Primaria Sectorului 3 reia incepand de astazi programul de lucru cu publicul

0
36

Programul de lucru cu publicul al Primăriei Sectorului 3 se va relua de marţi, a postat, luni, autoritatea locală pe Facebook.

<

„Primăria Sectorului 3 anunţă faptul că începând de marţi, 19 mai 2020, se va relua programul de lucru cu publicul: în sediul din Calea Dudeşti nr. 191, în cele trei sedii ale Direcţiei Generale de Impozite şi Taxe Locale, la Birourile de Evidenţă a Persoanelor, la Serviciul de Stare Civilă, la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului”, informează autoritatea locală, anunță AGERPRES.

Programul de lucru cu publicul al Primăriei Sectorului 3 (Calea Dudeşti nr. 191) este de la ora 8,30 până la ora 16,30, în zilele de luni, marţi, miercuri şi vineri, iar joi în intervalul orar 8,30-18,30, cu o pauză pentru dezinfecţie între orele 13,00 şi 13,30.

La sediile Direcţiei Generale de Taxe şi Impozite Locale Sector 3 (str. Sf. Vineri nr. 32, str. Câmpia Libertăţii nr. 36 şi str. Lucreţiu Pătrăşcanu nr. 3-5.) programul de lucru cu publicul este următorul: luni, marţi, miercuri şi vineri de la ora 8,30 la ora 16,30 şi joi în intervalul orar 8,30-18,30.

Programul de lucru cu publicul la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 3 (str. Parfumului nr. 2-4 şi bd. 1 Decembrie 1918 nr. 12-14) este luni, marţi, miercuri şi joi de la ora 9,00 la ora 15,00.

Direcţia de Evidenţă a Persoanelor va lucra cu publicul în trei birouri, după cum urmează: Biroul nr. 1 (str. Matei Basarab), luni între orele 8,30 şi 18,30, marţi, miercuri şi joi, de la ora 8,30 la 16,30, iar vineri de la ora 8,30 la ora 14,00, Biroul nr. 2 (Calea Vitan nr. 43) – marţi de la ora 8,30 la ora 18,30, luni, miercuri, joi între orele 8,30 şi 16,30 şi vineri de la ora 8,30 la ora 14,00, Biroul nr. 5 (str. Rodnei nr. 52) – luni-vineri între orele 8,30 şi 16,30.

Serviciul Stare Civilă cu sediul în str. Mircea Vodă nr. 5 va lucra cu publicul luni, marţi, miercuri şi joi de la ora 9,00 la ora 14,00 şi vineri în intervalul orar 9,00 – 12,00.

Primăria Sectorului 3 le reaminteşte locuitorilor că pot folosi şi instrumentele digitale pe care le pune la dispoziţie pentru a interacţiona cu instituţia, în vederea prevenirii răspândirii infecţiei cu COVID-19.

Prin intermediul serviciilor online, cetăţenii nu mai sunt condiţionaţi de timp sau de programul de lucru al instituţiei, putând beneficia de următoarele servicii: plata taxelor şi impozitelor locale – www.ghiseul.ro, depunerea de cereri şi documentaţie pentru solicitarea unui loc de parcare, obţinerea de certificate de urbanism, depunerea de sesizări şi urmărirea traseului lor interdepartamental şi al statusului în timp real, menţionează Primăria Sectorului 3.

Aplicaţia intitulată „I love S3” poate fi descărcată pe orice tip de telefon mobil şi permite o vizualizare a hărţii sesizărilor primite de la cetăţeni, precum şi statusul lor de rezolvare.