miercuri, decembrie 11, 2019

Probleme GRAVE cu taxiurile in zona Aeroportului Otopeni!

Pe acelasi subiect

Infractiuni de CORUPTIE! DNA, descinderi masive la PSD si la parlamentari PSD acasa

Procurorii DNA Timişoara şi ofiţerii DGA fac percheziţii luni diminieaţă, într-un amplu dosar de corupţie. Vizaţi sunt trei parlamentari...

Dupa Berbeceanu, un alt nume important se pregateste sa intre in echipa guvernamentala

Prim-ministrul Ludovic Orban își aduce alături cei mai buni oameni din PNL. Cristi Barbu, secretar general adjunct al partidului,...

Bucurestenii au iesit cu ligheane in fata Primariei Capitalei! CatastroFirea ne-a adus ca-n vremea comunismului!

Mai multe persoane se află, joi dimineață, în fața Primăriei Capitalei unde au adus ligheane pentru a protesta pentru...
Incepand de la 1 aprilie a intrat in vigoare un nou regulament de acces al taxiurilor in Aeroportul Henri Coanda din Otopeni, una dintre reglementari fiind aceea ca taxiurile cu portbagaj mai mic de 500 de litri nu au acces. Soferii de taxi acuza ca regelementarea afecteaza marea majoritatea a taxiurilor din Capitala care functioneaza pe GPL, cu rezervorul montat in portabagj. Pe de alta parte, regulamentul Aeroportului a fost anuntat inca din vara lui 2015, iar reglementarea privind volumul portbagajului este stipulata in Legea taximetriei inca din 2010.

Din 1 aprilie, la Aeroportul Henri Coanda au acces doar autoturismele taxi care respecta toate normele legale si ai caror soferi au obtinut din partea institutiilor abilitate ale statului toate autorizatiile necesare pentru desfasurarea in legalitate a activitatii in regim de taxi la aeroport, relateaza Aeronews.ro.

Practic, a intrat in vigoare un nou regulament de acces pe care Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti l-a anuntat din luna iunie 2015 si care a tot fost amanat. Termenul de 1 aprilie 2016 a fost stabilit la solicitarea companiilor de taximetrie. Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti a informat, inca din luna iunie 2015, societatile care detin terminalele pentru comenzi taxi in Aeroportul Henri Coanda, cu privire la aplicarea acestor masuri referitoare la desfasurarea legala a activitatii de taximetrie la aeroport, relateaza sursa amintita.

„Activitatea de taxi la Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti se desfasoara strict in conformitate cu prevederile Legii 38/2003 privind transportul in regim de taxi, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si cu cerintele autoritatilor statului in domeniu, transpuse in „Regulamentul CNAB/AIHCB privind transportul de persoane in regim de taxi”, potrivit unei comuncari CNAB.

In acest sens, este interzis accesul la aeroport al autovehiculelor taxi cu portbagaj mai mic de 500 de litri, al soferilor de taxi care au cazier judiciar si este obligatorie obtinerea unor avize ale institutiilor statului (Politia Transporturi Aeriene, Politia de Frontiera), transmite CNAB.

In acest moment, aproximativ 500 de taximetristi au indeplinit deja toate conditiile pentru a-si desfasura activitatea la Aeroportul Henri Coanda si pot prelua pasageri fara nicio restrictie, potrivit Aeronews.ro

Dincolo de Noul regulament al Aeroportului, restrictia privind volumul portbagajului este stipulata in Legea Taximetriei inca din 2010, potrivit formei actualizate disponibile pe portalul oficial legislatie.just.ro al Ministerului Justitiei

Astfel, printr-o modificare facuta in 2010 la Legea 38/2003 (Legea Taximetriei) a fost introdus alineatul 4 la articolul 24^1 care spune ca „In locul de asteptare au acces numai taxiurile care detin autorizatii taxi emise de autoritatile de autorizare din municipiul Bucuresti si judetul Ilfov si au volumul spatiului destinat pentru transportul bagajelor de cel putin 500 de litri.”

Restrictia privind volumul portbagajului ar afecta marea majoritate a taxiurilor din Bucuresti care functioneaza pe baza de GPL. Potrivit informatiilor vehiculate de patronii companiilor de taximetrie, circa 80% dintre taxiurile din Bucuresti functioneaza pe GPL, iar majoritatea lor au rezervorul montat in portabagj, astfel incat volumul este diminuat.

Pe de alta parte, unii soferi de taxi au optat pentru montarea rezervorului GPL in locul rotii de rezerva astfel incat capacitatea portbagajului sa nu fie diminuata.

- Reclama -
Loading...
- Reclama -
Celion Dion Bucuresti

Ultimele stiri

”Minuni cu bani marunti” in Sectorul 2: Prima primarie dotata cu defibrilator

Primăria sectorului 2 are de luni un defibrilator extern automat, amplasat cu ajutorul Asociaţiei "Părinţi Salvatori", în cadrul campaniei...

Marele actor Ștefan Iordache evocat de actori și prieteni la Gala Cine Magnific

”Ștefan Iordache este urieșesc”. Așa îl descria Olga Tudorache pe marele actor, într-o discuție cu Marius Vodochi. ”Era un aristocrat al Ferentariului, care stând...

Jurnalistul Oreste Teodorescu, reactie dupa dupa ce parlamentarii PSD, UDMR si ALDE au boicotat un eveniment dedicat Romaniei in Parlamentul European

Jurnalistul Oreste Teodorescu, prezent la un eveniment major organizat la Bruxelles în memoria eroilor Revolutiei din 1989, a transmis un mesaj dur la adresa...

Mesajul lui Oreste Teodorescu din Parlamentul European: Sa nu uitam nicicând, jertfa lor pentru libertate și democrație!

Jurnalistul Oreste Teodorescu a participat marti la o importanta dezbatere in Parlamentul European, la finalul evenimentului acesta postand pe pagina personala de facebook cateva...

In viitorul apropiat, masinile parcate pe trotuar vor putea fi ridicate

Comisia de Transporturi din Camera Deputaților a dat marți raport favorabil unei inițiative legislative care modifică Codul Rutier și le permite polițiștilor să ridice...
- Reclama -

Mai multe stiri din Bucuresti

- Reclama -