Din birouri, angajatii primariei spun ca santierele Bucurestiului duduie de muncitori! In realitate BATE VANTUL! Bine ca avem luminite…

0
510
Primaria Bucurestiului sustine intr-un raspuns oficial ca doua dintre cele mai importante lucrari de infrastructura destinate transportului public de persoane, cea de pe bulevardul Liviu Rebreanu si cea de pe soseaua Iancului, sunt foarte aproape de finalizare. Realitatea este insa foarte diferita. O scurta incursiune la fata locului arata o delasare totala din partea constructorilor, mai ales in ceea ce priveste lucrarile adiacente liniei de tramvai care vor face legatura intre zona Ramnicu Sarat si bulevardul 1 Decembrie.
Intr-un raspuns primit la solicitarea wall-street.ro, PMB sustine ca lucrarile de pe bulevardul Liviu Rebreanu, unul intens circulat in zona de est a Capitalei, sunt aproape finalizate, asta in conditiile in care imaginile surprinse la fata locului (in data de 13 martie 2017, orele 13:00) arata contrarul.
Santierul din cartierul Titan a inceput in urma cu aproape 10 ani, timp in care locuitorii din zona au indurat ani la randul praf, deranj, utilaje zgomotoase (asta cand erau pe santier) si o aglomeratie cu care aceasta zona nu s-a confruntat niciodata.
Mai mult, in urma cu aproximativ un an si jumatate, in zona au debutat si lucrarile de constructie ale centrului comercial ParkLake, dezvoltat de portughezii de la Sonae Sierra si irlandezii de la Caelum Development, iar acest lucru a ingreunat si mai tare traficul din zona.

“Lucrarile de pe Bd. Liviu Rebreanu sunt aproape finalizate. Mai exact, au mai ramas de executat doua refugii la una dintre statiile de tramvai, urmand ca, dupa finalizarea acestora, circulatia tramvaielor sa fie reluata”, se arata in raspunsul Primariei.

In tarile civilizate, lucrarile de infrastructura ale transportului public sunt realizate in paralel cu cele de de constructie sau imbunatatire a transportului rutier, cat mai ales cu cele de amenajare a spatiilor adiacente.
In imaginile surprinse de wall-street.ro, se poate observa cum arata in prezent santierul din zona Barajul Dunarii, situata in a doua parte a lucrarilor derulate de Primarie de pe bulevardul Liviu Rebreanu.
santier
In plus, pentru finalizarea lucrarilor de infrastructura rutiera din zona, va fi necesara obtinerea unor avize pentru a expropria spatiile comerciale aflate in zona, executie necesara pentru marirea numarului de benzi la doua pe sensul de mers dinspre bulevardul 1 Decembrie spre statia de metrou Titan, lucru care este de asteptat sa mai dureze cateva luni, in ritmul de lucru derulat pana in prezent.
Lucrarile derulate pe strada Liviu Rebreanu aveau ca termen de finalizare anul 2016, conform datelor anuntate de Primarie, iar valoarea lucrarilor se ridica la peste 14 milioane de euro.
Intrebati si despre situatia de pe un alt bulevard important din Capitala, in care santierul se desfasoara deja de cativa ani, reprezentantii Primariei Municipiului Bucuresti dau asigurari ca 80% din lucrari sunt finalizate pe soseaua Iancului.
“In prezent sunt deplin functionale si redate circulatiei rutiere si pietonale Tronsonul A-intre Sos Iancului si Bd. Chisinau – pe acest tronson a fost reluata si circulatia tramvaielor, Tronsonul B-intre Sos Morarilor si Bd Chisinau, inclusiv zona de rond de la intersectie cu Bd Chisinau, Tronsonul C-intre Sos Morarilor si Aleea Pantelimon, Tronsonul E- intre Soseaua Garii Catelu si Soseua Vergului (Intersectia Cora, exceptand zona de intersectie), Tronsonul F- intre Limita Administrativa a Municipiului Bucuresti si Soseaua Garii Catelu”, au precizat reprezentantii PMB.
In urma discutiilor, s-a identificat o solutie astfel incat circulatia tramvaielor pe tronsonul B-dul Chisinau-Soseaua Vergului sa poata fi reluata fara a mai fi nevoie de bucla de intoarcere care depindea de executia Park&Ride.
lucrari
“In ceea ce priveste parcarea de tip Park&Ride, in acest moment se lucreaza la elaborarea Planul Urbanistic Zonal, urmand sa fie obtinuta si autorizatia de construire (…) Lucrarile au fost sistate din cauza conditiilor meteo nefavorabile. Dupa reluarea lucrarilor, urmeaza sa se monteze instalatia necesara reluarii circulatiei tramvaielor si pe tronsoanele B si C”, au mai spus autoritatile locale.
Citeste mai multe pe wall-street.ro

<