Intra in contact cu noi

Stiri Bucuresti actualitate

Motivul jenant pentru care sute de dosare investigate de Brigada Rutiera a Capitalei risca sa devina inutile

Publicat cu

pe

Peste 500 de dosare penale investigate de Brigada Rutieră a Capitalei, în care sunt cercetați șoferi bănuiți că au condus băuți sau drogați, bat pasul pe loc.

Motivul? Poliția Capitalei nu plătește la timp facturile către Institutul Național de Medicină Legală.

Potrivit unui raport oficial, din cele 2.500 de dosare cu suspiciuni de alcoolemie crescută sau consum de droguri la volan, în 535 sunt înregistrate datorii, unele de anul trecut.

Reclama

Între ele se numără și raportul care îl vizează pe actorul George Mihăiță, implicat în urmă cu aproape două luni într-un accident.

Atunci, actorul în vârstă de 72 de ani a fost testat, iar polițiștii i-au găsit o alcoolemie de 1,05 la mie. Ancheta penala depinde însă de raportul de expertiză medico-legală care stabilește alcoolemia cu exactitate. Oficialii Poliției Capitalei susțin că doar 134 de rapoarte sunt în procedură de achitare.

Reclama

Stiri Bucuresti actualitate

După țeapa dată Bucurestiului cu Firea, turcii au împânzit Europa cu otokarele lor pline de defectiuni

Publicat cu

pe

Sunt cu sutele defectele pe care le înregistrează autobuzele turcești Otokar, un exemplu în acest sens fiind flota care operează în capitala României, aflăm dintr-un material RADOR preluat de publicatia carandmotor.gr.

Otokar este cel mai mare producător de autobuze din Turcia, exportând, desigur, și pe teritoriul european. Cea mai mare comandă de modele de până în acest moment este cea făcută de Municipiul București în 2018 și a inclus cumpărarea a 400 de autobuze pentru nevoile capitalei României.

Potrivit ultimelor relatări, această mare afacere între Otokar și Municipiul București, care a ajuns la aproape 100 de milioane de euro (fără impozite), nu este una dintre cele mai de succes pentru turci, autobuzele lor prezentând probleme încă din primele zile de circulație.

Potrivit presei din România, autobuzele Otokar au prezentat probleme încă de la început, șoferii și utilizatorii raportând că defecțiunile au început încă de la fabricarea lor. De exemplu, există relatări despre uși care se închid cu dificultate și apoi… nu se mai deschid, dar și despre randamentul problematic al sistemului de climatizare.

În afară de problemele de mai sus, au apărut și probleme mai grave, după ce autobuzele turcești au înregistrat sute de defecțiuni la componentele lor mecanice și electrice, printre care defecțiuni la circuitul electric, suspensie și sistemul de direcție.

Autobuzele achiziționate de Municipiul București sunt Kent FL, cu o lungime de 12 metri (320 de exemplare), același model cu caroserie de 10,5 metri (50 de exemplare) și Kent FL articulat de 18 metri (30 de autobuze).

Problemele înregistrate permanent de autobuzele Otokar la București provin, potrivit unor relatări, și din cauza proastei lor întrețineri, care a fost preluată de o companie privată, în conformitate și cu contractul pe care turcii l-au semnat cu primăria. În acest contract, Otokar s-a angajat să ofere o garanție de patru ani și 240.000 km în primii patru ani, cu acoperirea costurilor oricăror reparații.

Proasta întreținere, precum și piesele de schimb de proastă calitate despre care se spune că ar fi utilizate pentru repararea autobuzelor, au făcut ca un număr mare dintre aceste autobuze să rămână în atelier pentru un total de 315 zile într-o perioadă de patru ani, adică aproape un an în afara funcționării.

Acum turcilor li se cere să plătească o sumă de 405 euro pentru fiecare zi în care autobuzele lor nu au deservit publicul bucureștean. În acest moment, problemele pe care le prezintă autobuzele nu numai că nu au fost rezolvate, ci se repetă și cu mare frecvență. Totul arată că va exista o continuare întrucât a fost demarată și o anchetă cu privire la condițiile în care s-a făcut achiziția, deoarece este suspectată luarea de mită.

Continua sa citesti

Stiri Bucuresti actualitate

Cea mai mare neintelegere a parintilor: Avizul epidemiologic NU trebuie prezentat la începutul fiecărui an școlar!

Publicat cu

pe

Avizul epidemiologic este necesar doar la prima înscriere într-o unitate de învățământ, nu la începutul fiecărui an școlar.

Documentul de la medic trebuie adus doar la înscrierea la grădiniță, în clasa pregătitoare (la școală) și la înscrierea la liceu în clasa a IX-a sau la orice altă înmatriculare într-o unitate de învățământ preuniversitar.

„La revenirea din vacanțe NU se va solicita preșcolarilor și elevilor aviz epidemiologic”, se arată în ordinul comun al Ministerului Sănătății și Ministerului Educației nr. 438/4.4629/2021

Continua sa citesti

Stiri Bucuresti actualitate

Ion Tiriac o critica pe Simona Halep: ”O spun cu tot respectul…”

Publicat cu

pe

Ion Țiriac (83 de ani), unul dintre apropiații Simonei Halep, consideră că sportiva din Constanța ar fi putut atinge performanțe mai mari, dacă ar fi avut un alt program de pregătire, încă de la vârsta de 14 ani.

Miliardarul român i-a dat și un sfat Simonei, jucătoare care va împlini 31 de ani în septembrie: „Să aibă grijă de fizic!”.

„N-aș vrea să vorbesc mult despre Simona, pentru că ea are viața ei, a făcut lucruri extraordinare, e o femeie tânără. Nu pot s-o compar cu Nadal, pentru că e un pic diferită treaba…să aibă grijă de fizic, că de acolo i se trage absolut tot ce i se trage! Nu pot să am o părere calificată, pentru că n-am văzut-o cum arată fizic, n-am văzut nici cum arată tehnic în momentul de față. Practic, nu știu ce fel de strategii mai are în jocul ei, unde stă pe teren, cum se găsește.

Și apoi, cu tot respectul, Simona nu are jocuri! În ultimii doi ani, ea a jucat 10-15% din întâlnirile pe care trebuia să le joace. De asta îi e greu, nu are o bază. Din nou, numai talentul își spune cuvântul la Simona. O mai spun o dată. La 30 de ani, ea a făcut minuni. Dacă cineva o lua la 14 ani și o antrena ca lumea, probabil că făcea minuni înmulțite cu 3. La 14 ani, trebuia ca Halep să facă cele patru-cinci ore pe zi de antrenament, pe care nu le-a făcut. A avut extraordinar de mult talent, dar uite că fizicul nu poate fi făcut la 30 de ani, e prea târziu. La vârsta asta, pui deja ultima rotiță”, a spus Ion Ţiriac pentru gsp.ro.

Continua sa citesti
Reclama
Politica31 de minute in urma

Premierul Ciucă: În funcție de realizări, vom decide dacă îl mai sprijinim sau nu pe Nicușor Dan în Consiliul General al Primăriei București

Organizaţia Bucureşti a PNL va trebui să gândească, până la sfârşitul lunii ianuarie, un plan în zece puncte cu termene...

Bucuresti7 ore in urma

Șahul românesc se dezvoltă: “În sport, ca și în business, pentru a performa pe termen lung ai nevoie de o bază solidă”

La un an de la preluarea mandatului de președinte al FR Șah, Vlad Ardeleanu anunță primul parteneriat extern cu Federația...

Bucuresti7 ore in urma

Un bucurestean si-a dat foc in Piata Universitatii

Un bucureștean s-a autoincendiat, vineri, în Piața Universității. Bărbatul a a fost preluat și transportat la o unitate medicală, pentru...

Transport11 ore in urma

Veste bună pentru bucureșteni: Primele 15 tramvaie Imperio vor circula pe linia 41, în week-end

Primele 15 tramvaie Imperio vor circula pe linia 41, începând de sâmbătă, 10 decembrie, fiecare tramvai având câte un controlor...

Bucurestio zi in urma

Primarul Nicusor Dan: „Dorim să realizăm o hartă digitală a tuturor reţelelor de utilităţi aflate în subteranul oraşului”

Primarul general al Capitalei Nicuşor Dan a anunţat că PMB va realiza o hartă digitală a tuturor reţelelor de utilităţi...

Sectorul 32 zile in urma

Robert Negoita: Primaria Capitalei blochează proiectele Primăriei Sectorului 3 de fluidizare a traficului

Municipalitatea blochează proiectele Primăriei Sectorului 3 de fluidizare a traficului, a declarat, miercuri, edilul Robert Negoiţă. „Aici, la Dristor, este...

Reclama

La mare cautare

%d blogeri au apreciat: