declarat Adina Ovedenie, Manager Proiect.

Continua sa citesti
Reclama
Timp liber4 ore in urma

Lista teraselor și barurilor din Centrul Vechi închise de Protectia Consumatorului

Patruzeci de operatori economici din Centrul Vechi au fost verificaţi de ANPC, fiind aplicate amenzi în valoare de 177.000 de lei. ”În...

Sectorul 6o zi in urma

Primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, desemnat ”Primarul anului 2023”: „Este cel mai prestigios premiu”

Edilul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, a fost desemnat primarul anului 2023 la Gala de excelenţă „Smart City Industry Awards”, organizată, joi,...

Banio zi in urma

Plata parcării publice a devenit mai simplă în București prin scanarea de cod QR

Stelian Bujduveanu, viceprimarul municipiului București, anunță că plata parcării publice a devenit mai simplă. Liberalul transmite că acum cetățenii pot...

Sanatateo zi in urma

Inca un medic fals descoperit in Bucuresti. Autoritatile isi incaseaza salariile degeaba!

Doi cetățeni sirieni, dintre care unul a lucrat într-un cabinet din București ca stomatolog fără să aibă dreptul, au fost...

Bani2 zile in urma

Directorul comercial al Aeroportului Otopeni a cerut 22 de milioane de euro MITĂ pentru magazinele duty-free!

Procurorii DNA au deschis un dosar legat de activitățile comerciale de la Aeroportul Henri Coandă din Otopeni și au dus...

Bucuresti3 zile in urma

VIDEO-Imagini socante din Bucuresti: Tanar atacat si lovit cu bestialitate la intrarea in scara!

Politia Capitalei a dat publicitatii imagini cu momentul in care un tanar a fost talharit, pe 19 martie, in fata...

Reclama

La mare cautare

%d blogeri au apreciat: