marți, noiembrie 12, 2019

VIDEO – Mai mult incurca decat ajuta! Sens giratoriu aparut peste noapte pe Centura!

Pe acelasi subiect

Gabriela Firea, umilita public de scriitorul Radu Paraschivescu. Toata sala a aplaudat

Scriitorul Radu Paraschivescu a fost prezent vineri seară la concertul trupei Taxi, la Sala Palatului, unde a fost invitat pe scenă...

Mesajul jurnalistul Oreste Teodorescu pentru toti romanii, in prag de alegeri: Avem o sansa istorica!

Cu doar doua zile inainte de alegerile pentru presedintele Romaniei, jurnalistul Oreste Teodorescu a tinut sa transmita un mesaj...

Primar de trei ani si jumatate, Firea da vina pe Ludovic Orban pentru problemele Bucurestiului

Gabriela Firea, primarul general al Capitalei, reacţionează vehement la afirmaţiile premierului Orban care a susţinut miercuri că falimentul Regiei Autonome de...

Compania de Drumuri a avut nevoie de peste doi ani ca să facă un sens giratoriu la Tunari, în cea mai periculoasă intersecţie de pe şoseaua de centură a Capitalei. A costat peste 2,5 două milioane de lei şi este improvizat din balize de plastic. Este tot ce a reuşit compania după insistenţele şoferilor şi 13 solicitări ale poliţiei. Experţii citati de digi24.ro spun însă că nu e cea mai bună variantă.

Opt persoane au fost rănite numai în acest an în urma unor accidente care au avut loc la intersecţia centurii Capitalei cu drumul spre Tunari. Rondul din balize de plastic este o soluţie de compromis aleasă de şefii de la Drumuri până când în zonă va fi construit un sens giratoriu în adevăratul sens al cuvântului.

Şefii de la Drumuri promiteau sensul giratoriu de doi ani. Actualul director al Companiei a spus de multe ori că rondul va fi gata anul acesta, dar nu a spus niciun moment că este vorba despre o soluţie provizorie.

Cătălin Homor, directorul general al CNADNR, la emisiunea „În faţa ta”, în 18 august: „Programul nostru e ca până la sfârşitul anului să-l şi construim. Termenul de execuţie e de 2 luni”

Experţii spun însă că rondul de plastic mai mult va bloca circulaţia şi că cred că altă soluţie trebuie aleasă.

Cristian Călin, auditor de siguranţă rutieră: „Giraţia este şi un element de calm în trafic de limitare a vitezei de circulaţie. Deci, în loc să circulăm cu 90 de kilometri la oră o să circulăm cu 30. Cea mai bună soluţie era de fapt un pasaj denivelat”.

Problema este însă că pasajul suprateran despre care vorbesc specialiştii şi pe care îl vor şi oferii costă aproape 100 de milioane de lei.

- Reclama -
Loading...
- Reclama -
Celion Dion Bucuresti

Ultimele stiri

Gabriela Firea, o noua gafa PENIBILA! „Cu siguranță este o greșeală a cuiva”

Primarul Gabriela Firea vrea să-i acorde titlul de cetățean de onoare fostului mare fotbalist și antrenor Cornel Dinu, conform...

PNL anunta desecretizarea dosarului 10 august: Vom afla cine au fost ticalosii!

Rareș Bogdan, europarlamentar și prim - vicepreședinte PNL, s-a dezlănțuit după ce Klaus Iohannis s-a situat pe primul loc în turul I al alegerilor...

Garda de Mediu s-a trezit ca Bucurestiul e sufocat de praf. Capitala e pe locul 7 in Europa la poluare

Zone întregi din Capitală sunt învăluite în praf zi și noapte. E praf pe trotuare, pe străzi, în case și în plămânii locuitorilor. Iar...

PNL o trimite pe Dancila la plimbare: „Ati putea discuta cu Mitraliera, Nicolicea, Bacalbasa sau Stefanescu?”

Prim-vicepresedintele PNL, Rares Bogdan, a comentat ironic solicitarile insistente ale Vioricai Dancila de a avea o „confruntare unu la unu” cu Klaus Iohannis. „Nu stiu...

ELCEN, mesaj pentru Primaria Capitalei: Daca platiti energia, nu vom opri incalzirea!

Deschiderea procedurii de faliment a RADET nu va determina sistarea furnizării energiei termice de către ELCEN atâta timp cât plata acesteia va fi asigurată...
- Reclama -

Mai multe stiri din Bucuresti

- Reclama -