sâmbătă, decembrie 7, 2019

Bucurestiul va avea INCA UN MALL nou, pana la finalul anului!

Pe acelasi subiect

Bucurestenii ingheata in case si firma infiintata de Firea cumpara SUV-uri de 27.000 de euro bucata pentru sefi

Compania Municipală Energetica, înființată la propunerea primarului Gabriela Firea pentru a se ocupa de sistemul de termoficare, a achiziționat...

CTP, atac fara precedent la Gabriela Firea: A pus 10 milioane de beculețe și oamenii n-au apă caldă

Cristian Tudor Popescu analizeaza taios declaratiile si actiunile recente ale celor doua femei de seama ale PSD, Lia Oltua...

Replici taioase intre premierul Orban si un angajat Antena 3 pe tema declaratiei de avere extrem de modesta

Premierul Ludovic Orban a explicat, miercuri, intrebat insinuant de Antena 3 cum a trait cu 3.000 de lei pe...

Familia Pogonaru finalizează până la sfârşitul acestui an primul proiect imobiliar, în urma unei investiţii de 60 de milioane de euro. Veranda este al doilea mall din Bucureşti care este dezvoltat de o companie românească. 

Ultimul mall dezvoltat de o companie românească şi deschis în Bucureşti este Băneasa Shopping City, deţinut de omul de afaceri Gabriel Popoviciu. Din 2008 încoace, doar investitorii străini au marcat comerţul românesc, anunta economica.net.

Staţia de metrou Bucur Obor se află la patru minute de mers pe jos de Veranda, un mall de cartier, care va aduce pe piaţă un plus de 120 de magazine, din care 50 sunt branduri româneşti. Tot în apropiere, la mai puţin de 15 metri, se află 15 staţii de transport în comun. Iar zona comercială Obor, cu piaţa şi halele, atrage mare parte din locuitorii zonei la cumpărături. Circa 1.500 de muncitori, inclusiv ai retailerilor, lucrează la amenajarea şi pregătirea spaţiilor pentru noile magazine.

„Din perspectiva asta suntem exterm de bine conectaţi cu transportul în comun al Bucurestiului” spune Andrei Pogonaru, care s-a ocupa de proiect în ultimii patru ani. „Şi de aceea estimăm că vom avea un procent mai mare de vizitatori pietonali decât alte centre comerciale. Circa 60-70% dintre vizitatori vor veni pe jos„, adaugă dezvoltatorul centrului comercial Veranda.

În piaţă, muşterii îşi laudă marfa, iar gospodinele caută legume pentru zacuscă şi murături. Câţi oameni cumpără de la Obor? „Am încercat să aflăm, dar din păcate, nu se ştie”, spune Andrei Pogonaru.

Cu toate acestea, compania se aşteaptă la circa 25.000 – 30.000 de vizitatori pe zi în Veranda, acolo unde îşi vor deschide magazine retailerii H&M, CCC, Deichman, Pimkie, dar şi francezii de la Tati, care vin cu primul magazin din România în mallul de la Obor. În plus, cei de la McDonald’s se vor muta din spaţiul de la magazinul Obor, pe care l-au ocupat din 1995.

„Principalul nostru public va fi publicul care îşi face piata la Obor, care mai vrea să traverseze (nr. – strada Ziduri Moşi, acolo unde se construieşte Veranda) pentru o cafea. Nu există locuri unde să stai la cafea sau sa manânci cu prietenii. Dar lumea vine la sfârşit de săptămână să cumpere fructe şi legume proaspete. Şi aici ne branşăm exact la zona respectivă. Sper ca lumea să spună ne vedem la Veranda. Sper să avem acel impact”, mai spune Andrei Pogonaru.

7,5 milioane de euro din chirii

Familia Pogonaru se aşteaptă la încasări de 7,5 milioane de euro din chirii, cifră rezultată dintr-un calcul pentru un grad de ocupare de 95%.

Compania condusă de familia Pogonaru a vrut să aducă şi spaţiu verde unei zone sufocată de hale industriale. „Noi nu am avut un parc pe care să-l adăugăm unui mall. Am dedicat spaţiu pentru o zonă verde”, mai spune Pogonaru. 15.000 de mp reprezintă suprafaţa verde de care va dispune mallul.

Aproximativ 60% din suprafaţa închiriabilă a centrului comercial este izolată termic de pământ, ceea ce permite economii la încălzire pe timp de iarnă şi la răcire pe timp de vară. În plus, au fost folosite şi echipamente de ultimă generaţie pentru a reduce pierderile pe partea energetică.

De ce nu e prezent Inditex în Veranda

Unul dintre cei mai doriţi chiriaşi de orice proprietar de spaţii comerciale este grupul Inditex. Şi asta pentru că semnarea unui cotract cu retailerul aduce automat şapte magazine: Zara, Zara Home, Massimo Dutti, Oysho, Bershka, Stradivarius şi Pull & Bear. Însă în Veranda, aceste magazine nu vor fi prezente.

„Nu am vrut branduri cu produse scumpe. Iar dacă am fi semnat cu Inditex, atunci magazinele ar fi ocupat o mare parte din suprafaţa închhiriabilă”, mai spune Pogonaru. Compania a refuzat chiriaşi pentru o suprafaţă de circa 12.000 de mp. S-a preferat în schimb închirierea spaţiilor pentru mai multe magazine.

 Citeste continuarea pe economica.net
- Reclama -
Loading...
- Reclama -
Celion Dion Bucuresti

Ultimele stiri

Ministrul de Interne: ”Cine a gresit va plati!”. Obligata, Jandarmeria Bucuresti a desecretizat convorbirile din 10 august

Jandarmeria București a desecretizat convorbirile radio de la protestul din 10 august 2018, iar luni vor fi trimise Parchetului...

Nicusor Dan aproape de lupta cu Firea: USR Bucuresti isi alege candidatul la Primaria Capitalei

Candidatul USR Bucureşti pentru Primăria Capitalei urmează să fie stabilit sâmbătă, în cadrul Conferinţei municipale, care se reuneşte începând cu ora 10,00. Cei doi...

Bucurestenii isi tin berea la rece pe calorifere! Sectoarele 2 si 3 au ramas, din nou, fara apa calda si caldura

Locuitorii Sectoarelor 2 și 3 din Capitală au rămas, din nou, fără apă caldă și căldură, după ce, la finalul lunii noiembrie, au stat...

Razie de amploare noaptea trecuta in tot Bucurestiul

Peste 100 de amenzi în valoare de 56.000 de lei au fost aplicare, în timpul nopții de vineri spre sâmbătă, în timpul unei razii...

”Nimic din ce fac șantajiștii ordinari de la UDMR nu este în interesul României!”. Oreste Teodorescu îi desființează pe politicienii maghiari

Jurnalistul Oreste Teodorescu a postat pe pagina personala de facebook un mesaj dur la adresa politicienilor maghiari din Romania, ca reatie la declaratiile anti-democratice...
- Reclama -

Mai multe stiri din Bucuresti

- Reclama -