miercuri, ianuarie 22, 2020

STUDIU – Unul din doi bucuresteni merge lunar la mall si face asta!

Pe acelasi subiect

Acuzatii grave la adresa Wizz Air, pe Otopeni: cum sa pierzi avionul stand la coada de imbarcare!

Situatia halucinanta relatata de un roman care trebuia sa calatoreasca cu compania Wizz Air. El sustine ca nu a...

Ministrul liberal al Mediului a invatat-o pe Firea ce este bunul simt. De la atacuri si plangeri fara sens, la conferinta de presa comuna!

Primarul Capitalei și ministrul Mediului au apărut miercuri într-o conferință de presă comună, după ce au fost protagoniștii unui...

Atentie la falsii politisti din Bucuresti! Cum incearca sa te talhareasca in plina strada?

Patru bărbaţi au fost prinşi în flagrant duminică, 19 ianuarie, de către poliţiştii de la Serviciul de Investigaţii Criminale,...

Bucureștenii sunt mari iubitori de shopping atunci când vine vorba de a fi la modă. Studiul Pieței de Fashion Retail din București realizat de MKOR Consulting în luna noiembrie arată că mai mult de jumătate dintre aceștia își cumpără articole vestimentare de câteva ori pe lună, iar 42% merg în mall cu aceeași frecvență pentru a-și înnoi garderoba.

Bugetul alocat pe lună pentru haine, încălțăminte și accesorii vestimentare este între 201-300 lei pentru mai mult de o treime dintre bucureșteni. Pentru 20% din respondenții studiului realizat de MKOR Consulting, valoarea medie a cumpărăturilor de articole vestimentare depășește 400 de lei pe lună.

Apetitul pentru cumpărăturile din malluri este foarte ridicat: 96% din persoanele intervievate își cumpără hainele din mall. Însă comerțul online câștigă teren, 20% dintre vizitatorii mall-urilor obișnuind să achiziționeze articole vestimentare și din magazine online.

Dacă în cazul alegerii mallului proximitatea este primul factor determinant, în cazul magazinelor online cele mai relevante criterii de selecție sunt prețurile (11%), calitatea produselor și mărcile existente (10%), ofertele promoționale și discounturile (9%).

Brandurile internaționale sunt cele mai căutate, nume precum Zara și H&M regăsindu-se în topul magazinelor pe care respondenții le vizitează atunci când merg în vizită la mall. Tot din aceste magazine bucureștenii achiziționează articole vestimentare, atât în cazul magazinelor fizice cât și în cazul magazinelor online.

‘Prin acest nou studiu efectuat de MKOR Consulting în regim propriu, ne-am propus să analizăm care sunt diferențele de comportament între cumpărătorii online și cei din malluri, în privința obiectelor vestimentare. Relevante sunt opțiunile atunci când clienții ajung în cele două medii — cei din online sunt interesați în primul rând de preț, iar vizitatorii mallurilor doresc să meargă cât mai aproape de casă sau de birou.’ a precizat Corina Cimpoca, Consultant Senior și fondator MKOR Consulting.

- Reclama -
Loading...
- Reclama -
Celion Dion Bucuresti

Ultimele stiri

Lider PNL: Pensiile speciale, inventate de PDSR, vor fi eliminate săptămâna viitoare!

Pensiile speciale au fost inventate de PDSR, actualul PSD, prin anul 2001, a spus Cristi Barbu, secretar general adjunct...

”Da oxigenului, nu jecmanirii noastre!”. Protest in fata Primariei Gabrielei Firea

Mai multe persoane nemultumite de Vinieta Oxigen, care a intrat in vigoare deja de la inceputul anului, dar devine obligatorie de la 1 martie,...

Dosar penal in cazul Scolii 113 dupa ce 18 elevi au ajuns la spital

Polițiștii au deschis un dosar penal in rem pentru vătămare corporală din culpă în cazul Școlii 133 din București care a fost evacuată marți,...

Metroul din Drumul Taberei, inaugurat in iunie

Lucrările de automatizări şi siguranţă pentru Magistrala 5 de metrou Eroilor - Râul Doamnei au termen de începere în luna aprilie, iar contractorul are...

Dezmat total in Primaria Bucuresti: 90% din bani merg pentru salarii, prime și bonusuri

Ministrul Finantelor, Florin Citu, a prezentat, luni seara, un document din care reiese ca, in foarte multe dintre companiile infiintate de Gabriela Firea, „cheltuielile...
- Reclama -

Mai multe stiri din Bucuresti

- Reclama -