vineri, ianuarie 17, 2020

Primaria Sectorului 3 a lansat o aplicatie prin care bucurestenii pot semnala problemele cu care se confrunta

Pe acelasi subiect

Ministrul liberal al Mediului a invatat-o pe Firea ce este bunul simt. De la atacuri si plangeri fara sens, la conferinta de presa comuna!

Primarul Capitalei și ministrul Mediului au apărut miercuri într-o conferință de presă comună, după ce au fost protagoniștii unui...

Postacii platiti sa o laude online pe Gabriela Firea s-au dat singuri de gol

Imaginea virtuală a primarului Capitalei este perfectă. Când pe pagina de Facebook a Gabrielei Firea apar opinii critice sau...

Cristina Topescu inmormantata fara preot. BOR refuza sa participe la slujba

Cristina Topescu va fi incinerata joi, dupa ce, miercuri, trupul neinsufletit al jurnalistei este depus, in jurul orei 14:00,...

Primarul Robert Negoiță a lansat astăzi, 25 mai, aplicația „Primăria Sectorului 3”, un serviciu electronic prin care cetățenii pot sesiza problemele administrative cu care se confruntă.

„Primăria Sectorului 3 face încă un pas în procesul de digitalizare a serviciilor oferite locuitorilor. Astăzi lansăm o aplicație prin care locuitorii Sectorului 3 pot face sesizări în timp real de la fața locului atunci când întâmpină probleme administrative. Aplicația este foarte simplu de utilizat. Toți posesorii de smartphone o pot descărca gratuit, își creează un cont și printr-o simplă poză pot trimite sesizarea. Cu ajutorul acestei aplicații, utilizatorii au posibilitatea de a verifica în orice moment stadiul sesizărilor trimise. Sistemul este unul performant și ne ajută să identificăm și să rezolvăm problemele din sector”, a declarat primarul Sectorului 3, Robert Negoiță.

Primăria Sectorului 3 pune la dispoziția cetățenilor acest serviciu atât pe site-ul instituției, cât și printr-o aplicație mobilă gratuită. Aplicația este disponibilă pentru toți posesorii de dispozitive mobile (tabletă, smartphone), indiferent de sistemul de operare folosit (android sau iOS).

După instalarea aplicației pe dispozitivele mobile sau utilizând componenta web afișată pe site-ul instituției, cetățenii Sectorului 3 își vor crea un cont cu ajutorul căruia vor putea transmite sesizări către primărie, urmând să primească notificări automate sub formă de mesaje de poștă electronică la înregistrarea și la rezolvarea sesizării.

Se creează astfel o comunicare permanentă între cetățeni și instituția publică, prin utilizarea serviciilor electronice inovative în rezolvarea solicitărilor cetățenilor. Prin intermediul aplicației, solicitările cetățenilor sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul primăriei. Utilizatorii pot urmări permanent stadiul sesizărilor atât prin notificările primite prin e-mail, cât și în aplicație, dar și pe harta web.

- Reclama -
Loading...
- Reclama -
Celion Dion Bucuresti

Ultimele stiri

Teren de sport pe acoperisul unui parcari noi cu 200 de locuri, in Sectorul 4

2020 vine cu noi proiecte pentru locuitorii din Sectorul 4. Pe o bucată de pământ de nici 3.000 de...

Peste trei milioane de români şi un milion de turişti străini au vizitat complexul Therme

Trei milioane de români, adică aproape 1 din 5 români care locuiesc în ţară, şi un milion de turişti străini au vizitat Therme în...

Lupta pentru Primaria Capitalei: Mesajul PNL pentru liderii USR-Plus

Fostul consilier general PNL Ciprian Ciucu a reacționat, joi, la anunțul premierului privind angajarea răspunderii pentru revenirea la alegerea primarilor în două tururi. ” Vlad, Nicușor,...

Scoala din Bucuresti data in judecata de parintii unui copil batut de colegi. Cer 15.000 de euro daune!

Școala 181 din Capitală a fost acționată în instanță de părinții unui copil de 11 ani, care a fost victimă a bullying-ului, după ce...

Descinderi masive in mai multe locatii din Bucuresti

Poliţiştii fac joi dimineaţă opt percheziţii în Capitală, într-un dosar penal în care mai multe persoane sunt bănuite că, folosind unelte de pescuit interzise...
- Reclama -

Mai multe stiri din Bucuresti

- Reclama -