vineri, noiembrie 22, 2019

Cel mai mare proiect de infrastructura al Bucurestiului: 10 ani INTARZIERE si o crestere a investitiei de la 130 la 470 de milioane de euro!

Pe acelasi subiect

Tudor Chirila: „Votez Iohannis. Că doar nu m-am tâmpit, după doi ani de stat în stradă”

Alături de Oana Pellea, Mihai Şora şi Victor Rebengiuc, de Mihai Călin, Medeea Marinescu sau Marius Manole, actorul şi...

Plangere penala dupa ce Guvernul Dancila s-a folosit de numele Simonei Halep pentru deturnare de fonduri publice

Pe masura ce trec zilele de la destituirea Guvernului Dancila, apar tot mai multe surprize neplacute cu privire la...

Dancila reconfirma prostia: „Iohannis sa-si ceara scuze ca mi-a spus Vasilica”

Viorica Dancila i-a cerut, duminica, la Antena 3 presedintelui Klaus Iohannis sa isi ceara scuze pentru ca i-a spus...

Penetraţia Splaiul Independenţei – Ciurel – Autostrada Bucureşti – Piteşti, o alternativă la Bulevardul Iuliu Maniu, cel mai aglomerat bulevard din Capitală, va costa 470 milioane de euro, faţă de costul iniţial estimat la 130 milioane euro.

Penetraţia Splaiul Independenţei – Ciurel – A1 este cel mai mare şi mai scump proiect de infrastructură rutieră din Capitală. Contractul de execuţie a fost semnat cu asociaţia JV Bogl – Astaldi – Euroconstruct – Tehnologica – Proiect Bucureşti pe  în octombrie 2007, iar construcţia trebuia finalizată în urmă cu patru ani, anunta Capital.ro.

Proiectul a fost împărţit de la început în trei tronsoane, lungimea totală a lucrării fiind de 17 km.

1) Nodul Virtuţii cu un pod metalic suspendat de cabluri amplasat diagonal peste Dâmboviţa, unul de beton armat peste Şoseaua Virtuţii şi rampele de acces aferente.

2) Tronsonul între Șoseaua Virtuţii şi Șoseaua de Centură cu un pod clasic peste aceasta.

3) Tronsonul de legatură cu autostrada A1.

Proiectul podului hobanat Ciurel are  235,2 lungime,  13,9 m lăţime, 69 m înălţime, 7 rampe şi  3 benzi pe sens.

Consorţiul Max Bogl – Astaldi – Euroconstruct 98 – Tehnologica Radion, a început lucrările în iulie anul 2010. Costul întregului  proiect, inclusiv legătura cu A1,  era estimat 130 milioane de euro. Conform bugetului Capitalei pentru penetraţia Splaiul Independenţei – Ciurel – A1 (şantierul de la Ciurel) este alocată anul acesta suma de 90 milioane lei (din 1,87 miliarde lei valoare rămasă de executat). Până acum au fost cheltuiţi 60 milioane euro, iar pentru finalizarea proiectului mai este nevoie de 410 milioane euro.

Pentru podul Ciurel este estimat ca termen de finalizare trimestrul al III-lea al acestui an 2017.

- Reclama -
Loading...
- Reclama -
Celion Dion Bucuresti

Ultimele stiri

Peroane improvizate din dale de beton, pe marginea sinelor de tramvai. STB: Nu e periculos!

Societatea de Transport București susține că peroanele provizorii de pe linia tramvaiului 41 sunt realizate în condiții de siguranță...

Un angajat al primariei Sectorului 1 s-a dezbracat, de trei ori, in fata elevelor de la diferite scoli din Bucuresti

Un bărbat de 33 de ani, angajat în subordinea Primăriei Sectorului 1, a fost arestat preventiv de polițiștii din Capitală, după ce ar fi...

Dancila atinge apogeul PROSTIEI! Se semneaza, din nestiinta, ”Bucatarul sef” in corespondenta internationala oficiala!

Viorica Dăncilă s-a semnat ”bucătar-șef” la sfârșitul scrisorii în care susținea OUG 13 și pe care a trimis-o colegilor europarlamentari. Captura foto a fost...

STB anunta ca va creste capacitatea de transport pe liniile 21 si 32

Primăria Capitalei, prin Societatea de Transport București – STB SA, va suplimenta cu 10% numărul tramvaielor de pe liniile 21 și 32 pentru a...

Pandele isi face televiziune pe bani publici in Voluntari

Primăria lui Florentin Pandele se pregătește să își facă un post de televiziune. Proiectul Consiliului Local Voluntari este coordonat de jurnaliștii Alex Căutiș și...
- Reclama -

Mai multe stiri din Bucuresti

- Reclama -