joi, noiembrie 21, 2019

VIDEO-Cele mai mare pericole, la care ne expunem zilnic, in mijloacele RATB

Pe acelasi subiect

Tudor Chirila: „Votez Iohannis. Că doar nu m-am tâmpit, după doi ani de stat în stradă”

Alături de Oana Pellea, Mihai Şora şi Victor Rebengiuc, de Mihai Călin, Medeea Marinescu sau Marius Manole, actorul şi...

Plangere penala dupa ce Guvernul Dancila s-a folosit de numele Simonei Halep pentru deturnare de fonduri publice

Pe masura ce trec zilele de la destituirea Guvernului Dancila, apar tot mai multe surprize neplacute cu privire la...

Dancila reconfirma prostia: „Iohannis sa-si ceara scuze ca mi-a spus Vasilica”

Viorica Dancila i-a cerut, duminica, la Antena 3 presedintelui Klaus Iohannis sa isi ceara scuze pentru ca i-a spus...

Teoria ferestrelor sparte se aplică foarte bine și-n societatea românească. Cu cât mediul este mai insalubru, cu atât oamenii vor fi mai nepăsători. Iar pericolele pentru sănătatea publică sunt tratate la fel de autorități. Până la un punct, unde se despart. 

Oamenii spun că o călătorie cu autobuzul în capitala României este un coșmar, iar autoritățile nu fac nimic. Bucureştenii cotizează la bugetul local, iar cei de la RATB sau din Primărie dau din umeri. Realitatea Tv a făcut un experiment. O comparație între transportul public din București și Varșovia. Prețul unei călătorii este aproximativ la fel. În schimb, riscurile asupra sănătății sunt diferite.

Realitatea TV a întrebat RATB despre programul de igienizare. Care este frecvența cu care se curăță mijloacele de transport în comun, ce soluții sunt folosite, care sunt costurile? Am primit un singur răspuns:

„Din cauza complexității și a volumului foarte mare al lucrărilor, Biroul Relații Publice, Compartiment Secretariat Management Superior vă va comunica răspunsul în termenul legal de 30 de zile”

Am solicitat un răspuns și firmei care se ocupă de transportul în comun din Varșovia. Acesta a venit în 4 zile. Bucureștiul și Varșovia sunt două orașe cu o populație apropiată ca număr. Fără zona metropolitană, Varșovia are 1,7 milioane, iar București aproape 1,9 milioane de locuitori. Biletul are un preț asemănător: 1,3 lei la noi, iar la ei 1,7 zloți, adică aproximativ un leu și 80 de bani.

Rețeaua publică de transport din capitala poloneză dispune de 1550 de autobuze în orele de vârf, dimineața și după-amiaza. La noi sunt înregistrate în statistica RATB 1.147, dar în circulație nu sunt mai mult de jumătate.

Sursa: Realitatea.net

- Reclama -
Loading...
- Reclama -
Celion Dion Bucuresti

Ultimele stiri

STB anunta ca va creste capacitatea de transport pe liniile 21 si 32

Primăria Capitalei, prin Societatea de Transport București – STB SA, va suplimenta cu 10% numărul tramvaielor de pe liniile...

Pandele isi face televiziune pe bani publici in Voluntari

Primăria lui Florentin Pandele se pregătește să își facă un post de televiziune. Proiectul Consiliului Local Voluntari este coordonat de jurnaliștii Alex Căutiș și...

Concluzia lui Oreste Teodorescu: Doua întâlniri mediatizate in paralel… ne place sau nu, dar asta e realitatea românească… anormala!

Jurnalistul Oreste Teodorescu a concluzionat pe pagina personala de facebook, dupa dezbaterile celor doi candidati la presedintie, ca in acest moment romania este tara...

Raspunsul presedintelui Iohannis la intrebarea lui Moise Guran: „Am reusit sa anulez 70% din masurile care ar fi compromis legile justitiei”

Moise Guran l-a intrebat pe Klaus Iohannis, in cadrul dezbaterii de la BCU, daca nu a amanat organizarea referendumului pentru a obtine un impact...

Dancila spune ca da mediatii la matematica, dar nu stie lucruri elementare din scoala generala!

Viorica Dancila a dat un raspuns gresit, marti seara, in momentul in care a fost intrebata cum se calculeaza aria cercului. Ea s-a laudat,...
- Reclama -

Mai multe stiri din Bucuresti

- Reclama -