Poliția a făcut prăpăd în doar o noapte de controale.  Peste 1.100 amenzi în valoare de peste 400.000 lei au fost date într-o singură noapte după verificarea zonelor turistice din țară. Cele mai mari amenzi s-au dat în două localuri din Capitală și Constanța, conform Mediafax.

<

Peste 7.900 de angajați ai Ministerului Afacerilor Interne au acționat, la nivel național, în noaptea de vineri spre sâmbătă, pentru verificarea respectării măsurilor de protecție sanitară în zonele aglomerate.

O atenție deosebită a fost acordată zonelor turistice.

S-au dat 1.189 amenzi în valoare de peste 428.000 de lei.

Dintre cele 1189 de sancțiuni contravenționale, 58 au fost aplicate operatorilor economici pentru organizarea de activități în spațiul public sau privat închis pentru care au fost instituite interdicții și restricții, valoarea acestora fiind de 28.450 lei.

Au mai fost date amenzi pentru:

– 474 amenzi pentru persoane fizice care au participat la activități în spațiul public sau privat pentru care au fost instituite interdicții și restricții;

– 468 sancțiuni pentru nerespectarea măsurilor de protecție individuală;

– 20 de sancțiuni pentru nerespectarea modului de amenajare a teraselor privind distanțarea fizică și locul prevăzut la mese.

În total, la nivel național, au fost verificate 2.791 societăți comerciale și 25.493 persoane fizice.

„Cu ocazia verificărilor efectuate la un agent economic din Capitală s-a constatat ca aici se desfășura activitate comercială la subsolul clădirii, ocazie cu care au fost aplicate 12 sancțiuni contravenționale în valoare totală de 57.500 lei, fiind dispusă ca măsură complementară, suspendarea activității conform Legii 349/2002 pentru nerespectarea cu repetabilitate a prevederilor privind interzicerea fumatului în localurile publice”, transmite MAI.

De asemenea, în urma controlului făcut într-un club din județul Constanța s-a dat o amendă de 20.000 lei și s-a suspendat activitatea, de către DSVSA Constanța, până la 8 iulie, pentru nerespectarea regulilor de igienă şi de depozitare a produselor alimentare.

Transparenta face diferenta