Un antreprenor a observat ca bucurestenii nu au timp sa-si calce hainele. A deschis o firma si acum a ajuns la venituri de 50.000 de euro pe an

Investitia initiala s-a ridicat la aproape 10.000 de euro, insa afacerea este infloritoare si creste de la an la an. ”Calcatoria” s-a dovedit o initiativa foarte inspirata.
Brandul „Călcătoria“ a început să funcţioneze in 2013, iar anul trecut afacerea antreprenorială a generat o cifră de afaceri de 50.000 de euro.

<

„Ideea de business era diferită la început, ne gândeam la un concept prin care clientul să vină la noi, însă am renunţat pentru că am ajuns la concluzia că este o pierdere de timp pentru client, iar noi exact asta încercăm să îi oferim, timp de care să se poată bucura aşa cum doreşte. Călcatul hainelor necesită mult timp alocat mai ales atunci când nu ai aparatură adecvată“, spune Mitruţ Paici, fondatorul şi mana­gerul afacerii Călcătoria, administrată de PFA Paici-Taoder Mitruţ-Costin, pentru zf.ro.

Nevoile tehnice pentru funcţionarea afacerii s-au ridicat până în acest mo­ment la aproximativ 30.000 de euro, sumă care a inclus şi maşinile care transportă comenzile cu haine.
Citeste continuarea pe zf.ro.