Connect with us

Transport

Pozitia Clever Taxi dupa protestele COTAR din Piata Victoriei: Șoferii de taxi au adoptat aplicatia noastra pentru ca le usureaza munca!

Publicat

on

Compania Clever Tech SRL, care operează aplicaţia de e-hailing Clever Taxi, consideră că acuzaţiile de concurenţă neloială aduse de COTAR, confederaţia patronală care reprezintă o parte din companiile de taxi din Bucureşti, „reprezintă doar lipsa de adaptare la tehnologie şi la dorinţele pieţei”, potrivit unui punct de vedere remis Bucurestiul.ro.

„Aplicația Clever Taxi este un serviciu complementar la care șoferii aderă din proprie inițiativă și îl folosesc pentru că le aduce valoare adăugată și îi ajută. Spre deosebire de dispecerate, care au un avantaj dat de lege (existența și arondarea la un disecerat este obligatorie), noi ne diferențiem prin servicii de calitate și concurăm pe o piață liberă. Succesul nostru este dat de calitatea serviciilor și utilitatea lor, iar aplicații precum a noastră au schimbat în bine imaginea taximetriei, lucru recunoscut de clienți și șoferi deopotrivă.
Calitatea serviciului nostru vine tocmai din gradul de siguranță a curselor efectuate prin aplicație. 100% din aceste curse sunt monitorizate și clienții oferă feedback după fiecare cursă. Aceste lucruri nu se întâmplă când sunăm după un taxi la un dispecerat sau când îl luăm din stradă, de aici diferența.
Trebuie să cerem părerea oamenilor care utilizează această aplicație, fie că sunt șoferi de taxi, fie că sunt pasageri. COTAR nu poate urmări doar interesul patronilor de firme de taxi”, explică Mihai Rotaru, CEO Clever Tech.
Clever Taxi este cea mai populară aplicație pentru chemarea unui taxi (e-hailing) din România. Aplicaţia pune în legătură utilizatori din peste 20 de orașe din țară cu mii de șoferi de taxi ce folosesc aceste servicii, rata lor de satisfacție fiind de 95%, conform unui studiu intern efectuat în februarie 2017.
„Astfel de aplicații există în toată lumea și lucrează în cadru pefect legal și cu șoferi autorizați, într-un mediu concurențial liber”, mai precizează compania.
Șoferii de taxi au adoptat aplicația Clever Taxi pentru că le ușurează munca: pot lua legătura cu utilizatorii și le pot oferi opțiunea de plată a cursei direct din aplicație, au siguranță sporită prin faptul că toate cursele sunt înregistrate și utilizatorii sunt validați. Toți șoferii ce sunt în sistemul Clever Taxi au toate actele la zi. Sunt verificați temeinic și nu le este permis accesul în sistem fără aceste acte.
În acest context, toate acțiunile COTAR arată frica de avans tehnologic și de adoptare a lui. Este normal ca un utilizator să aibă instalată o singură aplicație pentru a chema cea mai apropiată mașină și nu să-și instaleze 10 aplicații pe care să le folosească simultan. Această frică vine din faptul că produsul lor (companiile de taxi/dispeceratul) nu este suficient de bun pentru ceriențele actuale ale pieței” – Clever Taxi

Clever Taxi reprezintă evoluția tehnologiei, dar și un inamic pentru cei ce se opun modernizării și ridicării standardelor din piața transporturilor. Clever Taxi este prima aplicația de e-hailing ce a introdus un sistem de rating după fiecare cursă, precum și plata cursei prin card bancar.
Există o echipă de suport ce lucrează non-stop pentru a rezolva reclamațiile primite. Toate acestea pentru că se încearcă a oferi aceeași calitate indiferent de orașul în care se folosește aplicația și indiferent de compania pentru care lucrează un șofer.

Popularitatea Clever Taxi se datorează faptului că piața avea nevoie de o astfel de soluție, utilizatorii doreau să meargă cu un taxi și să se simtă în siguranță, să cheme un taxi din două tap-uri și să plătească cursa cum le este mai comod.
Aplicația Clever Taxi este una 100% românească, fiind prima aplicație de e-hailing din România. Aplicația este disponibilă în peste 20 de orașe din România, are peste 600.000 de utilizatori și peste 40 de milioane de curse făcute de la lansare.

Advertisement

Transport

Contract semnat pentru reabilitarea a 18 kilometri de linii de tramvai in Capitala

Publicat

on

Reabilitarea liniilor de tramvai 40, 27, 19, 36 și 23 din Capitală, are trec pe Bd. Theodor Pallady, Bd. 1 Decembrie, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu, inclusiv Bucla Complex Titan, poate începe.

Nicușor Dan a anunțat că a fost atribuit contractul pentru refacerea tronsonului de 18 kilometri cu cale dublă de rulare.

Inițiativa face parte din proiectul amplu de reabilitare a aproximativ 50 km de infrastructură de tramvai din Capitală, potrivit primarului general.

Advertisement

Porr Construct este firma căreia i-a fost atribuit contractul de reabilitare al liniilor de tramvai, conform reprezentanților Municipalității, citați de Club Feroviar.

Subcontractanți declarați sunt firmele IMSAT, Elektra Invest, Rotermit, Compania Municipală Iluminat Public București.

Săptămâna trecută, proiectul modernizării liniei 40 a fost votat în Consiliul General și are o valoare de aproape 19 milioane de euro.

Advertisement
Continue Reading

Transport

Primele troleibuze solaris au început să circule în București

Publicat

on

Cincisprezece troleibuze Solaris din cele 100 achiziţionate de Primăria Municipiului Bucureşti au fost puse în circulaţie pe străzile Capitalei, anunţă sâmbătă primarul general, Nicuşor Dan. ”15 troleibuze Solaris din cele 100 achiziţionate de Primăria Municipiului Bucureşti sunt de azi în circulaţie pe străzile Capitalei.

Până la 1 martie vor fi 30 de troleibuze în circulaţie.

Potrivit sursei citate, troleibuzele Solaris au o lungime de 12 metri, aer condiţionat, rampă de acces pentru pasagerii cu mobilitate redusă, podea coborâtă, prize pentru încărcarea dispozitivelor mobile ale călătorilor, computer de gestiune management vehicul cu funcţii GPS şi comunicare online, sistem de informare audio-video şi sisteme de numărare a călătorilor.

Totodată, aceste troleibuze au o autonomie de 20 kilometri, având funcţia de autobuz pe trasee neelectrificate, iar conectarea/deconectarea la/de la reţeaua electrificată se face autonom, din cabina şoferului, arată Nicuşor Dan pe Facebook.

Advertisement

Pentru achiziţia celor 100 de troleibuze, Primăria Municipiului Bucureşti a obţinut fonduri nerambursabile de la Administraţia Fondului pentru Mediu.

Continue Reading

Transport

Tentativă de sinucidere la stația de metrou Orizont

Publicat

on

Tentativă de sinucidere, luni dimineață, la stația de metrou Orizont din Drumul Taberei. Persoana a fost salvată de angajații Metrorex, este conștientă și va fi transportată la spital pentru investigații. 

Circulaţia trenurilor de metrou a fost reluată în condiţii normale, transmite Metrorex.

„În jurul orei 08:15, în stația de metrou Orizont, pe direcția Valea Ialomiței a avut loc o tentativă de suicid. În acest moment circulația trenurilor a fost reorganizată și se circula alternativ între stațiile Eroilor – Orizont pe linia 1”, a transmis anterior compania.

„Personalul Metrorex a anunțat SMURD pentru intervenție. Conform procedurilor interne, organele abilitate împreună cu Metrorex vor deschide o anchetă de cercetare pentru a se stabili împrejurările în care s-a produs evenimentul. Vom reveni cu detalii referitoare la circulația trenurilor”, a adăugat sursa citată.

Conform procedurilor interne, organele abilitate împreună cu Metrorex vor deschide o anchetă pentru a se stabili împrejurările în care s-a produs evenimentul, au precizat reprezentanții companiei.

Din primele informații, se pare că este vorba despre un bărbat, în vârstă de 47 de ani.

”În această dimineață, 5 februarie 2024, în jurul orei 08.30, polițiștii Direcției Generale de Poliţie a Municipiului București – Brigada de Poliţie pentru Transportul Public – Serviciul de Politie Metrou, au fost sesizați, prin sistem 112, cu privire la faptul că, într-o stație de metrou, din Sectorul 6, o persoană s-ar fi aruncat în fața trenului, în timp ce acesta intra în stație.

La fața locului s-au deplasat cu operativitate polițiștii Serviciului Metrou, fiind identificată persoana în cauză, un bărbat, în vârstă de 46 de ani.

De asemenea, un echipaj de prim ajutor i-a acordat bărbatului primele îngrijiri medicale, acesta fiind transportat la un spital pentru îngrijiri de specialitate.

Cercetările sunt continuate de către Brigada de Poliţie pentru Transportul Public – Serviciul de Politie Metrou, în vederea stabilirii situației de fapt și a împrejurărilor în care a avut loc evenimentul”, anunță DGPMB.

Continue Reading

La mare cautare

Copyright © 2012 Bucurestiul.ro