sâmbătă, decembrie 7, 2019

VIDEO-Cum arata santierul podului Ciurel, pe care Gabriela Firea il anunta ca finalizat acum jumatate de an!

Pe acelasi subiect

Bucurestenii ingheata in case si firma infiintata de Firea cumpara SUV-uri de 27.000 de euro bucata pentru sefi

Compania Municipală Energetica, înființată la propunerea primarului Gabriela Firea pentru a se ocupa de sistemul de termoficare, a achiziționat...

CTP, atac fara precedent la Gabriela Firea: A pus 10 milioane de beculețe și oamenii n-au apă caldă

Cristian Tudor Popescu analizeaza taios declaratiile si actiunile recente ale celor doua femei de seama ale PSD, Lia Oltua...

Replici taioase intre premierul Orban si un angajat Antena 3 pe tema declaratiei de avere extrem de modesta

Premierul Ludovic Orban a explicat, miercuri, intrebat insinuant de Antena 3 cum a trait cu 3.000 de lei pe...

Podul hobanat peste Dambovița de la Ciurel și nodul rutier de pe șoseaua Virtuții sunt în lucru de mai bine de patru ani. Primarul Gabriela Firea anunța că lucrările vor fi gata la finalul anului trecut, iar mai apoi la final de februarie a revenit și a informat că stadiul e abia la 58%. Asociația Pro Infrastructura a publicat imagini din dronă care arată stadiul întârziat al lucrărilor, atrage atenția că nodul rutier de la Virtuții nu va rezolva mare lucru fără continuarea spre A1 și că proiectul inițial al penetrației spre autostradă a fost modificat, iar numărul de benzi micșorat, renunțându-se și la drumurile colectoare.

„Șantierul înaintează cu viteza melcului, fiind un exemplu perfect de incompetență și neputință administrativă din partea Primăriei Municipiului București (PMB), în ciuda promisiunilor fanteziste și mincinoase ale Primarului General Gabriela Firea care a declarat în multe rânduri că acest nod va fi gata în 2017. De fapt, în ritmul actual, nici în 2018 nu se va finaliza!”, transmite Asociația Pro Infrastructura, unul dintre cele mai active ONG-uri care urmărește derularea marilor proiecte de infrastructură din țară.

Pasajul de la Ciurel și penetrația spre autstrada A1 a fost gândit ca o alternativă la Bd. Iuliu Maniu, o legătură directă între vestul orașului și  Splaiul Independenței (centru). Proiectul presupunea un nou drum lung de circa 8,3 km cu câte 3 benzi pe sens. Contractul a fost semnat în noiembrie 2007 cu asocierea Max Boegl-Astaldi-Euroconstruct, cu termen de finalizare 35 de luni de la data începerii. Valoarea proiectului este de circa 579 milioane de lei.
„Alocarea bugetară a fost precară dintotdeauna, iar relocările de utilități, exproprierile și alte blocaje birocratice au pus permanent bețe în roate”, scrie Pro Infrastructura.

ONG-ul aduce aminte că în iulie 2016 Gabriela Firea anunța că penetrația va avea doar două benzi pe sens în loc de trei, renunțându-se la drumurile colectoare, argumentând că astfel se vor diminua costurile prin evitarea exproprierilor de locuințe construite recent. În urma acestui anunț, Asociația Pro Infrastructură și Asociația Metrou Ușor au emis un comunicat în care i-a cerut primarului general să nu modifice proiectul și să păstreze benzile colectoare, una fiind dedicată transportului în comun, iar noul bulevard să fie prevăzut cu benzi pentru biciclete și trotuare generoase.

„Credeți că am fost ascultați? Bineînțeles că nu. Proiectul este în continuare în aer și există riscul să fie anulat complet! Dacă acest lucru se va întâmpla, nodul Virtuții va fi aproape inutil fără conexiunea cu vestul orașului”, scrie API.

Asociația mai scrie că autoritățile s-au blocat în relocările de utilități, iar PMB a tăiat, în septembrie 2017, suma de 35 milioane de lei (din bugetul de 90 milioane alocat în 2017).

În noiembrie 2017 primarul Gabriela Firea declara că pasajul va fi gata la finalul anului, lucru ce nu s-a întâmplat. Într-un răspuns transmis HotNews.ro la finele lui februarie PMB detalia că, de fapt, stadiul lucrprilor este la circa 58%.

„Deși podul hobanat peste Dâmbovița este realizat în proporție de 85%, lipsind practic doar hobanele (foarte scumpe) și straturile de asfalt, bretelele de acces/conexiune cu străzile existente sunt departe de finalizare, fiind la un stadiu fizic de aproximativ 30%”, scrie Pro Infrastructura.

„Cerem administrației Firea să continue proiectul în forma lui inițială, cu 3 benzi pe sens, din nodul Virtuții și până în Autostrada A1, asigurând bugetul necesar și rezolvând la timp problemele birocratice astfel încât bucureștenii să poată folosi în cel mai scurt timp o alternativă veritabilă pentru transportul rutier și public între centrul și vestul orașului”, mai noteaza Pro Infrastructura.

Sursa: Hotnews.ro

- Reclama -
Loading...
- Reclama -
Celion Dion Bucuresti

Ultimele stiri

Ministrul de Interne: ”Cine a gresit va plati!”. Obligata, Jandarmeria Bucuresti a desecretizat convorbirile din 10 august

Jandarmeria București a desecretizat convorbirile radio de la protestul din 10 august 2018, iar luni vor fi trimise Parchetului...

Nicusor Dan aproape de lupta cu Firea: USR Bucuresti isi alege candidatul la Primaria Capitalei

Candidatul USR Bucureşti pentru Primăria Capitalei urmează să fie stabilit sâmbătă, în cadrul Conferinţei municipale, care se reuneşte începând cu ora 10,00. Cei doi...

Bucurestenii isi tin berea la rece pe calorifere! Sectoarele 2 si 3 au ramas, din nou, fara apa calda si caldura

Locuitorii Sectoarelor 2 și 3 din Capitală au rămas, din nou, fără apă caldă și căldură, după ce, la finalul lunii noiembrie, au stat...

Razie de amploare noaptea trecuta in tot Bucurestiul

Peste 100 de amenzi în valoare de 56.000 de lei au fost aplicare, în timpul nopții de vineri spre sâmbătă, în timpul unei razii...

”Nimic din ce fac șantajiștii ordinari de la UDMR nu este în interesul României!”. Oreste Teodorescu îi desființează pe politicienii maghiari

Jurnalistul Oreste Teodorescu a postat pe pagina personala de facebook un mesaj dur la adresa politicienilor maghiari din Romania, ca reatie la declaratiile anti-democratice...
- Reclama -

Mai multe stiri din Bucuresti

- Reclama -