luni, decembrie 9, 2019

Cea mai buna solutie gasita de primarie pentru a fluidiza traficul in Bucuresti a ruginit!

Pe acelasi subiect

Bucurestenii ingheata in case si firma infiintata de Firea cumpara SUV-uri de 27.000 de euro bucata pentru sefi

Compania Municipală Energetica, înființată la propunerea primarului Gabriela Firea pentru a se ocupa de sistemul de termoficare, a achiziționat...

Dupa Berbeceanu, un alt nume important se pregateste sa intre in echipa guvernamentala

Prim-ministrul Ludovic Orban își aduce alături cei mai buni oameni din PNL. Cristi Barbu, secretar general adjunct al partidului,...

Bucurestenii au iesit cu ligheane in fata Primariei Capitalei! CatastroFirea ne-a adus ca-n vremea comunismului!

Mai multe persoane se află, joi dimineață, în fața Primăriei Capitalei unde au adus ligheane pentru a protesta pentru...

Cea mai bună soluție a primarului Gabriela Firea pentru revoluționarea traficului este montarea de panouri separatoare, care delimitează liniile tramvaiului 21 de carosabil, garduri care au ruginit după numai câteva luni de la instalare. De aici constatăm că primarul general al Capitalei, Gabriela Firea a ales să-i lase pe călătorii tramvaiului 21 să ajungă mai repede față de dumneaei, care parcurge drumul spre casă cu autoturismul, coloane de mașini formându-se pe kilometri întregi, paralel cu linia de tramvai, anunta Capital.ro.

Zilnic, zeci de mii de şoferi sunt blocaţi în coloană pe drumul care duce spre Moldova, traversând localitatea Voluntari, din cauza soluţiei implementate de Primăria Capitalei. În toamna anului trecut, fără să existe un studiu de trafic care să justifice montarea gardurilor pe linia tramvaiului 21, conducerea Primăriei Capitalei a decis montarea unor panouri, de-a lungul liniei de tramvai. În mare grabă, în noiembrie-decembrie 2017, de la capătul tramvaiului 21, în apropiere de pasajul Colentina, până la intersecţia cu Bulevardul Carol, s-au montat garduri care delimitează linia tramvaiului.

Astăzi, după şase luni de la finalizarea lucrărilor, o mare parte din aceste separatoare sunt ruginite şi nu prezintă siguranţă pentru şoferi. Dacă tot s-au montat gardurile în aproximativ 30 de zile, Primăria Capitalei a avut grijă ca toată procedura, achiziţie şi montaj să fie atribuită în mod direct.

Mai exact, pentru delimitarea amprizei liniei de tramvai 21 faţă de traficul auto, firma Tehnomontaj s-a ocupat de montarea acestor panouri, între B-dul Carol şi Str.D-na Ghica. Valoarea totală a acestor lucrări a fost de 412.000 lei, fără TVA. Restul panourilor, între Str. D-na Gica- Helitube, capătul tramvaiului 21, au fost montate de asocierea Strabag-Straco, cu 472.387 lei. Surprinzător, Tehnomotaj a câştigat un contract pentru lucrări panouri separatoare metalice, iar Strabag-Straco încheiat un contract pentru lucrări de instalare garduri. Tehnomontaj a avut un contract ferm în valoare de 412.000 lei, fără TVA, iar Strabag-Straco a avut 4.199 m de lucrări de instalare garduri la preţul de 112,5 lei/ml.

Aceste două contracte s-au parafat în baza legii 98/2016, art 7, alin. 5, unde este menţionat că “autoritatea contractantă are dreptul de a achiziţiona direct produse sau servicii în cazul în care valoarea estimată a achiziţiei, fără TVA, este mai mică decât 132.519 lei, respectiv lucrări, în cazul în care valoarea estimată a achiziţiei, fără TVA, este mai mică decât 441.730 lei”. Primăria Capitalei a avut grijă să se încadreze în limita a 100.000 euro pentru aceste două contracte încredinţate în mod direct.

Gardurile montate pe alinimentul tramvaiului 21 au costat circa 24,4 euro/mp. Am cerut unei firme care dezvoltă şi fabrică produse din metal o ofertă pentru un panou-gard, conform descrierii celor montate de-a lungul tramvaiului 21. Costul unui astfel de panou plus transport şi montaj ajunge la circa 56 euro/ml. Probabil, diferenţa de bani a fost suportată de asocierea Strabag-Straco, aceleaşi firme care au asfaltat Șoseaua Colentina, exact la sfârşitul anului trecut.

După ce s-au cheltuit aproximativ 200.000 euro, bani din buzunarele bucureştenilor, gardul a început să ruginească. Astăzi, o mare parte din panourile care delimitează linia tramvaiului 21 sunt ruginite. Conform unui raport aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucureşti în toamna anului trecut, “panourile ar fi trebuit să fie protejate anticoroziv prin grunduire şi vopsire”. Am parcurs traseul tramvaiului 21 pentru a constata dacă s-au vopsit panourile ruginite. Coada de maşini începe din Voluntari, şoferii stau bară la bară cel puţin 35-40 min până la Piaţa Obor. În prezent, pe o porţiune de aproximativ 200 m s-au vopsit panourile, tot de către Strabag-Straco. Doar în apropierea Pieţei Obor, aceste panouri montate pe alinimentul tramvaiului 21 nu sunt ruginite.

Citeste mai multe pe Capital.ro

- Reclama -
Loading...
- Reclama -
Celion Dion Bucuresti

Ultimele stiri

PMP il anunta pe Thedor Paleologu drept candidat la Primaria Capitalei

Fostul candidat PMP la alegerile prezidențiale, Theodor Paleologu, va fi candidatul acestui partid și la Primăria Capitalei, la alegerile...

Ce temperatura au bucurestenii in calorifere? Un barbat a testat-o si concluzia e grava!

Experiment inedit în apartamentul unui bucureştean. Florin Tiugă locuieşte în sectorul 6, în cartierul Drumul Taberei, într-un apartament de 3 camere, şi a vrut să...

Tariceanu o acuza pe Firea de CORUPTIE: În doar 2 ani două firme turcești au luat cele mai mari contracte din Bucuresti!

Călin Popescu Tăriceanu a afirmat că Gabriela Firea trebuia să se asigure că procedura de licitație în cazul autobuzelor Euro 6 este transparentă și că nu este...

Primaria Sectorului 2 este prima unde Asociația Părinți Salvatori montează primul defibrilator din București

Luni, 9 decembrie, ora 15.00, va avea loc la sediul Primăriei sector 2, din strada Chiristigiilor nr. 9-11 un eveniment în premieră pentru Capitală. Cu...

Firea mironosita: În loc, ca un bun creștin, să meargă la biserică, el lansa atacuri!

Dupa trei ani in care a retiparit banii bucurestenilor in vouchere si i-a dat dupa bunul plac Gabriela Firea s-a apucat sa se ia in...
- Reclama -

Mai multe stiri din Bucuresti

- Reclama -