Claxoane în semn de protest, pentru premierul Florin Cîțu. S-a întâmplat la inaugurarea pasajului Mogoșoaia. Oficialii s-au lăudat cu lucrarea finalizată cu șase luni mai devreme decât era prevăzut în contract, șoferii s-au plâns însă că problema traficului tot nu este rezolvată.

<

„Au rezolvat podu’ ăsta după douăj’ de ani, e bun! Heheheeee!” – Așa s-au bucurat șoferii de inaugurarea podului Mogoșoaia.

În momentul în care premierul și-a început discursul, mai mult sau mai puțin ironic, șoferii de TIR și-au spus „of”-ul cu claxoanele autovehiculelor.

Florin Cîțu: „Da, îi auzim pe şoferi cât de supăraţi sunt şi e normal. Toţi am fi supăraţi dacă am fi stat în trafic cu orele. Acest pasaj rezolvă o problemă majoră pentru Centură. Dacă m-ar putea auzi, ar afla că s-a rezolvat şi problema cu carantinarea şoferilor care vin din exterior din zone roşii. Cu o simplă testare nu mai intră în carantinare sau dacă sunt vaccinaţi”.

Inaugurarea podului nu pare să rezolve problema ambuteiajelor de pe Centură. Cei care frecventează acest traseu spun că noul obiectiv nu face decât să mute coada din acest punct, spre Otopeni și Chitila. Însă la doar 10 minute de la deschiderea circulației pe pasaj, traficul s-a blocat.

Șofer: Foarte aglomerat. Degeaba a făcut aici că se face în partea cealaltă la Otopeni. E dezastru. E foarte aglomerat.

Reporter: Rezolvă pasajul problema?

Șofer: Nu, nu rezolvă deloc. Decât aici la porțiunea asta cu Mogoșoaia, dar în rest, nu.

Șofer: Stăm de o oră și ceva aici. S-a inaugurat podul, dar restul e praf.

Reporter: Rezolvă pasajul problema?

Șofer: Fac traseul ăsta de un an și de la Otopeni până la Chitila o oră-jumate am făcut de dimineață.

Șofer: Așteptăm să deschidă partea asta de centură, să fie traficul mai fluid, dar e tot mai greu. Pare că nu funcționează ceva.

Lucrările pentru construirea pasajului de la Mogoșoaia au început anul trecut în luna aprilie. Costul acestui obiectiv a fost de 33 de milioane de lei pentru o lungime de 800 de metri.