vineri, noiembrie 22, 2019

O noua linie de tramvai va fi delimitata cu garduri

Pe acelasi subiect

Tudor Chirila: „Votez Iohannis. Că doar nu m-am tâmpit, după doi ani de stat în stradă”

Alături de Oana Pellea, Mihai Şora şi Victor Rebengiuc, de Mihai Călin, Medeea Marinescu sau Marius Manole, actorul şi...

Plangere penala dupa ce Guvernul Dancila s-a folosit de numele Simonei Halep pentru deturnare de fonduri publice

Pe masura ce trec zilele de la destituirea Guvernului Dancila, apar tot mai multe surprize neplacute cu privire la...

Dancila reconfirma prostia: „Iohannis sa-si ceara scuze ca mi-a spus Vasilica”

Viorica Dancila i-a cerut, duminica, la Antena 3 presedintelui Klaus Iohannis sa isi ceara scuze pentru ca i-a spus...

Linia de tramvai 32 va fi delimitată de restul traficului prin gard, pe o porţiune de traseu, pentru fluidizarea traficului, a decis joi Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB). Proiectul de hotărâre a fost aprobat cu 41 de voturi „pentru”, două abţineri şi patru voturi „împotrivă”.

„Necesitatea şi oportunitatea lucrării este impusă de circulaţia tramvaielor de pe traseul liniei de tramvai 32, care este îngreunată de pătrunderea frecventă a autovehiculelor pe ampriza liniei de tramvai, neputându-se asigura o frecvenţă de circulaţie constantă, conform graficelor propuse de RATB. (…) Prin realizarea obiectivului propus se doreşte creşterea vitezei comerciale a tramvaielor, creşterea numărului de călători, timpi mai mici de parcurs a traseului, reducerea numărului de tramvaie şi o frecvenţă mai bună de circulaţie a acestora”, se arată în proiectul de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru delimiterea liniei de tramvai de traficul auto, citat de News.ro.

Astfel, vor fi montate, de-a lungul liniei de tramvai, pe Şoseaua Alexandriei, de la strada Garoafei până la strada Glicinelor, panouri de gard din ţevi de oţel, protejate anticoroziv. Primăria Capitalei precizează că în acest fel s-ar putea obţine o viteză medie de  exploatare de 15,35 de kilometri pe oră şi o capacitate de transport de 6.948 de  călători pe oră, precum şi reducerea parcului rulant de la 20 la 17.

Costul proiectului este de peste 200.000 de lei şi va fi implementat în maximum 10 zile de la aprobarea proiectului în CGMB.

Sunt fost delimitate de traficul auto prin montarea unor stâlpişori şi garduri şi liniile de tramvai 1, 10 şi 41.

Sursa: digi24.ro

- Reclama -
Loading...
- Reclama -
Celion Dion Bucuresti

Ultimele stiri

Peroane improvizate din dale de beton, pe marginea sinelor de tramvai. STB: Nu e periculos!

Societatea de Transport București susține că peroanele provizorii de pe linia tramvaiului 41 sunt realizate în condiții de siguranță...

Un angajat al primariei Sectorului 1 s-a dezbracat, de trei ori, in fata elevelor de la diferite scoli din Bucuresti

Un bărbat de 33 de ani, angajat în subordinea Primăriei Sectorului 1, a fost arestat preventiv de polițiștii din Capitală, după ce ar fi...

Dancila atinge apogeul PROSTIEI! Se semneaza, din nestiinta, ”Bucatarul sef” in corespondenta internationala oficiala!

Viorica Dăncilă s-a semnat ”bucătar-șef” la sfârșitul scrisorii în care susținea OUG 13 și pe care a trimis-o colegilor europarlamentari. Captura foto a fost...

STB anunta ca va creste capacitatea de transport pe liniile 21 si 32

Primăria Capitalei, prin Societatea de Transport București – STB SA, va suplimenta cu 10% numărul tramvaielor de pe liniile 21 și 32 pentru a...

Pandele isi face televiziune pe bani publici in Voluntari

Primăria lui Florentin Pandele se pregătește să își facă un post de televiziune. Proiectul Consiliului Local Voluntari este coordonat de jurnaliștii Alex Căutiș și...
- Reclama -

Mai multe stiri din Bucuresti

- Reclama -