vineri, noiembrie 22, 2019

Regio Calatori introduce trenuri aduse din Franta pe ruta Bucuresti-Brasov

Pe acelasi subiect

Tudor Chirila: „Votez Iohannis. Că doar nu m-am tâmpit, după doi ani de stat în stradă”

Alături de Oana Pellea, Mihai Şora şi Victor Rebengiuc, de Mihai Călin, Medeea Marinescu sau Marius Manole, actorul şi...

Plangere penala dupa ce Guvernul Dancila s-a folosit de numele Simonei Halep pentru deturnare de fonduri publice

Pe masura ce trec zilele de la destituirea Guvernului Dancila, apar tot mai multe surprize neplacute cu privire la...

Dancila reconfirma prostia: „Iohannis sa-si ceara scuze ca mi-a spus Vasilica”

Viorica Dancila i-a cerut, duminica, la Antena 3 presedintelui Klaus Iohannis sa isi ceara scuze pentru ca i-a spus...

Regio Călători, cel mai mare operator feroviar privat din România, va introduce începând cu 9 decembrie trenuri cumpărate din Franţa pe ruta Bucureşti – Braşov, potrivit Asociaţiei Metrou Uşor.

„Primele două rame noi ale Regio Călători au efectuat probe de parcurs astăzi (joi – n.r.) între Brașov și Câmpina. Urmează zilele următoare probe până la București”, spune Andrei Andras, membru al Asociaţiei Metrou Uşor, care a postat imagini cu trenurile cumpărate din Franţa.

Potrivit acestuia, din 9 decembrie compania va începe operarea a două perechi de trenuri între Brașov și București, iar în sezonul estival le va introduce pe ruta Brașov – Mangalia.

„Ramele sunt vopsite în totalitate, li s-au aplicat sigle Regio Călători”, mai spune Andrei Andras.

Pasionaţii de trenuri au surprins încă din august venirea acestor automotoare misterioase în România. Încă de atunci, aceştia au spus că operatorul privat care le-a cumpărat este Regio Călători, însă un reprezentant al companiei a negat informaţia la acel moment.

Ramele SNCF Class X 72500, surprinse la Curtici, reprezintă o serie de automotoare diesel produse de Alstom pentru operatorul național francez în perioada 1997-2002. Ele erau folosite pentru transport expres regional (TER), în special în zonele din sudul şi vestul Parisului şi pe coasta sudică. Trenurile au fost fabricate să atingă o viteză maximă de 160 km/h și se pot cupla. Modelul adus în România are trei vagoane, cu o capacitate de 228 de locuri, şi a fost produs în 15 exemplare.

Sursa: economica.net

- Reclama -
Loading...
- Reclama -
Celion Dion Bucuresti

Ultimele stiri

Asfalt proaspat pe Podul Ciurel, care va lega Bucurestiul de autostrada A1

Compania Municipala pentru Dezvoltare Durabila a reusit sa toarne primul strat de asfalt pe podul Ciurel, cel care trece...

Presedintele Iohannis, la Galati: „Sa vedeti ce surpriza am avut aseara!”

Presedintele Klaus Iohannis a declarat, joi seara, la Galati, ca mai multi sefi de stat au facut referiri pozitive la Romania, in cadrul discursurilor...

Jurnalist catre Dancila: „Nu va e rusine? Ati facut sa se urasca roman cu roman fiindca ati invocat o lovitura de stat inexistenta pe...

Paula Rusu, fosta prezentoare si realizatoare de emisiuni la Romania TV, are o reactie dura la adresa Vioricai Dancila dupa ce aceasta a recunoscut,...

Peroane improvizate din dale de beton, pe marginea sinelor de tramvai. STB: Nu e periculos!

Societatea de Transport București susține că peroanele provizorii de pe linia tramvaiului 41 sunt realizate în condiții de siguranță pentru călători, deși mai mulți...

Un angajat al primariei Sectorului 1 s-a dezbracat, de trei ori, in fata elevelor de la diferite scoli din Bucuresti

Un bărbat de 33 de ani, angajat în subordinea Primăriei Sectorului 1, a fost arestat preventiv de polițiștii din Capitală, după ce ar fi...
- Reclama -

Mai multe stiri din Bucuresti

- Reclama -